Fitness Seller

To be On or to be On/Off, that's the question! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik begrijp dat men test in een kuur toevoegt om de bijwerkingen van een laag test gehalte te voorkomen. Maar is het niet zo dat een afgeleide van test dit ook kan bewerkstelligen?

Testosteron is een lichaamseigen hormoon met 837394737 verschillende functies in het menselijk lichaam. Nandrolone of trenbolone of wat dan ook is dat logischerwijs niet.
 
Testosteron is een lichaamseigen hormoon met 837394737 verschillende functies in het menselijk lichaam. Nandrolone of trenbolone of wat dan ook is dat logischerwijs niet.

Nandrolon komt ook in een kleine hoeveelheid in het lichaam voor als ik me niet vergis.
 
Ik ben inderdaad iets uit mn kop aan het bleren wat ik 6 jaar geleden hier op het forum hoorde.wacht ik zoek de post even, misschien zeg ik het verkeerd. Brb

Ja dat is een post van Big cat, ik ken em.
Galen heeft dat al eens ontkracht, kijken of ik dat terug kan vinden.
 
Interessant dat is nieuwe informatie voor mij!

 
ik heb het van galen gevonden:


Wat ik heb begrepen is dat Big Cat inderdaad suggereert dat boldenon in het lichaam voor een deel omzet naar testosteron. Gezien boldenon verschilt van testosteron met de C-1,2 dubbele binding, betekent dit dat deze verzadigd moet worden (i.e. C-1,2-dihydrogenatie). Naast dat testosteron niet is beschreven als metaboliet van boldenon in de literatuur, ken ik ook geen enkele AAS waarbij deze verzadiging plaatsvindt, tenzij deze al gereduceerd is op C-3, met resulterend een C-3-keto groep, wat de AAS onbruikbaar maakt (tenzij er vervolgens weer dehydrogenatie plaatsvindt van die ketogroep, maar dat lijkt me sterk. En dergelijke AAS zijn doorgaans ook al C-5-gereduceerd). Ik heb er toch nog enigszins m'n vraagtekens bij. Ik begreep dat bij bloedtesten testosteron wel wordt gemeten, maar misschien kan de gebruikte assay niet juist differentieren tussen boldenon en testosteron?

Zag hem vandaag weer posten, dus hopelijk komt ie dit topic ook even aandoen :D
 

Bedankt voor de opheldering!
 
Je kan dat toch testen als je alleen Bold zet en dan je bloed laat prikken of zie ik dat verkeerd?
 
Je kan dat toch testen als je alleen Bold zet en dan je bloed laat prikken of zie ik dat verkeerd?
Als je kijkt naar de hoeveelheid vervuiling in AAS flesjes kan je er helaas slecht vanuit gaan dat er bold in zit en dat je miss alsnog testosteron zet :roflol:

Waarom zou je boldenone nemen vanwege je testosteron levels terwijl je ook gewoon uhmm... ik weet niet hoor....testosteron kan zetten?

Wat een rare ideeen hebben mensen soms.

Ik begrijp dat men test in een kuur toevoegt om de bijwerkingen van een laag test gehalte te voorkomen. Maar is het niet zo dat een afgeleide van test dit ook kan bewerkstelligen?
Een afgeleide van zegt in de chemie bijzonder weinig. Een afgeleide van water kan je ook een waterstofbom van maken, bij wijze van.
 
Laatst bewerkt:
Als je kijkt naar de hoeveelheid vervuiling in AAS flesjes kan je er helaas slecht vanuit gaan dat er bold in zit en dat je miss alsnog testosteron zet :roflol:

Waarom zou je boldenone nemen vanwege je testosteron levels terwijl je ook gewoon uhmm... ik weet niet hoor....testosteron kan zetten?

Wat een rare ideeen hebben mensen soms.

Juist omdat Vtnl last van testoteron had?
 
Juist omdat Vtnl last van testoteron had?
Precies, daar ging het om.
Toch best wel interessant allemaal. Big Cat is zeker niet iemand die met onzin aankomt. Zou mooi zijn wanneer iemand met HG equipoise zou kuren en een bloedtest laten afnemen.
 
Juist omdat Vtnl last van testoteron had?
Vntl z'n probleem is een heel specifiek iets, mijn post was vooral bedoeld naar het idee van kuren zonder test.

Een test basis van minimaal 150mg a 200mg vind je lichaam gewoon fijn.
 
Precies, daar ging het om.
Toch best wel interessant allemaal. Big Cat is zeker niet iemand die met onzin aankomt. Zou mooi zijn wanneer iemand met HG equipoise zou kuren en een bloedtest laten afnemen.

Dat is Big Cat zeer zeker niet, alleen prefereer ik hier Galen zijn redenatie eerder. Het lijkt er op dat Big Cat hier redelijk snel een conclusie getrokken heeft en niet verder door gedacht heeft.
 
Vntl z'n probleem is een heel specifiek iets, mijn post was vooral bedoeld naar het idee van kuren zonder test.

Een test basis van minimaal 150mg a 200mg vind je lichaam gewoon fijn.

Waar maar het ging zich nu op Vtnl en daarom hadden wij het hier over. :D
 
Precies, daar ging het om.
Toch best wel interessant allemaal. Big Cat is zeker niet iemand die met onzin aankomt. Zou mooi zijn wanneer iemand met HG equipoise zou kuren en een bloedtest laten afnemen.

Ik vind het ook jammer dat Big Cat niet direct reageert hier zoals Portonia1 aanhaalt in de volgende post: https://forum.bodybuilding.nl/topics/boldenone-undecylenate.424045/#post-10324796

Had graag wat meer onderbouwingen gehad, maar hij liet het links liggen om te reageren op Galen.
 
Misschien een idee om test niet voortdurend te nemen maar misschien enkel tijdens de cruise aangezien vergeleken bij een blast laag gedoseerd zal zijn en qua lengte langer is. We zijn het erover eens dat er zonder test gekuurd kan worden, enkel niet constant. Ik heb zelf zonder test gekuurd en je hoeft maar op het net te kijken en je wordt gebombardeerd met forums waar men only cycles heeft doorlopen zonder test. Ik ben mij ervan bewust dat test lichaamseigen is en dat je dit nu eenmaal nodig hebt. Echter is dit misschien anders wanneer je hoge doseringen roids toedient die allen zijn afgeleid van test.
 
Back
Naar boven