AndroidHealthClinic

To be On or to be On/Off, that's the question! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Precies, daar ging het om.
Toch best wel interessant allemaal. Big Cat is zeker niet iemand die met onzin aankomt. Zou mooi zijn wanneer iemand met HG equipoise zou kuren en een bloedtest laten afnemen.
Of van de dierenarts. Zie dit boek van Plumb's veterinary Handbook (staan alle veterinaire anabolen in beschreven + effecten/dosis/bijwerkingen bij dieren etc.).

 
Misschien een idee om test niet voortdurend te nemen maar misschien enkel tijdens de cruise aangezien vergeleken bij een blast laag gedoseerd zal zijn en qua lengte langer is. We zijn het erover eens dat er zonder test gekuurd kan worden, enkel niet constant. Ik heb zelf zonder test gekuurd en je hoeft maar op het net te kijken en je wordt gebombardeerd met forums waar men only cycles heeft doorlopen zonder test. Ik ben mij ervan bewust dat test lichaamseigen is en dat je dit nu eenmaal nodig hebt. Echter is dit misschien anders wanneer je hoge doseringen roids toedient die allen zijn afgeleid van test.

Ben ik het zeer zeker niet mee eens. Ik hanteerde altijd het principe om minimaal 250ml test te zetten in mijn kuren in het verleden. Juist omdat miljoenen andere functies in je lichaam heeft buiten het geen waar jij het voor wilt gebruiken.
 
Ben ik het zeer zeker niet mee eens. Ik hanteerde altijd het principe om minimaal 250ml test te zetten in mijn kuren in het verleden. Juist omdat miljoenen andere functies in je lichaam heeft buiten het geen waar jij het voor wilt gebruiken.
Maar wat als sommige afgeleide middelen die kenmerken ook bezitten?
 
Maar wat als sommige afgeleide middelen die kenmerken ook bezitten?

tot zo ver is er nog geen enkel middel gevonden dat al de functies van testosteron overneemt. Dus misschien in enkele gevallen die er last van hebben zoals Vtnl kan je misschien eens experimenteren met bold, maar voor de rest zou ik juist in een cruise, maar ook in een blast altijd test er bij laten lopen.
 
Ik denk dat als je alle lichamelijke functies en processen tot stand kan houden waar testosteron verantwoordelijk voor is, dat het prima kan. Maar wat is daar dan allemaal voor nodig? Hoeveel andere stoffen moet je er dan bij nemen om tot hetzelfde resultaat te komen? Hoeveel extra moeite en kosten ten opzichte van wat het uiteindelijk oplevert?

Doe mij dan maar gewoon 1ml test, dan weet ik het zeker.
 
Dan zijn er voor VNTL natuurlijk nog gels en patches.
 
HCG tijdens het kuren waarborgt intratesticulaire test productie.
 
HCG tijdens het kuren waarborgt intratesticulaire test productie.

Het gaat niet alleen daarom he. Testosteron heeft miljoenen functies in je lichaam. Hoe weet jij nu zeker dat jij al die functies/conversies en dergelijke kan vervangen?
 
Het gaat niet alleen daarom he. Testosteron heeft miljoenen functies in je lichaam. Hoe weet jij nu zeker dat jij al die functies/conversies en dergelijke kan vervangen?
Dat weet ik niet, ik hoop dat Galen ons daar misschien iets meer over kan zeggen.
 
Het gaat niet alleen daarom he. Testosteron heeft miljoenen functies in je lichaam. Hoe weet jij nu zeker dat jij al die functies/conversies en dergelijke kan vervangen?
Dat zegt hij toch, als je HCG neemt dan blijft je lichaam zelf test produceren, dus niet vervangen.
 
Dat zegt hij toch, als je HCG neemt dan blijft je lichaam zelf test produceren, dus niet vervangen.
We weten echter niet of die intratesticulaire testosteron voor de algehele verzorging van het lichaam zorgt.
 
Kan iemand mij uitleggen wat er hier nou allemaal aan de hand is?
 
Inderdaad niks aan de hand :D

Misschien kan ik nog wat meer vinden over meerdere functies voor testosteron om aan te duiden dat het slim is om dit altijd te gebruiken.
 
tot nu toe vind ik 2 rants van bigcat haha :D

Big Cat zei:
Testosterone is basis. Testosterone kan niet geslikt worden, enkel geinjecteerd. Wanneer je AAS neemt stop je zelf van test aan te maken. Je vervangt je test door wat je neemt. helaas doen die andere producten niet, of niet in dezelfde mate wat test doet voor je welzijn en gezondheid. Dus heb je altijd een minimum aan test nodig in elke kuur, anders ben je slecht bezig. Dus als je niet wil injecteren, dan kan je dit niet. Blijf er dus met je fikken af voor je jezelf iets aandoet en iedereen die gebruikt weer een slechte naam bezorgd.

Big Cat zei:
Dit is gewoon al ettelijke keren aan bod geweest. Is niks persoonlijks aan toe te voegen. Test only is niet alleen maar goedkoper, efficienter en veiliger, het is een referentie waarop je al de rest gaat baseren. Of je nu ****ing huge wil worden, of maar een paar kilo gainen, dit is waar je begint, en je doet em juist. 500, 10 weken, HCG, nakuur en 10 weken off. Wil je daarna meteen gaan blasten en cruisen, of lagere test met wat anavar zetten en zien of je een clitoris kan groeien, mij niet gelaten, maar je gaat moeilijk kunnen oordelen over effect en doeltreffendheid zonder een referentiebasis.

Daarnaast, voor de tienduizendste (ik hoop altijd laatste keer, maar dat is het nooit, want kerels zoals jij zijn doorgaans te lui iets te zoeken, hoewel het al zoveel keer is uitgelegd en poepsimpel te vinden) : Wanneer je AAS neemt leg je je eigen test plat. Dat wil zeggen dat je AAS je lichaamseigen test vervangen. testosterone doet echter zowat een miljoen dingen in het lichaam, die niet alle AAS doen, of in dezelfde mate doen. Daardoor is het een must in elke kuur test te gebruiken, al is het maar lage dosis om je natuurlijke test na te bootsen. Test injecteer je. Dus het kan niemand bommen of jij WIL injecteren of niet, als je het niet wil doen kan je het in mijn opinie niet veilig en correct doen en kun je er beter met je fikken afblijven.

Wil je dan toch nog met je gezondheid spelen om te kijken of je effectief MINDER kan gainen (wtf ?) dan doe je dat maar, maar vraag niet aan mij om je te helpen stomme dingen te doen. Als jij wil zelfmoord plegen ga ik je ook niet vertellen hoe het moet, ik blijf het je afraden.

Je kan inderdaad best nog een paar weken skippen met vragen stellen en verder lezen ondertussen, want dit staat echt al een paar keer uitdrukkelijk in deze thread alleen al. En nog paar honderd keer als je de search gebruikt. Dus als je me wil komen vertellen dat je je "ingelezen" hebt dan neem je me waarlijk voor een idioot, want ofwel lees je gewoon op hele verkeerde plaatsen, ofwel lieg je gewoon. Dit is echt basis-basis. Als je de redenering achter test only voor beginners niet snapt, dan ben je er nog niet klaar voor.

Nu als je geen 5 kilo wil bijkomen, kun je natuurlijk ook gewoon natuurlijk blijven verder doen.
 
Ik snap sowieso het probleem over testosteron niet. Milligram voor milligram levert het je gewoon het meeste op.

In een bulk gaat mijn voorkeur ook uit naar moderate testosteron (400 mg tot 600 mg per week).
 
150mg prop met 150mg primo per week, alle test varianten geven een ontstekingsreactie. Merkje maakt niet uit dus wisselen van merk heeft geen nut, prop geeft het minst 'problemen'

Waarom 150 Primo?
Primo is toch erg zwak? Zou je daarvan wel iets merken?
 
Ik snap sowieso het probleem over testosteron niet. Milligram voor milligram levert het je gewoon het meeste op.

In een bulk gaat mijn voorkeur ook uit naar moderate testosteron (400 mg tot 600 mg per week).
Testosteron is de massbuilder bij uitstek. Echter ging de discussie daar niet over. Het was de vraag of men ook kon kuren zonder test.
Waarom 150 Primo?
Primo is toch erg zwak? Zou je daarvan wel iets merken?
Primo wordt door vntl in combinatie met test als bridge gebruikt dus resultaat daarvan is niet aan de orde.
 
Waarom 150 Primo?
Primo is toch erg zwak? Zou je daarvan wel iets merken?
Ik neem het tegen pip niet om wat te merken en omdat het kwa gezondheid sides het miltst is.

En het blijft 300mg aan gear dus ja dat merk ik.
 
Back
Naar boven