• Veel plezier! 💪🏋‍♂️

Fitness Seller

To cruise or not to cruise (advies gevraagd)

Bezoekers in dit topic

michiel1981

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
45
Lengte
1m90
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
Hey,

Vorig jaar een eerste kuur gedaan van 10 weken 400mg test-e + hcg en nakuur met Nolva. Uiteindelijk door iets te snel te cutten 3,5kg vvm overgehouden. Vooraf uitgebreide bloedtest incl alle test waardes e.d. gedaan, 2 maanden na de kuur alleen uitgebreide bloedtest zonder test waardes. 3 maanden na de kuur wel een ecg en een inspanningtest bij een sportarts gedaan. Alles oké. Kreeg na 3 maanden ook weer een goed libido en heb toen maar besloten de testwaardes niet meer te testen. Misschien toch handig geweest om een resultaat op papier te hebben maar gedane zaken nemen geen keer.
3,5 maand na mijn nakuur ben ik begonnen met een tweede kuur van 10 weken 500mg test-e + hcg. Vetpercentage met 4 punts gemeten door sportarts voor de kuur kwam uit op 11%
Ik begin over 2 dagen aan week 8 en zou deze keer geen nakuur doen was het idee.
Echter ben ik voor mijn gevoel toch wat meer vet aangekomen dan ik had gehoopt…. Alhoewel ik ook weer twijfel of het ook een vertekend beeld geeft nu ik wat meer vocht vast houd en bulk. Als ik ‘s ochtends mijn omtrek buik en taille meet zit er maar 1cm verschil t.o.v. begin kuur en heb ik ook wel 8 abs zichtbaar…. Dan vind ik mezelf er ook wel goed uit zien alleen later op de dag vind ik mezelf meh 😂😂.

Anyway, nu twijfel ik of ik de kuur 4 weken doortrek op 250 test-e om nog wat na te cutten of dat ik een week of 8 op 125/150 test-e ga cruisen en heel licht cut een daarna mits de bloedwaarden goed zijn nog een blast doe van een week of 10 met 250/250-300 test-e / mast en daarna off ga voor herstel.

Ik ben al wel 43 dus herstel zal wel wat langer zijn in beide gevallen…. Echter lijkt mij de cruise een meer logische keuze alhoewel ik ook weet dat off gaan na 10 weken in principe het beste zou zijn…. Echter wil ik toch nog een keer kuren voor volgend jaar zomer om rond de 95 kg te eindigen.

Na bulk week of 6-8 zgn healthfase, anders raak je teveel massa kwijt
Oké, dan ga ik voor een 8 weken cruise op 150 en dan ga ik eens even goed nadenken hoe het er daarna uit gaat zien. Bijv een mini cut van 4 weken op 250 test e gevolgd door een blast test/mast van x weken en daarna off 😅🥴

Oké, dan ga ik voor een 8 weken cruise op 150 en dan ga ik eens even goed nadenken hoe het er daarna uit gaat zien. Bijv een mini cut van 4 weken op 250 test e gevolgd door een blast test/mast van x weken en daarna off 😅🥴
Ligt eraan hoe vet je bent, maar 6 weken is niet raar. In cut kun je goed 400 mast toevoegen, of tren 150-200

Klinkt als een heel doordacht plan 👍

Klinkt als een heel doordacht plan 👍
Dat is het nog niet, hoop wel dat het dat uiteindelijk word doordat mensen meedenken in dit topic ;)
Ik heb in ieder geval nog 10 weken om het plan rond te krijgen als ik een cruise van 8 weken in zet. ;)

Echt niet mijn ding om foto’s van mezelf te maken…. Valt toch wel tegen t.o.v. live beeld… maar goed.
Eerste foto sept 2022(ik kom van ver haha) en andere deze week, zonder pomp en halverwege de dag.
Ik schat mezelf op 13% vp?
IMG_1800.jpeg

IMG_6751.jpeg
IMG_7053.jpeg

Echt niet mijn ding om foto’s van mezelf te maken…. Valt toch wel tegen t.o.v. live beeld… maar goed.
Eerste foto sept 2022(ik kom van ver haha) en andere deze week, zonder pomp en halverwege de dag.
IMG_1800.jpeg

IMG_6751.jpeg
IMG_7053.jpeg
Netjes gedaan :thumb:

IMG_1800.jpeg

IMG_6751.jpeg
IMG_7053.jpeg
Ik vind het er ook allemaal erg goed uit zien.

Goed plan. Kan je alleen nu al vertellen dat je na die volgende blast weer een cruise gaat doen😅

Geef nu wel wat meer aandacht aan triceps/biceps, upper chest want die lopen nog wat achter.

En de benen....niet te vergeten, ik heb het idee dat je die niet graag pakt.

Je zal zien wat een oefening als squat ook voor het bovenlichaam kan betekenen...dat vergeten er veel want je pakt niet alleen de benen.

Back
Naar boven