AndroidHealthClinic

To cruise or not to cruise (advies gevraagd)

Bezoekers in dit topic

En de benen....niet te vergeten, ik heb het idee dat je die niet graag pakt.

Je zal zien wat een oefening als squat ook voor het bovenlichaam kan betekenen...dat vergeten er veel want je pakt niet alleen de benen.
Om de 5 dagen. Altijd combi van 3 sets free weight high bar squats gevolgd door 3 sets Smith machine hack squats of 3 sets of bulg split squats. En ja, hamstrings lopen wat achter.

Bijlagen

• IMG_7127.jpeg
    IMG_7127.jpeg
    119 KB · Weergaven: 79
  • IMG_7128.jpeg
    IMG_7128.jpeg
    120,2 KB · Weergaven: 74
Aan de hand van je foto’s vermoed ik ook lager dan 13 . Maar het lijkt me met jou vp niet hele nodig om regelmatig een cut te doen , en al helemaal niet zo kort na je kuur .

Laatste foto en benen zijn niet echt droog a 12%

Hier wel
img_6751-jpeg.jpg
Zit maar paar dagen tussen.

Anyway, ik ben 1-8 overgegaan op cruise van 150 test-e verdeeld over 2 ew en 3x hcg 500 ma/wo/vrij

De laatste 3 weken van kuur stilgestaan op gewicht ondanks verhoging van calorieën met 500. Had die weken ook last van meerdere klachten, wazig en onscherp zien, rood hoofd, wat vage klachten.
Bloedtest bij Android gedaan om verhoogd hema uit te sluiten maar alle waardes waren goed, enkel leukocyten verhoogd.

Denk dat ik even iets teveel van mijn lichaam gevraagd heb en mijn centrale zenuwstelsel wat te zwaar belast heb tijdens legdays….
Even een stapje terug en minder gewicht en meer reps met leg days..

Eet nu 100 cal boven onderhoud en oog gelijk weer leaner met 8 abs 🤓
Gewicht nog hetzelfde.

Laatst bewerkt:
Nog 6 weken en dan kan ik weer knallen…
Laatste kuur (500 test-e) dus 30-5 gestart en na 9 weken overgestapt op cruise van 150ew.

Nu heb ik het volgende bedacht, 6 weken cut gevolgd door een 10 weekse lean bulk.

Wk 1-6 250 test-e / 200 mast e
Wk 7-16 375 test-e / 200 mast e en eventueel test ophogen naar 500.

Of wk 7-16 375 test-e / 200 mast-e / ???mg npp

Alles met hcg 3x 500 per week hele cycle

Ik wil hierna wel off gaan voor een tijd en herstellen als dat nog lukt op mijn leeftijd na ong 33 weken onderdrukking.

Het liefst houd ik de mast op 200 om zo risico op haaruitval en acne te beperken.

Graag advies :)

Stats ge-update op profiel

Persoonlijk zou ik voor de optie met masteron gaan (ivm herstel nadien).

Mocht je toch NPP willen introduceren dan zou ik dat bijv zo doen:

1. 250 test-e / 200 mast e
2. 250 test-e / 200 mast e / 150 npp
3. 375 test-e / 200 mast e / 150 npp

Door de testosteron niet tegelijkertijd te verhogen met de introductie van NPP, zie je ook daadwerkelijk wat deze nieuwe compound precies toevoegt aan je stack.

Back
Naar boven