Fitness Seller

Peiling To meet or not to meet ? (1 bezoeker)

Wel of geen een meeting organiseren?


  • Totaal stemmers
    16
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

De Aanhouder Wint

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
29 nov 2019
Berichten
559
Waardering
1.303
Lengte
1m68
Massa
69kg
Vetpercentage
17%
Hallo forumleden,

De laatste meeting is alweer bijna een jaar geleden. De vorig kon ondanks de onuitputtelijke inzet van wovano helaas niet door gaan. We hebben contact gehad via pb en hij geeft aan dat deze meeting er voorlopig niet in zit dus dat maakt voor mij de weg vrij om een te peilen of er animo is voor een meeting in oost Nederland. In Enschede om precies te zijn. De sportschool heeft dumbbells tot iig 50 kg dus ik denk dat iedereen daar zijn ei wel kwijt kan. Het trainen met aansluitend een BBQ viel de vorig meeting in Den Bosch goed bij de leden dus misschien is dat een mooi format om weer te herhalen. De BBQ wordt dan verzorgd door een keurslager en zal op het terrein van de sportschool plaatsvinden (is de bedoeling) De locatie is op korte loopafstand van de terrassen in de stad dus later kunnen we eventueel nog een terrasje pikken of een ijsje bij de mac Italiaanse ijssalon in de binnenstad doen. Bij genoeg animo zal ik een poll openen om een datum te prikken, ergens eind september/begin oktober lijkt mij mooi en geeft me genoeg tijd om het een en ander te regelen maar de keuze is aan jullie uiteraard. Kosten zullen laag zijn. Ik denk niet dat we hoeven te betalen voor het sporten en door de BBQ in eigen beheer en op eigen terrein te laten plaatsvinden drukt dat de prijs een beetje. Goed genoeg getikt, laat je horen!

Ps de poll blijft de komende 14 dagen open.
 
Lets Go Reaction GIF by The Lonely Island
 
De eerste reacties stromen binnen :bierbang:
 
Voor nu kan ik 11 september(smeerboel festival Shadow Project gaat door toch hueeheueheueheuehue) en 16 oktober niet vanwege festivals. Maar gezien de kans van 99% dat deze niet doorgaan zal dat wel goedkomen :o
 
Voor nu kan ik 11 september(smeerboel festival Shadow Project gaat door toch hueeheueheueheuehue) en 16 oktober niet vanwege festivals. Maar gezien de kans van 99% dat deze niet doorgaan zal dat wel goedkomen :o
In kan ze basically allemaal niet, tenzij Smeerboel niet doorgaat... :roflol:
 
Ik volg, weet nog niet of ik er weer bij ben.. misschien wel als ik tegen die tijd weer serieus train 😅
 
In kan ze basically allemaal niet, tenzij Smeerboel niet doorgaat... :roflol:
Ik zal Rutte ff appen :P
nooit meegekregen.

op de bbq na, prima idee en opzich is enschede redelijk te doen. ook voor thuggy?
Dieetwensen mag je kenbaar maken
Ik volg, weet nog niet of ik er weer bij ben.. misschien wel als ik tegen die tijd weer serieus train 😅
Mooi moment om weer fanatiek bezig te gaan, zet hem op!
 
Back
Naar boven