XXL Nutrition

Toch even respect tonen

Bezoekers in dit topic

D-U-N-K

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
17 okt 2003
Berichten
889
Waardering
0
Hallo mannen... (en vrouwen)

Ik ben hier al een tijd lid maar denk niet dat veel mensen weten wie ik ben, ik ben zelf niet echt een bodybuilder, heb wel wat keren op het welbekende fitnes gezeten. Zelf doe ik aan basketbal, al sinds ik 10 jaar oud ben en doe het elke dag 1-2 uur 7 dagen per week, ook coach ik.

de reden dat ik deze thread begin is het volgende:
ik ben er pas achter gekomen waar die karma knop voor is, omdat ik hier niet zo vaak meer kwam, ik lees vooral veel hier maar post niet veel.

Toen heb ik dus eens gekeken wat er precies stond, en ik kwam erachter dat pas veel posters mij karma hadden achtergelaten met een berichtje.

Ik wil even alsnog bedanken want nu ik dit teruglees kwamen weer veel dingen naar boven.
Ik had wat problemen met vriendinnen en zag dat er mensen waren die toch even de moeite te namen om mij karma te geven met wat vriendelijke woorden. Sommige van wel 2 jaar oud bijna, en sommige redelijk recent.

Ik kom hier vaak met vragen die soms niet de meest intelligente zijn en soms ook niet altijd met bodybuiling te maken hebben, ik post ook meer in chat en conversatie dan dat ik doe over bodybuilden zelf, omdat ik hier eigenlijk vrij weinig vanaf weet.

Maar toch vind ik dit een heel fijn forum en wil alsnog even de mensen bedanken die altijd een vriendlijk woordje overhadden en dat ik dit forum toch best wle erg leuk vindt, ook al is basketbal mijn passie en niet het bodybuilden.

Ik kom hier zeker nog met wat vragen of training en voeding en ik krijg altijd goede reacties en commentaar, dus bedankt (sentimenteel :p ) voor de aardige woorden!!!
 
:thumbs: geen probleem bro
 
wees welkom man:thumbs:
sportlui moeten elkaar helpen toch;)
 
Aaahh lief... Zo zie je maar weer: DBB = voor èn door iedereen! :thumbs:
 
En nu is het onze missie je alsnog te brainwashen en je het mooie leven van de BB'er te laten inzien. :cool:
 
:hedbang:
Goed bezig! kijk zoiets kan ik wel waarderen....
Succes met BB-en en POSTEN ;)

laterz
 
ach gossie :)

:thumbup:
 
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
 
Leuk zulke positieve dingen te horen, want wees eerlijk wat heeft een mens eraan afgebroken te worden? Niets toch.
 
Die post had geen letter langer moeten duren, anders zou ik gaan huilen...
 
Centaur zei:
En nu is het onze missie je alsnog te brainwashen en je het mooie leven van de BB'er te laten inzien. :cool:

bij een welbekende niet trainende (voormalige) posthoer is dat ook gebeurd he ;)
 
Niet trainend is toch nog steeds het geval? :D
 
gewoon veel rondneuzen...dan bekeren we je wel tot deze prachtige leefsT:D
 
hahaha wie weet...
vond het toch even de moeite om het te vertellen.

En helaas, hebben verschillende keren wel op fitnes gezeten en ook krachttraining gedaan, maar t is niet echt wat voor mij ook al heb ik er wel de bouw voor (denk ik)

Maar daarom vind ik dit toch wel een heel goed forum, je kan over van alles praten en mensen geven nog eens serieus advies ook, ipv al die forums waar blije kindjes onzin posten. Maar ik dacht bij mezelf nu ik wist waar die karma knop voor was "goh toch even kijken" en toen zag ik echt hele aardige berichtjes staan, nu heb ik tcoh wel een traantje weggepinkt (haha dat nou ook weer net niet)
 
De gevoelige kant van dbb komt naar boven hier!! GROUPHUG!!!! :D
 
I'm all in for that!

hahaha
 
Back
Naar boven