Fitness Seller

Toch even voorleggen

Bezoekers in dit topic

bain

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
28 mei 2013
Berichten
2.014
Waardering
148
Lengte
1m87
Massa
103kg
Vetpercentage
15%
Allemaal niet zo spannend maar toch even wat meningen vragen zowel positief of negatief mag ;)

Week 1 tm 6 diana 40mg pd
Week 1 tm 17 test E 750 pw
Week 1 tm 16 bold 600 pw

Gezien mijn lengte en gewicht en % ga ik op 4500 calorieën pd zitten.


Geen nakuur, cruise verder op 125.

Thx broeders
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Ik zou zelf na de dbol de dosering test en bold wat verhogen.
 
Prima kuur.
 
Is 125mg test genoeg om de gains vast te houden na je blast?
 
Is 125mg test genoeg om de gains vast te houden na je blast?

Bij mij niet ik cruise op 375 op 250 verloor ik gewicht voelde me down moet wel zeggen dat ik überhaupt hoog doseer zonder sides te krijgen

125 is wel normale trt dosis
250 een normale cruise dosis
 
Bij mij niet ik cruise op 375 op 250 verloor ik gewicht voelde me down moet wel zeggen dat ik überhaupt hoog doseer zonder sides te krijgen

125 is wel normale trt dosis
250 een normale cruise dosis

Hoeveel woog je toen je gewicht verloor op 250mg?

Ik ga over een maandje cruisen / cutten en wil het op 250mg gaan doen maar ben toch bang dat ik massa ga verliezen :(
 
Hoeveel woog je toen je gewicht verloor op 250mg?

Ik ga over een maandje cruisen / cutten en wil het op 250mg gaan doen maar ben toch bang dat ik massa ga verliezen :(
Hangt er beetje vanaf hoe diep je wilt cutten denkik.
 
Is 125mg test genoeg om de gains vast te houden na je blast?

Als je wedstrijden doet zet je tijdens je cruise best wat meer om je gainz zoveel mogelijk vast te houden. Gezond is dat niet maar als je wedstrijden doet is gezondheid vaak van ondergeschikt belang.

Maar voor de gepasioneerde hobby BB'er die gewoon een zo goed mogelijke fysiek wil hebben, is het verstandig om je lichaam in de cruise te laten herstellen. Dit gaat het best door zo dicht mogelijk bij een trt dosis te gaan zitten. Als je dan een kilootje extra verliest, doet dat er niet toe. Belangrijkste is om je bloedwaarden (hematocriet, lever, nieren, cholesterol, ...) te laten herstellen.

Ik vind het, met mijn huidige kijk op de zaken, vreemd voor een niet-wedstrijdatleet om in een cruise hoog te doseren omdat je geen gewicht wil verliezen. Spaar je gainz voor de volgende blast en gun je lichaam wat rust :)

Hoeveel woog je toen je gewicht verloor op 250mg?

Ik ga over een maandje cruisen / cutten en wil het op 250mg gaan doen maar ben toch bang dat ik massa ga verliezen :(

Cutten doe je best in een blast, cruisen dient om je lichaam te laten herstellen.

Niet dat ik verwacht dat je dit advies opvolgt, ik was zelf ook te veel gericht op gainz tijdens mijn blast/cruise periode waardoor ik eigenlijk meer heb geblast dan cruisen. Voor een niet wedstrijdatleet is dat eigenlijk belachelijk (wat bij mij het geval was).
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel woog je toen je gewicht verloor op 250mg?

Ik ga over een maandje cruisen / cutten en wil het op 250mg gaan doen maar ben toch bang dat ik massa ga verliezen :(

ik woog toen 90 kilo wat het verstandigst is moet je zelf weten
als ik straks ga cutten cut ik waarsch op 1000 mg test ew en wat primo
maar ik ben dan ook veel te bang om massa te verliezen waarsch kan ik het ook op minder dan de helft zonder mass verlies maar ja ik wil het niet risken
 
105 / 14% nu.
Ik weet dat dit persoonsgebonden is maar als ik boven de 10/12% sta en ik ga 4000+ eten dan krijg ik wel die buffe look ...alleen verandert me core direct in soort van waterbed achtig iets. Maakt dan ook niet uit of ik er 1 gram+ p/w bij zet.
Maar voor bulk kuurtje ziet er ok uit.
 
In voor log :p
 
hoeveelste kuur is dit?
 
Back
Naar boven