XXL Nutrition

toch maar een logje

Bezoekers in dit topic

younggod

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
2 feb 2004
Berichten
2.776
Waardering
71
hey mensen,

hoewel ik het eigenlijk niet van plan was open ik toch maar een klein logje. Ik hoop dat ik genoeg tijd heb om er wat leuks van te maken.

Aangezien ik veel leuke reacties heb gehad op de vorige wil ik mijn ervaring wel weer met jullie delen :D

Ik heb vorige week nog gezegt dat ik 30 july zou beginnen maar je kent het wel. Die vails riepen al weken naar me en gisteren avond kon ik de verleiding niet meer weerstaan.

Hij ziet er als volgt uit:

dag 1, 2 150 mg test prop / 100 mg tren ed
week 1 150 mg test prop / 100 mg tren eod
week 2 150 mg test prop / 100 mg tren eod, 0.5 mg armidex eod
week 3 150 mg test prop / 100 mg tren eod, 0.5 mg armidex eod
week 4 150 mg test prop / 100 mg tren eod, 0.5 mg armidex eod
week 5 150 mg test prop / 100 mg tren eod, 0.5 mg armidex eod
week 6 150 mg test prop / 100 mg tren eod, 0.5 mg armidex eod
week 7 40 mg nolvadex / 50 mg clomid
week 8 20 mg nolvadex / 50 mg clomid
week 9 20 mg nolvadex / 50 mg clomid

Ik ga denk ik op ongeveer 500 cals boven mijn onderhoud zitten. Als ik een drukke week heb zal dat zo rond de 4000 cals zijn.

ik laat de hcg nog maar even achterwege maar heb deze wel bijdehand voor het geval ik het toch nodig heb.

nou gisteren avond dus de eerste 2,5 ml in mijn rechterbilletje gepland. Zoals de meeste wel weten zijn er veel mensen die last hebben van test prop. Jammer genoeg behoor ik niet tot de uitzonderingen
:(

ik heb een behoorlijk stijve bil maar de pijn is niet onverdragelijk, wel had ik bij de tweede keer aspireren dat er behoorlijk wat bloed in de spuit kwam en heb hem er maar weer uitgehaald en opnieuw zonder problemen gezet.

Toen ik vanmorgen wakker werd had ik echt knallende koppijn zoals ik die nog nooit heb meegemaakt. Ik werd er zelfs zo onwel van dat ik bijna over het beleg in de dirk van de broek gekotst had. Dus ik trok snel een pakje vruchten sap en daarna voelde ik me een stuk beter.

Ik ging er eigenlijk meteen al vanuit dat het door de verhoogde bloeddruk van de test kwam. Maar toen ik thuis kwam heb ik een paar tabletjes dextro energie naar binnen gewerkt en wat witte bolletjes met jam en toen voelde ik me 10 keer beter.

misschien toch een beetje suiker tekort door het cutten de afgelopen weken. Ik zorg gewoon dat ik de aankomende dagen wat dextro bij me heb dan komt dat helemaal goed.

Een kwartiertje geleden ging de tweede 2,5 ml in mijn linker bovenbeen. Omdat mijn rechter bil nog wat gevoelig is laat ik die linker nog een paar dagen met rust anders kan ik niet normaal zitten :D


dit zijn de sups die ik gebruik:

multi vit
vitamine c
whey
mass gainer (voor drukke werk dagen)
omega 3,6 en 9

dus tot zover het beginnetje.. stats weet ik niet zo goed want die weegschaal in de gym geeft elke dag wat anders aan. En geen halve kilo verschil maar gewoon 5 kilo.

dus dat komt wel. Ik let toch alleen maar op de spiegel!! En waar ik ook al naar uitkijk is de test geilheid. Mijn libido kan wel een boostje gebruiken..

ik ga morgen ochtend borst trainen dus ik ben benieuwd wat uberhaupt deze week me gaat brengen.

nog vragen? kom maar op!!

greetz yg
 
zal het nauw volgen, a'damse gabber van me :)
heel veel succes, dat de massa mag komen, met bakken tegelijk
groet dennis
 
Veel succes, hou ons op de hoogte.
Heb er net ook zo'n kuurtje opzitten , maar met winstrol er nog bij.
Gisteren men laatste (spijtig) zambonnetje ingepoten...
Was het al maar oktober dat ik met men volgende kan beginnen:-)
 
succes jongen. ga je log zeker volgen :thumbs:
 
zier er goed uit bro!! ik hou je in de gate...

maar waarom begin je pas in week 2 met de arimidex?

succes!
 
bedankt jongens.. ik verwacht de eerste week wienig last van vocht op hoping dus daarom begin ik volgende week. Mocht ik het wel al eerder merken start ik wel direct.

Na een ontzettend slechte nachtrust (door een kitten van 7 weken die we net hebben, en die om 3 uur al genoeg heeft geslapen en wil spelen) toch ff lekker ontbeten en op naar de sportschool.

borst triceps getraind, ging best wel lekker ondanks ik de laatste tijd wat energie tekort kom. Ik ga voorlopig ook maar niet al te laag in de kh's en ik ban ook niet alle vetten uit mijn dieet.

Ik heb liever dat ik me gewoon goed voel en keihard kan trainen dan dat ik angstvallig bang zit te zijn voor een procentje meer. Dat cardio ik er wel weer af straks.

verder heb ik helemaal geen last van de tweede inject in mijn linkerbovenbeen, daarintegen voelt mijn rechter bil alsof ik er gister nog een hele vail prop bij heb gezet.
Ik zit echt als een debieltje en auto rijden is ook geen pretje. Ach ja, als mijn vriendin me steeds uit zit te lachen kan ik er zelf eigenlijk ook wel om lachen.

dus tot zo ver. ik hou jullie op de hoogte

yg
 
leuk dat je besloten hebt toch n logje bij te houden!!
succes man!
 
Goed bezig bro..succes ermee!

grt. Rico
 
Succes ermee, wat verwacht je ervoor terug te krijgen in de volgende 9 weken?
 
M@rsel zei:
Succes ermee, wat verwacht je ervoor terug te krijgen in de volgende 9 weken?


mijn verwachting is schone massa, eigenlijk hoop ik toch wel op een kilo'tje of 5/6. En dan ga ik uit van hetgene wat ik uiteindelijk over hou.

misschien is het wel veel meer, misschien moet ik genoegen nemen met 4 kilo. we zullen zien.

Ik ga trouwens zometeen de derde keer zetten, en ik ga het in 2 keer zetten om te kijken of het aan de hoeveelheid ligt (3,5 ml) of echt aan de test prop.
dus zet ik de tren in mijn been, en de prop in mijn schouder. Ik weet het in je schouder is ook geen pretje maar mijn onder stel kan ff niet veel meer aan.

ik post vanavond na het trainen wel even wat de huidige vooruitgang is..
 
veel succes kerel, maar had jij niet een paar weekjes geleden een cuttertje met winstrol injects gedaan? hoe is dat verlopen?
greetz
 
Beast N°1 zei:
veel succes kerel, maar had jij niet een paar weekjes geleden een cuttertje met winstrol injects gedaan? hoe is dat verlopen?
greetz

dat was wel de bedoeling ja, maar die winstrol injects zijn niet te doen. dus ben zo goed als meteen gestopt. vandaar
 
builder zei:
waar spoot jij ze dan?


glutes, qaudriceps, pecs, schouders, bi's tri's.....over al dus.
 
heb ook winstrolinject in mn kuur.
ben benieuwd wat ik er van vind.
 
lauren, ik kon je wegens omstandigheden niet eerder succes wensen, maar bij deze alsnog veel succes en ik hou je log zeker in de gaten.

groetjes
Michel
 
Latin spirit zei:
lauren, ik kon je wegens omstandigheden niet eerder succes wensen, maar bij deze alsnog veel succes en ik hou je log zeker in de gaten.

groetjes
Michel

bedankt kerel, Goed dat je weer gewoon terug bent!

Ik ga morgen avond een verslagje geven van de afgelopen week. Die gram test heeft aardig wat (bij) werkingen gehad deze week.

grtz
 
jep ik heb jullie wel gemist hoor :D

maar lijkt me leuk kerel, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik zag wat je ging zetten in deze kuur ik ff aan het slikken was van hmmm als dat maar goed gaat!

gr
Michel
 
Latin spirit zei:
jep ik heb jullie wel gemist hoor :D

maar lijkt me leuk kerel, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik zag wat je ging zetten in deze kuur ik ff aan het slikken was van hmmm als dat maar goed gaat!

gr
Michel

ach, onze jong god kan wel wat hebben. en je kunt beter iets goed doen dan half.
ben benieuwd naar je (bij)werkingen younggod
 
Back
Naar boven