Fitness Seller

toch maar een logje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zo ik zit nu 3 weken aan de sust, ondanks de frontload heeft het toch nog best even geduurd voor het ging werken maar merk het nu wel lekker.

ik was gister bijna een kilo zwaarder als toen ik over ging van test prop naar sust, dus ik hoop dat de gains in kilo's weer gewoon verder gaan. kwa uiterlijk mag ik echt niet klagen. Mijn zwakke punt borst is echt goed vol geworden en daar ben ik erg blij mee.

ook mijn bicepsen worden steeds ronder en groter, ik hoor ook best veel geluiden uit mijn omgevind maar nog niemand gehad die argwaan heeft. (behalve mijn schoonvader dan want die zei het meteen al) hahaha.

gelukkig heb ik ook weinig last van bijwerkingen, behalve dan de geilheid en de soms van uit het niets komende snauwende opmerking.

Als je normaal iets gewoon laat gaan wat betreft opmerkingen kan ik er nu echt kwaad om worden. En dan na een paar seconden al, wat normaal een half uur duurd zeg maar...

verder gaat het dus gewoon zijn gangetje, ik ben wel erg ongeduldig en wil alleen maar meer en meer. Maar dat kennen jullie allemaaal wel.

ik hou jullie op de hoogte!
 
Hehe, je hebt dus een soort mannelijke ongesteldheids fase...

Succes met de extra kilo's pakken en ook succes voor je vriendin om bij jou te zijn nu! :o
 
komt er nog een update voor de lezers?
 
Loo zei:
we wachten met smart :p


haha nog ff geduld vrienden.. ik heb het een beetje druk de laatste tijd.

maar hij komt er echt!! ik beloof het :D
 
kerel kom eens op met die update? wat heb je gewonnen? en hoe zit het met de kracht?

greetz
 
ja je hebt wel gelijk, het heeft wel erg lang geduurd.

nou deze week was de laatste week van mijn kuurtje. Hij is toch best lang en heel anders geworden dan ik een tijdje geleden verzonnen had.

ik begon dus met test prop en met tren acetaat, maar aangezien die korte esthers niet voor mijn zijn weggelegd ben ik over gestapt op sustanon.

met de test prop heb ik ongeveer 5 kilo gepakt in hele korte tijd. De overgang voordat de sust volledig in werking was heeft best lang geduurd, langer dan ik had verwcht jammer genoeg.

toch bleef ik in die tussentijd lekker die 5 kilo'tjes vasthouden tot de enorme groeispurt van de sust kwam 3 weken geleden. Ik ben in de laatste 3 weekjes weer een kilo of 5 aangekomen. De weegschaal op de sportschool is naar de klote dus ik heb al een week niet meer gewogen.

kracht is een beetje vooruit gegaan en banken gaat gewoon lekkerder als eerst. Gewicht heb ik al verteld en ben ik heel erg tevreden mee. Ik heb een mooie volle look en heb echt abnormaal veel opmerkingen gehad de laatste 2 weken van mensen die vroegen hoe ik zo snel gegroeid ben! Nou zijn het in de gym bijna allemaal breezah boys dus ik zeg gewoon dat maar eens moeten beginnen met een goed bulk dieet.

wel heb ik best wat vocht rond mijn middel wat wel weer weg zal trekken, ik ga nu gewoon proberen zo veel mogelijk vast te houden en goed te blijven eten. Wel heb ik nu echt zin om weer eens flink te snacken en te snaaien. (ik ga deze week met mijn meisie een weekje naar center parcs dus dat ga ik ook lekker doen).

als ik over een tijdje alles weer goed behouden heb ga ik licht cutten, niet vol op honger lijden maar gewoon weer een klein beetje zakken in bf%

over een week of 3 start ik mijn nakuur en die ga ik of 40 40 20 20 nolva doen met de eerste 2 weken clomid op 50 mg, of 60 40 20 20. maar daar moet ik nog ff over nadenken. opzich had ik best wat sides van de clomid vorige keer, maar ik wil er alles aan doen om de klap zo min mogelijk te maken.

dus tot zo ver een eindconclusie van mij kuur....

Ik zal nog ff laten weten op hoeveel ik precies geeindigt ben als de weegschaal het weer doet.

greetz YG
 
41149 zei:
Wat voor sides?


depressief en nogal down, en nogal wat puisten.. dus als het niet nodig is vermijt ik clomid liever.
 
Back
Naar boven