AndroidHealthClinic

toch maar een logje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

daar heb je gelijk in kerel, daar ben ik inmiddels ook wel achter gekomen
 
idd doe het goed of niet. De een kan op hele kleine hoeveelheden lekker gaan en de ander heeft wat meer nodig. Dus heb ik besloten deze kuur te doen. Misschien te veel of net genoeg, ik weet het over 6 weken.

Zo maar ff een update over de laatste paar dagen:

Zaterdag voelde ik me dus best beroerd van de eerste shot, nou dat hield wel een paar dagen aan. Ik had de hele week best wel veel problemen met eten en heb dan ook iest minder gegeten dan de bedoeling was. Op zich wel voldoende maar ik had meer willen eten.

Dat is sinds gisteren weer helemaal goed want ik heb nu na een maaltijd nog lichte trek en dat is een goed gevoel.

Ik heb dinsdag avond rug biceps getraind en eer was al een krachttoename merkbaar. Ook was die heerlijke pomp al licht aanwezig, en kreeg ik al opmerkingen "dat ik zo hard gegroeit ben de laatste tijd" hahaha ja dat heb je he van spinazie.

Ik mer ook dat mijn test level al behoorlijk is gestegen want ik krijg wat kleine pukkeltjes op mijn schouders en jammer genoeg ook in me gezicht. Maar ja hoort erbij he.

Wat ik vergeet te vertellen is dat de weegschaal op mijn werk vandaag al plus 2.5 aangaf!! Ik ga zometeen ook ff in de gym wegen en dan weet ik precies hoeveel er in de eerste week bij is gekomen.

zometeen dus schouders en traps naar de vernieling helpen en daarna weer injecteren. Ik heb de rest van de week in 2 keer gedaan en ga vanavond weer in 1 keer proberen.

keep u posted!!!
 
nou, dat klinkt goed. hoop dat alles zo door zet, dan kom je er wel.
heel veel plezier komende tijd ;)
gr d
 
net in de gym gewogen... + 4.2!!! gaat lekker :)
 
nice work!!! keep it up!
 
Gaat allemaal goed lees ik.
Ben verdomde nieuwsgierig naar je eindresultaten!!
sterkte kerel!
 
toe maan 4,2 erbij je zal een lekkere aantal kilotjes kunnen pakken bro ben zeer benieuwd naar je eind results man!!!

lekker door knallen jonge

groeten
 
ik ben ook benieuwd wat er nog gaat gebeuren jongens!! Ik ga zometeen borst trainen en meteen weer ff wegen om te kijken of dat gisteren niet een vergissing was haha.

4.2 kilo in een week is best veel ookal zou het alleen vocht zijn.
 
younggod zei:
ik ben ook benieuwd wat er nog gaat gebeuren jongens!! Ik ga zometeen borst trainen en meteen weer ff wegen om te kijken of dat gisteren niet een vergissing was haha.

4.2 kilo in een week is best veel ookal zou het alleen vocht zijn.

het was gelukkig geen vergissing.. Ik was vanmorgen plus 3.5 ofzo, dat klopt wel want vorige keer heb ik steeds sávonds gewogen.

Ik heb trouwens maar een een nieuwe avatar gemaakt. was wel weer tijd voor een nieuwe
:D ;)
 
geile avater :D kanwel zien dat je geld teveel hebt :p
 
das behoorlijk snoepen die avatar van je :p
 
zo, het is wel weer tijd voor een klein update'je..

Ja wat zal ik eens vertellen. Ik groei als een gek!! De kilo's vliegen eraan en ik word echt nu al mooi voller en groter. De vervelende bijwerkingen van de test zijn zo goed als weg dus ik kan nu genieten van de goede.

dat wil zeggen.. lekker agressief, als iemand iets verkeerd doet of me afsnijt bijt ik het liefst zijn hoofd eraf hehe. En de test geil heid is volop aanwezig. Elk lekker wijf bekijk ik zeker 5 keer en als ze echt lekker is rij ik ff terug.. haha grapje:)

Dus het gaat tot nu toe erg lekker. De armidex gooi ik in een beetje vruchtensap en dat is goed te doen. De propionaat doet de ene keer wel nog pijn en de andere keer helemaal niet. Maar ja, de positieve dingen heffen de negatieve op dus dat komt wel goed.

precieze kilo's zet ik er van het weekend wel even bij..

grtz
 
toppie!!!!!!!!!!!!!!!! dooooooorknallen zo bro!

greets
 
he he eindelijk goede berichten :) beter man! dan wordt het nu echt knallen, je hebt nog wat in te halen.

en wat dit betreft:

younggod zei:
lekker agressief, als iemand iets verkeerd doet of me afsnijt bijt ik het liefst zijn hoofd eraf hehe.

tsja dat had ik vandeweek al gemerkt bij je hahaha :D
 
sounds good!! let the games begin :D eylatin jij bent er vroeg bij weer vandaag zeg!
 
haha het eerste wat ik doe als ik wakker wordt is de comp aanzetten onder het genot van een bak brinta met een schep whey en 4 eieren. heerlijk wakker worden :D
 
hahaha daamn geniet je nog steeds van je brinta? wacht maar man.. zolang zal dat niet duren.. :P
 
Back
Naar boven