Fitness Seller

toch maar een logje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik vind het echt heerlijk bij het opstaan :) choco whey erdoorheen heerlijk. en dat al twee jaar :)

sorry lauren voor het offtopic gelul zal nu kappen
 
Latin spirit zei:
he he eindelijk goede berichten :) beter man! dan wordt het nu echt knallen, je hebt nog wat in te halen.

en wat dit betreft:



tsja dat had ik vandeweek al gemerkt bij je hahaha :D


ja dat zei mijn meisie ook al. Ze zei zelfs "je kan beter stoppen als je zo tegen me gaat doen" Toen dacht ik stoppen?? ja met onze relatie ja!! echt niet dat ik met deze kuur stop.. (gelukkig dacht ik dat alleen)

maar ik weet me al wat beter te beheersen :D

Ik heb eergister weer alles in mijn bovenbeen gezet. Gisteren een klein beetje stijf maar ik kan vandaag amper lopen..

toch misschien maar een andere prop proberen.
 
Hey gaat goed zo te horen lauren. leuk voor je. Ik ben over een weekje in me nakuur zal wel laten weten of ik me gains behouden heb. Mij volgende kuur gaat ook hierop lijken..
 
younggod zei:
ja dat zei mijn meisie ook al. Ze zei zelfs "je kan beter stoppen als je zo tegen me gaat doen" Toen dacht ik stoppen?? ja met onze relatie ja!! echt niet dat ik met deze kuur stop.. (gelukkig dacht ik dat alleen)

maar ik weet me al wat beter te beheersen :D

Ik heb eergister weer alles in mijn bovenbeen gezet. Gisteren een klein beetje stijf maar ik kan vandaag amper lopen..

toch misschien maar een andere prop proberen.

haha heb ik ook al vaak te horen gekregen hoor ;) gewoon vervelende situaties proberen te vermijden. kan wel zeggen je moet je inhouden maar met zoveel test in je bloed gaat dat toch niet :D

ik heb het al gezegd, maar dan word ik weer beschuldigd van reclame maken, de test prop van GG is zo goed als pijnloos. mijn advies maak je vial leeg en haal daarna wat GG prop bij en kijk of dit wel voor je werkt.
 
Latin spirit zei:
haha heb ik ook al vaak te horen gekregen hoor ;) gewoon vervelende situaties proberen te vermijden. kan wel zeggen je moet je inhouden maar met zoveel test in je bloed gaat dat toch niet :D

ik heb het al gezegd, maar dan word ik weer beschuldigd van reclame maken, de test prop van GG is zo goed als pijnloos. mijn advies maak je vial leeg en haal daarna wat GG prop bij en kijk of dit wel voor je werkt.


Ik ga inderdaad maar heel snel de test van gg proberen, want wat ik vandaag heb is niet normaal. Ik heb op mijn werk een hele stomme smoes verzonnen omdat ik als een gehandicapte loop.

En dit is niet om te overdrijven want ik kan er niet om lachen. Als het morgen nog net zo stijf is neem ik een dag vrij want dit is niet te doen. Had ik nou een kantoor baan was het wel lekker geweest maar in mijn geval is het echt een drama.
 
ja dat is echt k*t kerel, ik weet wat je meemaakt, heb hetzelfde met winstrol gehad (jij ook trouwens, is die pijn met elkaar te vergelijken?)

heb je de test prop van MRP toevallig? Mr J had hier heel veel last van
 
Latin spirit zei:
haha heb ik ook al vaak te horen gekregen hoor ;) gewoon vervelende situaties proberen te vermijden. kan wel zeggen je moet je inhouden maar met zoveel test in je bloed gaat dat toch niet :D

ik heb het al gezegd, maar dan word ik weer beschuldigd van reclame maken, de test prop van GG is zo goed als pijnloos. mijn advies maak je vial leeg en haal daarna wat GG prop bij en kijk of dit wel voor je werkt.

Pas op het je hebt zo een ban te pakken;):D
 
nee de test is van g.s en de tren van mrp.. Ik denk dat het ook een beetje aan de hoeveelheid ligt. Het is allebei best hoog gedoseerd en prop staat erom bekend dat het pijnlijk is.

Ik zet het vanavond maar weer in tweeen want dat is wel te doen. Alleen ben ik daar niet zo voor want dan kan ik net zo goed ed gaan prikken.. haha

maar ik hoef morgen sóchtends maar een paar uurtjes te werken en dan kan ik lekker schouders gaan trainen....euh thuis gaan uitrusten natuurlijk ;)

@ latin, dit gevoel is nog net ietsje erger dan de stijfheid van de winnie moet je nagaan.
 
stelletje topic vervuilers jullie!!!!
 
younggod zei:
nee de test is van g.s en de tren van mrp.. Ik denk dat het ook een beetje aan de hoeveelheid ligt. Het is allebei best hoog gedoseerd en prop staat erom bekend dat het pijnlijk is.

Ik zet het vanavond maar weer in tweeen want dat is wel te doen. Alleen ben ik daar niet zo voor want dan kan ik net zo goed ed gaan prikken.. haha

maar ik hoef morgen sóchtends maar een paar uurtjes te werken en dan kan ik lekker schouders gaan trainen....euh thuis gaan uitrusten natuurlijk ;)

@ latin, dit gevoel is nog net ietsje erger dan de stijfheid van de winnie moet je nagaan.

oke, toch hoor je het vaak hoor van test prop. ik had er met GG in het begin ook last van, toen kreeg ik een nieuwe batch aangeleverd en raad eens? het probleem was opgelost. hoe korter de ester, hoe pijnlijk de injectie. jammer dat ze dat nog niet helemaal onder controle hebben bij GS/MRP

als het voor jou werkt om in tweeen te zetten moet je dat zeker doen kerel, dan maar ed prikken, maar dan kan je in ieder geval alsnog het maximum uit je kuur halen en dat is waar het uiteindelijk om gaat.

maar wel echt morgen ziek in bed gaan liggen he ik wil je hier niet zien morgen :D
 
Latin spirit zei:
oke, toch hoor je het vaak hoor van test prop. ik had er met GG in het begin ook last van, toen kreeg ik een nieuwe batch aangeleverd en raad eens? het probleem was opgelost. hoe korter de ester, hoe pijnlijk de injectie. jammer dat ze dat nog niet helemaal onder controle hebben bij GS/MRP

als het voor jou werkt om in tweeen te zetten moet je dat zeker doen kerel, dan maar ed prikken, maar dan kan je in ieder geval alsnog het maximum uit je kuur halen en dat is waar het uiteindelijk om gaat.

maar wel echt morgen ziek in bed gaan liggen he ik wil je hier niet zien morgen :D


zo denk ik er ook over, ik zet vanavond de normale dosis in twee keer. als ik daar geen last van heb zet ik het of voortaan in 2 keer of elke dag ik kijk wel hoe of wat.

agressief?? IK??

Ik had het wel eerder gelezen over die agressie maar dat het zo erg is had ik niet verwacht. Slecht voor je bloeddruk hahaha
 
heel verstandig kerel :)

haha niet alleen voor je bloeddruk wat dacht je van je cortisol? :D
 
maar weer even een post met de huidige stand van zaken:

Ik heb tot gisteren nog over wogen om mijn kuur helemaal om te gaan gooien. Die test prop werd namelijk een iets groter struikelijk blok dan de bedoeling is. Ik heb vrijdag vrij moeten nemen zoals jullie misschien wel hebben gelezen.

En met de verandtwoordelijkheid die ik heb mag dat echt noooooooit meer gebeuren. Ik heb gisteren de test van GG samen met de tren in twee keer gezet, Het voelt nu wel aardig maar meestal de dag erna word het pas stijf.

Als dat weer zo is ga ik echt maatregelen nemen. Ik houd dan de test wel op 500 want ik groei wel heel lekker nu. Maar ff afwachten dus. Ik ga straks schouders trainen en meteen weer even wegen. Ik ben benieuwd wat de tussenstand is na precies twee weken.
 
update voor de nieuwsgierige medemens? :)
 
die zijn er blijkbaar op jou na niet ;)
 
Back
Naar boven