XXL Nutrition

toch maar een logje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lol^

kom maar op met je log

en ja dat van die stijfheid is wel erg ambetant!! heb ik met human-grade AS nooit gehad! mh..jawel die v sustanon , maar veel minder erg

succes verder!
 
ik zou het ook een beetje verdelen en het niet op 1 plaats er in zetten. Update zal ik vanavond maar eens geven.
 
en younggod, hoe vordert het?
 
ja, komt er nog een update of hoe zit 't?
 
ik ben aan het wachten tot de sust volledig inkickt. Als dat gebeurt laat ik zeker weer wat weten!! :)
 
en..? is het al ingekickt..?? :D
 
ben benieuwd of je met sust minder last hebt :D
 
builder zei:
ben benieuwd of je met sust minder last hebt :D


van de sust heb ik nauwelijks last, soms een beetje maar niet meer dan andere a.s.
 
ok dat is dan wel weer beter :D
 
hoe zit het nu met de gains en kracht enzo kerel, give us some info!!!
 
oke oke, ik zal je wat meer vertellen.

Ik merk sinds vandaag dat de sust lekker in werking is. Ik word weer wat geiler en ook een stuk voller. Ik zit nu ongeveer op + - 6/7 kilo erbij. Ik ga straks ff wegen dan weet ik het precies.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig merk van de krachttoename van de tren. Ik merk er ubehaupt weinig van.

Ik laat binnekort wel weer een echte update achter...
 
hoe ziet je kuur er nu eigenlijk uit?
 
Beast N°1 zei:
hoe ziet je kuur er nu eigenlijk uit?

ik zit nu op iets meer als 500 mg sust en 350 mg tren acetaat per week.

Ik zit te denken om de winny aan het eind weg te laten en te starten met 30 mg dboll.

Kan ik er net zo goed een massa kuur van maken.
 
hoe ver zit je ongeveer? ben je ook veel sterker geworden?
wat zijn je maten en gewichten nu zo ong? en hoeveel % sta je nu
 
euhh ff nadenken,

ik ben ongeveer 6 kilo aangekomen en merk dat ik nu langzaam weer omhoog ga.
De sust zorgt wel voor wat extra kracht dus dat is wel lekker.

mijn armen zijn van iets minderals 39 naar 40.9 gegaan dus dat gaat ook goed. Ondanks de armidex merk ik wel dat ik vocht vast houd rond mijn middel. Dus ik denk dat ik op de 12% ongeveer.
 
6 kilo is netjes.
hoelang moet je nu nog?
 
snetjes, ik hoop ook eens eindelijk de 42 te overbruggen in oktober. heb je ook last van extreme geilheid van de sus?
 
Beast N°1 zei:
snetjes, ik hoop ook eens eindelijk de 42 te overbruggen in oktober. heb je ook last van extreme geilheid van de sus?


geilheid? dit is geen geilheid meer maar gewoon abnormaal!!

Ik moet gewoon elke dag zeker 2 keer aan mijn trekken komen, hoe maakt niet uit ;) :D

Verder ga ik nu kwa groeien echt lekker, Ik hoop dat de gains in kilo's ook gaan komen want ik hoop eigenlijk wel op een eind stand van + 10.

ik ga nog een tijdje door want ik ben nu 3 weken bezig met de sust en die gaat nu pas lekker werken. Dus ik plak er nog een week of 5 aan, misschien meer misschien minder ligt er net aan hoe lekker het gaat..

vanavond kijken wat de dboll tot nu toe heeft toegevoegd..
 
Back
Naar boven