AndroidHealthClinic

Toch maar eens voorstellen......

Bezoekers in dit topic

rossi46

Novice
Lid geworden
9 aug 2018
Berichten
21
Waardering
11
Lengte
1m81
Massa
87kg
Vetpercentage
21%
He mede sporters...

Maar een tijdje clandestien mee te lezen, toch maar eens besloten ook een accountje aan te maken. Ben eind 30 en sinds een tijd weer begonnen met sporten. Met het doel er wat strakker uit te gaan zien.
in mijn jonge jaren was is mega ecto. kon eten wat ik wil, maar kwam niet boven de 67kg uit. Na jaren vreten en trainen toch op 80kg weten uit te komen.
Tot dat ik mijn vrouwtje leren kennen, en het sporten kwam te vervallen. Op dat moment hoef ik maar aan suiker oid te denken en het vet zit er al aan. Was tijdens haar zwangerschap,(om dat ik zo solidair was om mee te eten) uit eindelijk 96kg waarvan het grootste deel vet was.

Dat kon ik niet meer aanzien. en ben ik nu reeds 2 jaar 3x per week aan het sporten. En zie al iets resultaat. Echter nog lang niet wat ik voor ogen heb. Mijn vet percentage is nog veeel te hoog. Ik wil nu na de vakantie gaan beginnen met een strak schema. zowel voeding als training. En hoop hier op het forum de nodige tips en adviezen te gaan krijgen. Het doel is om minimaal aan de 15% bf te gaan komen voor volgend voorjaar.

Greetz.....

Fototje voor de beeldvorming :)
collage forum.jpg
collage forum.jpg
 
Back
Naar boven