AndroidHealthClinic

toch nog een shakie?

Bezoekers in dit topic

haruko

Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Ik heb de search al gebruikt maar kan dit nergens vinden. Als ik opsta in de ochtend rond 7 uur neem ik altijd een whey-shake, maar nu train ik ook in de ochtend, en ben meestal rond 11 uur klaar. Dan neem ik mijn post-workout shake maar wat ik me nou afvroeg is; moet ik 's avonds (rond etenstijd) nou nog een wheyshake nemen of niet, qua voeding krijg ik namelijk wel genoeg eiwitten binnen.

nee is niet nodig. Als je genoeg eiwitten binnenkrijgt hoef je dan geen wheyshake te nemen. Als je bij het avondeten niet genoeg eiwitten krijgt kun je beter een casseinaatshake nemen, maar net zo goed een bak kwark. Maar lijkt me sterk dat je niet genoeg eiwitten binnenkrijgt dan, gewoon paar flinke stukken kip/vis:thumbs:

ik neem er 4 per dag,
als ik opsta, om 12 uur s'middags, na het trainen/avond eten en voor het slapen

werkt perfect!

da's wel een beetje erg veel van het goede :P

ligt eraan welke shake. voor een wheyshake is het onnozel om deze om 12u smiddags te nemen of voor het slapen gaan. bij een weightgainer of een casseinaatshake is het wel mogelijk als hij moeite heeft met het eten. Al ben ik er geen voorstander van.

Ik neem er een per dag, en dat is dan alleen op trainingsdagen (direct na het trainen). Zal ik een 2e shake toevoegen? 's ochtends? Oftewel: hoe belangrijk is een shake in de ochtend...

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven