XXL Nutrition

Toch stiekum nog even over het toppunt van lef

Bezoekers in dit topic

Thorwulf

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2003
Berichten
649
Waardering
0
Laatst door een groepje van dat soort gasten hard in elkaar getrapt.
Nou vond ik dat grapje ook wel een beetje "over the top" bleek het een of andere culturele uiting te zijn. Ooowwwww, sorry jongens.... cultuur?? Dan is het goed, respect man. Wou dat ik dat had, cultuur.

Sorry dat ik een beetje verbitterd ben. Toch beschouw ik dat niet als mijn eigen schuld. Sommige mensen hebben nou eenmaal blijkbaar nergens last van, ik heb altijd gezeik. :(
 
tja, k*t voor je...
 
Uhhh, heb ik iets gemist of zo...? Toppunt van lef...? Afgeslagen...? Verklaar U nader...
 
huh? ben je door een groepje gasten te grazen genomen? leg eens uit? wat was de aanleiding?
het is wel zo dat ongeveer 99% van de bevolking diep in hun hart lafaards zijn, ze durven alleen anderen aan te pakken als de kans op verlies minnimaal is. Met een groepje op 1 iemand inbeuken is daar een voorbeeld van. Heb heeeeeeel lang geleden in eens soortgelijke situatie gezeten. Toen heb ik met de moed der wanhoop degene met de grootste bek uit dat groepje een paar beuken op zijn hoofd verkocht. en wat gebeurde er vervolgens, de hele groep deinsde achteruit. Wat was ik bang, maar toen k zag dat een hele groep 'm voor mij kneep voelde ik me ineens stukken beter. Stelletje laffe honden.......
 
Even kort samengevat (en dan hou ik er weer over op, want wat moeten jullie ermee;)):
Ten eerste schijn ik geen vrienden te hebben. Op zich is dat onzin, maar als ik over straat loop loop ik in 95 % van de gevallen alleen...
Ten tweede ben ik rechtlijnig. In tegenstelling tot, nou ja, laat ik de percentages eens achterwege laten...;), kijk ik niet weg als iemand mij aankijkt, ik zeg hallo als iemand sympatiek is of gewoon neutraal, maar ik pik het niet als mensen een te grote bek hebben enz.

Die gasten waren het personeel van een supermarkt aan het lastigvallen, dus ik zeg dat ze moeten oprotten. (Het zijn trouwens echt schatten in die supermarkt :heart: ) Kom ik buiten, tegen sluitingstijd, staan er ongeveer 15 van die gasten, scootertjes, bijdehande opmerkingen, gewoon the usual stuff. Ik duw er een opzij (moet ik misschien ook niet doen, wat ik ook meemaak ik ben nooi HELEMAAL onschuldig... :o ) en voor ik het weet krijg ik de ene na de andere vuist tegen mn hoofd en knie in mn rug. Normaal kan ik iedereen hebben (voor m'n gevoel dan, hehe) maar ik heb er niet een een fatsoenlijke gebroken neus kunnen teruggeven. We moeten natuurlijk ook niet vergeten dat de schooiertjes in een slechte wijk wonen he? En wat doe je als overheid met slechte wijken? Juist, daar subsidieer je vechtsportscholen, dat "houdt ze namelijk van de straat" en dan "kunnen ze hun aggressie kwijt..."
**** that. Zo dom.

In ieder geval valt het met mij allemaal mee... ik ben niet knock out gegaan, de lijers waren zo vriendelijk te stoppen en op te rotten, alleen mn rechterlats zitten nog steeds niet lekker (anderhalve week later). Netjes aangifte gedaan en geconfronteerd met de gebruikelijke geen voet om op te staan want "ze lijken toch allemaal op elkaar" en "nee, ik weet niet waar ze wonen" en de supermarkt heeft alleen binnen een camera en daar staat niets op....

Oke, ik ga weer fijn over leuke dingen posten. Over sport ofzo...
 
je hebt je zelf respect iig niet verloren, want ik ken genoeg die uit angst voor dit soort zaken anders handelen dan ze eigenlijk zouden willen doen. je moet altijd een afweging maken of het verstandig is in dit geval zo'n mannetje een duw te geven.... en of het wel de fun ervan waard is ;)

maargoed je hebt ze ook laten zien dat ze niet alles ongestraft/ zonder duw of stoot kunnen maken.

respect
 
Naar de kloten! Dit komt jammergenoeg veels te vaak voor, alleen de afgelopen weken op dit forum al een paar. Zelf ben ik ook wel eens door zo'n groep te grazen genomen, om niets zoals gewoonlijk. En een vriend van me is een half jaartje geleden in elkaar geslagen waarbij zijn kaak op 3 plekken brak. Gevolg: 8 weken eten met een rietje.
 
****ed up voor je bro!

We moeten echt eens een DBB-knokploeg op gaan stellen en dan alla boondock saints het gespuis een lesje gaan leren! :D
 
Rob G zei:
****ed up voor je bro!

We moeten echt eens een DBB-knokploeg op gaan stellen en dan alla boondock saints het gespuis een lesje gaan leren! :D
Sign me in! :)
 
Rob G zei:
****ed up voor je bro!

We moeten echt eens een DBB-knokploeg op gaan stellen en dan alla boondock saints het gespuis een lesje gaan leren! :D
goed plan!
 
Wie heeft hier kaas gegeten van PHP? Dan kan diegene zo'n formulier maken waar iedereen zich kan inschrijven.

Stel je voor :D Kijk je in die lijst, ow, 10 mensen uit de omgeving :D 10 van die huge gasten die even meelopen :) :)
 
Ik stel mezelf wel redelijk begrijpend op richting die koters want zo was vroeger ook! Als één of andere dwaas wat op te merken had op mijn gedrag dan zou ik hetzelfde doen maar dan alleen en als ik zou verliezen zou er wel één te hulp schieten..

Alleen als iemand op de grond ligt en dan doorgaan was een dikke no'no voor mij, dan is het wel overgekomen.

Nu gebeurt me dit nooit maar ik zou hetzelfde doen als jij en ja dan kunnen dit soort dingen nou eenmaal gebeuren..:thumb:
 
benchMarc zei:
Wie heeft hier kaas gegeten van PHP? Dan kan diegene zo'n formulier maken waar iedereen zich kan inschrijven.

Stel je voor :D Kijk je in die lijst, ow, 10 mensen uit de omgeving :D 10 van die huge gasten die even meelopen :) :)
whahaha, jah zo'n website zou het goed doen :p
 
Mja dat heb je nou eenmaal snel. Als je een grote bek van iemand niet pikt die bijvoorbeeld veel (foute) vrienden heeft en denkt dat die alles kan maken en een grote bek teruggeeft. Gewoon mensen niet over je heen laten lopen, ik merk dat ik daar laatste tijd ook vaker door in de problemen kom. Maarja, als iemand een grote bek heeft kan die er een terugverwachten, lijkt me logisch, wie het ook maar is.

Goeie daad trouwens, in die supermarkt! :thumbup:
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad een goede daad bro..

Ik ken een vriend die heel lang aan bb doet. Hij is ook een beer op voeten en werkt als sportleraar in een jeugdgevangenis in rotjeknor (hij had ook thuis regelmatig ruzie met zijn moeder omdat hij telkens de koelkast leegvrat). Op een dag in de supermarkt zag hij een gast nogal zijn vrouw uitschelden. Hij kan daar niet tegen. Vervolgens pakt mijn vriend die gast op en tilt hem zo op. Die gast was vervolgens heel erg bang en zie niks meer. Was wel leuk... :)
 
Dat is idd verrot bro... en zo´n actie maakt je tolerantie tegenover sommige bevolkingsgroepen er niet beter op... Ik heb echt al heel veel dingen meegemaakt wat dat betreft.. in verschillende landen en in verschillende situaties... Ben een keer omringd geweest in Luxemburg door een mannetje of 20 en ben blijven staan... gelukkig hadden ze daar respect voor ofzo want ze raakte me niet aan.. terwijl ik ze wel afbekte en niet over me heen liet lopen.. gewoon mazzel gehad denk ik... was gewoon totaal kansloos geweest....

Heb jarenlang in het nachtleven gewerkt.. heel veel meegemaakt.. zelfs tot schietpartijen en steekpartijen aan toe... Laatst stond ik nog aan de deur bij een vereniging (ze hadden een discotheek georganiseerd) en liepen de dingen ook uit de hand... heb daar een gozertje weggehaald terwijl er een stuk of zes gasten in hem op waren aan het inslaan.... heb die gozer weggehaald anders had ie er nu niet best uitgezien.... Maar wat ik wel merk is dat ik vroeger geen gevecht uit de weg ging... maakte me niet uit tegen wie... maar nu denk ik eerst na en probeer ik altijd een fisiek gevecht te vermijden... uitijndelijk verlies je altijd.... ook al win je oogenschijnlijk het gevecht...

maar iig is het k*t voor je wat er gebeurd is en ik begrijp je "frustratie"....
 
Rob G zei:
****ed up voor je bro!

We moeten echt eens een DBB-knokploeg op gaan stellen en dan alla boondock saints het gespuis een lesje gaan leren! :D

idd bro. en bij die Knokploeg horen natuurlijk wel echte kerels, dus dan val jij al af rob. :D
 
nasty^PhysIc zei:
idd bro. en bij die Knokploeg horen natuurlijk wel echte kerels, dus dan val jij al af rob. :D
jij toch ook Nasty :D
 
nasty^PhysIc zei:
idd bro. en bij die Knokploeg horen natuurlijk wel echte kerels, dus dan val jij al af rob. :D

Ach als ik het telefoonnummer van die ploeg maar krijg dat ik ze kan bellen in geval van nood... :)
 
Back
Naar boven