Fitness Seller

Toch wel lef hoor ( amazing racist )

Bezoekers in dit topic

dat eerste filmpje is hier al eens lang gekomen

wel een erg creative manier om zelfmoord te plegen, in zo'n pak gaan rond lopen in die wijk
jammer dat het hem nog nie gelukt is
 
zinzat zei:
dat eerste filmpje is hier al eens lang gekomen

wel een erg creative manier om zelfmoord te plegen, in zo'n pak gaan rond lopen in die wijk
jammer dat het hem nog nie gelukt is

sry ben hier nog niet zo super lang :p dus weet niet wat er allemaal gepost is :)
 
Vind het wel jammer dat ze de stukjes dat hij in elkaar werd geslagen eruit hebben geknipt..... zou dat graag willen zien...
 
ahahah beetje dom zekeromdat de camera erbij is! zal wel geen echte camera geweest zijn maar een dom DV ding met een dom jochie erachter! maar dan die chinesen onzin! neee allemaal voor geproduseert denk je werkelijjk dat ze de camera man achter laten in die tent terwijl ze de man eruit gooien

maar wel leuk bedacht en gemaakt dat wel leuk om te zien
 
Markywannabee zei:
ahahah beetje dom zekeromdat de camera erbij is! zal wel geen echte camera geweest zijn maar een dom DV ding met een dom jochie erachter! maar dan die chinesen onzin! neee allemaal voor geproduseert denk je werkelijjk dat ze de camera man achter laten in die tent terwijl ze de man eruit gooien

maar wel leuk bedacht en gemaakt dat wel leuk om te zien

Zo had ik het nog niet eens bekeken.. hehehe... kan aardig kloppen...
 
Markywannabee zei:
ahahah beetje dom zekeromdat de camera erbij is! zal wel geen echte camera geweest zijn maar een dom DV ding met een dom jochie erachter! maar dan die chinesen onzin! neee allemaal voor geproduseert denk je werkelijjk dat ze de camera man achter laten in die tent terwijl ze de man eruit gooien

maar wel leuk bedacht en gemaakt dat wel leuk om te zien

:grinny: goed gezien , als ik het had geweten had ik het niet gepost mja..
 
Wat een idioot, ik vind hem niet amazing maar achterlijk.
 
het eerste vind ik grappiger dan het tweede.
Ik zou het wel niet durven. Met chinezen lachen tot daar toe, maar met zo een KKK cape rondlopen...
 
Ik zou graag zien dattie gast de k wordt ingeslagen.
 
:roflol: net op het einde van het eerste filmpje zie je iemand staan met een staaf in zijn hand .

laten we bidden dat die kerel zijn schedel verrot geslagen is :)
 
tering dat 2de filmpje is wel best lachhe
 
Back
Naar boven