XXL Nutrition

Today you die (2005, Steven Segal)

Bezoekers in dit topic

Thanks! Steven Segal blijft leuk imo.

Steven Segal vindt ik echt een fl**ker.. Veel te macho en soms een beetje nichterig in z'n films, vooral als ie loopt en sarcastische opmerkingen maakt..

Vond hem vroeger kewl, maja. Ik vond Van Damme ook het einde toen ik nog een koter was :rolleyes:

'Eikenhouten paardestaart ramt er weer op los' :D Dit is de standaardrecensie in de VARA TV-gids bij films van Seagal.

de laatste tijd maakt ie maar films
Into the sun
Submerged

en nu deze..

wel cool, want ik heb ze allemaal :P

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind er geen reet meer aan, opa is er te oud veur, seen this done that.

Ik heb em wel gedownload om es te kijken of het me nog kan beroeren :D

• Topic Starter Topic Starter
Voordat ik die ga zien zijn er eerst nog 6 andere films aan de beurt...

DBC01 zei:
Voordat ik die ga zien zijn er eerst nog 6 andere films aan de beurt...
Vind maar 1 ding hatelijk aan Seagal en dat is dat ie steeds die ex cia , nsa , fbi , en elk ander drie letterwoord gevaarlijke patriotistische groep heeft opgeleid en dan verlaten om het toch alleen weer ff beter te doen .

Voor de rest wel fatte kick ass tricks :D

Hehehe.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vast oud ja, maar goed, ik kende m nog niet.

Ach ja, gaat vaak zo met die aktiehelden. Begin is altijd geweldig, maar na een tijdje worden ze te oud of ze halen het in hun hoofd dat ze nu iets totaal anders (comedy/drama) willen doen. Hetzelfde gebeurde met van Damme, Stallone en zelfs Arnold had op het laatst moeite om nog te overtuigen. Die gasten weten niet van ophouden...

Maar even kijken wat de nieuwe generatie (de Rock/Vin Diesel/Levrone?) ons gaat brengen...

heb m vorige week gehuurd..
t verhaal viel wederom tegen.. maar moves blijven leuk te zien

heb al zn films gezien, en zowat op dvd..

De Rock/Vin Diesel zouden kunnen echt niet in de schaduw staan de van actie helden van welleer, kijk maar eens een flinke Commando van Arnold of een Rambo van Stallone (deel 3), veel beter mensen neermaaien kan gewoon niet....

EricR zei:
Heeft wel een tijdje Kelly Lebrock gepaald, verder is het een waardeloze acteur met net zulke waardeloze films.
Ah, kom eric. Zelfs een oude brompot als jij heeft toch een greintje jeugdsentiment in zn lijf!! Ik denk met weemoed terug aan de tijd dat steven seagal de beeldbuizen sierde, vervlogen jaren, oh vadertje tijd....

Ik ben nog redelijk jong maar die bagger van Seagal was toen het uitkwam ook al bagger. Vond Under Siege nog wel te doen, maar meer omdat je de knoppen van Erika Eleniak te zien kreeg.

Terug
Naar boven