Fitness Seller

toegevoegde waarde stacken??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beast N°1

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
30 apr 2005
Berichten
2.199
Waardering
37
Lengte
1m77
Massa
90kg
Vetpercentage
4%
*****
 
Laatst bewerkt:
ee..
bij een bulk kuur vind ik het in princiepe niet echt nodig om met allerlei exotische shit aan de slag te gaan...in princiepe heb ik in verleden altijd goede res met test+deca behaalt..

maar cut kuurtje vind ik het wel altijd leuk om er van alles bij in tegooien...krijg ook echt idee dat bv testprop+tren+winny heel erg synergetisch werkt...(zou eventueel nog een eq-tje bij kunnen gooien:D)

greetz
 
verschilt per persoon, waar je gevoelig voor bent..als je weet dat je hard gaat op test. only is het een prima kuur!
daarnaast is het zo dat een aantal roids synerginetisch werken zoals test/tren test/deca hier valt ook zn voordeel uit te halen.
maar het blijft zo dat het voor iedereen anders is en daar zou je er dus achter moeten komen wat voor jou werkt!

opzich vind ik 2 middelen ook genoeg als compound , maar in de bulk kan ik wel begrijpen om de laatste 3 a 4 weekjes winny extra te gebruiken.
dan kom je er gewoon scherper uit en ben je een hoop vocht kwijt die je niet hoeft te verliezen in je na kuur, daarnaast minimaliseer je de oestrogeenwaardes in je bloed waardoor je klap na de kuur weer meevalt, dit kan natuurlijk altijd dmv een aromatase remmer.
zo ervaar ik het tenminste.
 
Laatst bewerkt:
G21 zei:
verschilt per persoon, waar je gevoelig voor bent..als je weet dat je hard gaat op test. only is het een prima kuur!
daarnaast is het zo dat een aantal roids synerginetisch werken zoals test/tren test/deca hier valt ook zn voordeel uit te halen.
maar het blijft zo dat het voor iedereen anders is en daar zou je er dus achter moeten komen wat voor jou werkt!

opzich vind ik 2 middelen ook genoeg als compound , maar in de bulk kan ik wel begrijpen om de laatste 3 a 4 weekjes winny extra te gebruiken.
dan kom je er gewoon scherper uit en ben je een hoop vocht kwijt en is het die je niet hoeft te verliezen in je na kuur, daarnaast minimaliseer je de oestrogeenwaardes in je bloed waardoor je klap na de kuur weer meevalt, dit kan natuurlijk altijd dmv een aromatase remmer.
zo ervaar ik het tenminste.

goede post
 
Ik vond de winni aan het einde van me kuur zonde van me gezondheid.
Wat je dan zet kan je beter een tijd later gebruiken. Het is slecht voor je lever en een paar maanden later groei je er veel harder op. kan je het IMO beter in je cutkuur doen.

Wat het voordeel van stacken is met bijvoorbeeld deca dat als je het alleen gebruikt je je coïtusdrive wel kan vergeten.

Door het samen met test te stacken je toch de voordelen van de deca heb(voor mij vooral dat het niet zo androgeen is) en je niet depressief wordt omdat het allemaal niet meer werkt zoals het hoort.
 
Laatst bewerkt:
De bedoeling van een stack is dat je meer uit je kuur haalt. Je stackt dan ook 2 of meerdere dingen die elkaar goed aanvullen waardoor je gains maximaal zijn.

Alleen weet niet iedereen de juiste stack te gebruiken en dat gaat dus ten koste van het resultaat en eventueel je gezondheid.
 
****
 
Laatst bewerkt:
Van 1gram test schijn je wel last te krijgen van bijwerkingen zoals oa hoofdpijn. ik geloof dat screwbeast hier ook last van heeft gehad. heb er zelf geen ervaring mee.

het zal denk ik ook verschillen van persoon tot persoon.
 
Wat je al zegt,Suat....dat verschilt echt van persoon tot persoon want ik zit een beste tijd op of boven dat soort hoeveelheden en heb nooit last van pijn in mn hoofd.
 
Suat zei:
Van 1gram test schijn je wel last te krijgen van bijwerkingen zoals oa hoofdpijn. ik geloof dat screwbeast hier ook last van heeft gehad. heb er zelf geen ervaring mee.

het zal denk ik ook verschillen van persoon tot persoon.

heb de eerste 2 weken frontload test enath. gedaan van een 1 gram en werd er goed ziek van. hoofdpijn echt niet te harden. beter zou het zijn om misschien week1,2,3 750mg test te gebruiken en daarna 500mg. is maar een idee.

als je een gram in de week zet, merk je in 4-5 dagen actie cq geilheid :D
 
Dus als je met 250 mg per week gaat kuren moet je in de eerste week 500 nemen zodat het meteen werkt.

Als je met 500 mg per week gaat kuren zou je 1000 mg moeten nemen de eerste keer zodat het meteen werkt.

Maar wacht eens even, die 500 mg werkte toch ook al snel omdat het een frontload is voor 250 mg per week?

Voor mijn gevoel klopt dit verhaal gewoon niet. Hoeveel je ook neemt, het werkt gewoon niet direct en een enorm hoge dosering bij de eerste keer kan imo nooit goed zijn voor je, wat voor grafieken er ook op los gelaten worden.

Ik laat het gewoon lekker rustig inwerken en pak een snelwerkend middel in de eerste weken erbij, op die manier heb je echt een duidelijk voordeel van een stack met 2 middelen.
 
HEEL simpel gezegt: Doordat het halveert na een week.
Zet je 1000 de eerste week, na een week is het 500 en zet je er 500 bij...

als je 500 zou zetten is dit na een week 250, na een week zet je er 500 bij.

500+250=750
na een week 375+500=875
zo duurt het een tijd voordat je bloedwaardes stabiel zijn.

Hier staat het heel duidelijk en beter uitgelegd:
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=39440

endymion zei:
het werkt gewoon niet direct en een enorm hoge dosering bij de eerste keer kan imo nooit goed zijn voor je, wat voor grafieken er ook op los gelaten worden.

Weet ik niet, volgens mij juist omdat het een tijdje duurt voor het begint te werken maakt het niet zoveel uit dat je 2keer(of meer) erin spuit de eerste week.
 
tokkel zei:
HEEL simpel gezegt: Doordat het halveert na een week.
Zet je 1000 de eerste week, na een week is het 500 en zet je er 500 bij...

als je 500 zou zetten is dit na een week 250, na een week zet je er 500 bij.

500+250=750
na een week 375+500=875
zo duurt het een tijd voordat je bloedwaardes stabiel zijn.

Hier klopt helemaal niks van. Wat heeft een halfwaarde tijd van een week dan volgens jou? Deca zit op ruim 2 weken en test e komt ook eerder in de buurt van 2 weken.

Ik begrijp de achterliggende gedachte wel hoor maar in praktijk klopt het niet helemaal.

Stel je neem 200 mg deca per week en het begint in week 4 wel goed te werken. Dan zou het dus met een frontload van 400 al eerder moeten werken.
In de praktijk gaat dit niet op, zelfs 400 mg per week begint ook pas in week 4 goed te werken.

Stabiel wordt het nooit, je gooit telkens weer een sloot hormonen naar binnen die steeds uitwerkt dus het gaat toch wel steeds op en neer.
 
Laatst bewerkt:
Suat zei:
Van 1gram test schijn je wel last te krijgen van bijwerkingen zoals oa hoofdpijn. ik geloof dat screwbeast hier ook last van heeft gehad. heb er zelf geen ervaring mee.

het zal denk ik ook verschillen van persoon tot persoon.
Klopt ik had hier idd last van maar ik nam er ook nog 30mg D-Boll bij ;) :D

Maar probeer gewoon eerst enkele losse stoffen en ga dan stacken dan weet je op wat je body goed reageerd.

suc6!
 
******
 
Laatst bewerkt:
Wat jij zegt klopt ook niks van en dan met name over wanneer AAS gaat werken. Nog maar een keer dan: ALLE AAS beginnen na een dag al te werken. IK snap werkelijk niet wat daar nu zo moeilijk aan is!



endymion zei:
Hier klopt helemaal niks van. Wat heeft een halfwaarde tijd van een week dan volgens jou? Deca zit op ruim 2 weken en test e komt ook eerder in de buurt van 2 weken.

Ik begrijp de achterliggende gedachte wel hoor maar in praktijk klopt het niet helemaal.

Stel je neem 200 mg deca per week en het begint in week 4 wel goed te werken. Dan zou het dus met een frontload van 400 al eerder moeten werken.
In de praktijk gaat dit niet op, zelfs 400 mg per week begint ook pas in week 4 goed te werken.

Stabiel wordt het nooit, je gooit telkens weer een sloot hormonen naar binnen die steeds uitwerkt dus het gaat toch wel steeds op en neer.
 
Elmo zei:
Wat jij zegt klopt ook niks van en dan met name over wanneer AAS gaat werken. Nog maar een keer dan: ALLE AAS beginnen na een dag al te werken. IK snap werkelijk niet wat daar nu zo moeilijk aan is!

Ik zal het anders formuleren dan.

Ik begin het pas na een week of 4 goed te merken, frontload of niet.
 
sorry eddy ik ben pas begonnen met mijn 3e kuur en luister:: ik fronloade met 800mg eq en 1000mg test na 3 dagen was ik al zo geil als iets en voelde de test al lekker inslaan dit hat ik niet met mijn vorige kuren zo snel bro>> daarom pak je ook een frontload>> snappie eddy? en het klopt wel degelijk over de bloedwaardes anders onderbouw een je verhaal!!!
 
endymion zei:
Ik zal het anders formuleren dan.

Ik begin het pas na een week of 4 goed te merken, frontload of niet.

En doordat je er meer inspuit zal er dus meer gelijk gaan werken :o
 
Aangezien deze discussie gaat over frontload vond ik het overbodig om een hele nieuwe thread te openen.
ik als beginner ga in januari ook van start. Ik was van plan om deze kuur te doen
1-10 test enth 250mg
1-10 deca 200mg
1-3 test prop 50mg eod(kickstart)
Aangezien ik in de log van MRJ had gelezen over het pijnlijk injecteren van prop ben ik gaan twijfelen. Om de eerste 2weken nirt een frontload te zetten van 400mg deca en 500mg test enth. raden jullie een frontload aan of gewoon me eerste voorstel met oog op het inkicken van de spullen. gts
 
Back
Naar boven