MuscleMeat

Toekomst wedstrijd draaien maar probleem...

Bezoekers in dit topic

GThomas

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
10 jan 2015
Berichten
316
Waardering
473
Lengte
1m86
Massa
93kg
Vetpercentage
14%
Goede avond guys,

Ik probeer het kort te houden, maar ik heb een zeer onstabiele si joint waardoor ik mijn benen vrijwel zowat niet kan trainen op wat machines na. Deze zullen in de loop der tijden wat uit verhouding raken ben ik bang maar gezien ik echt graag in de toekomst mens physique wedstrijden wil gaan draaien ben ik bang dat dit plaatsing gaat beinvloeden, maar ik zie altijd in die shows een hoop zwembroeken waarbij dit weer wegvalt, zit hier dus een beetje toekomst in voor mij ondanks dit probleem? Het is namelijk een echte droom van mij en dit spookt toch een beetje, ben benieuwd!
 
Mens bikini heeft inderdaad lange broeken.

Maar ik zie die gasten steeds groter op het podium staan. Een beetje benen moet je wel hebben.
 
Noemen ze dat geen Map ?
 
Kunt zeker mee draaien benen zie je niet allen je kuiten maar die zullen nooit echt mega worden.
 
Ik heb ook een instabiele SI gewricht. Hierdoor heb ik een keer of 4 een spit gehad of wat hier op lijkt. Nu ik rek en strek oefeningen doet om mijn heupen flexibel te maken (yoga power :D) en geen belt meer gebruikt, kan ik op een fatsoenlijke manier squatten zonder de bekende butt wink.
 
Back
Naar boven