MuscleMeat

Toekomstplannen kuren

Bezoekers in dit topic

Axel V

Novice
Lid geworden
17 sep 2020
Berichten
15
Waardering
2
Lengte
1m90
Massa
80kg
Beste leden

Ik ben op zoek naar wat algemene informatie ivm kuren, ik heb nog geen concrete plannen om er mee te starten maar het interesseert me wel voor in de toekomst. Dit is volledig nieuw voor mij dus heb geen idee aan wat ik mij moet verwachten qua kosten, resultaten, hoe ik mezelf moet voorbereiden enz...
Ik ben nu 21 en ben begonnen met trainen sinds men 15, weliswaar niet altijd even serieus en even consequent. Corona heeft dat ook niet vergemakkelijkt het afgelopen jaar maar heb sinds januari mijn eigen squat rack, bench en halters thuis en ben sinds toen ook consequent aan het powerliften/powerbuilden. Ik ben in die tijd zo’n 7/8kg bijgekomen, bankdrukken nu 100kg x3, squat 158kg x5 en deadlift 160kg x5 (maar zit heus wat meer in). Ik ben 1 meter 90 en weeg nu 89kg.

Het is misschien wat vroeg om deze vraag te stellen maar ik wil goed op voorhand weten waar ik aan toe ben zodat ik de juiste keuze voor mezelf kan maken.

Men vriendin zou dit ook samen met mij willen doen dus ook zou ik willen weten wat voor effect dit heeft op vrouwen en of dit überhaupt een goed idee is (zij wilt vooral afvallen en net als mij sterker worden in powerliften).

Dus kort samengevat:
- Wat zou dit ons kosten?
- Wanneer zou ik er best mee starten?
- Is het een goed idee voor mijn vriendin?
- Komen er gezondheidsrisico’s bij kijken?
- Behoud ik nog veel van men kracht en spiermassa NA het kuren?

Alvast bedankt voor het advies!

Groetjes,
 
- Wat zou dit ons kosten?
Zal voor jou beginnen met 500mg Testosteron only kuur 10 weken lang.
Dus reken ongeveer op 50 euro per 10ml vial. Dus zeg dat je 2 vials nodig hebt. Nolvadex 40 euro. Kom je op 140 euro uit. (Prijzen kunnen verschillen van wat ik nu noem.)

- Wanneer zou ik er best mee starten?
Als je je natuurlijke piek hebt bereikt.

- Is het een goed idee voor mijn vriendin?
Vrouwen heb ik geen verstand van, maar zal het niet aanraden. Heb er genoeg over gelezen.

- Komen er gezondheidsrisico’s bij kijken?
Ja/Nee, Testosteron only herstel je snel van. ligt er ook aan hoe je er mee om gaat. Gezond is het niet. Laat je bloedwaardes van te voren ook testen als je ermee begint en na de kuur ook je bloedwaardes testen zodat je een beeld kan schetsen of je hersteld bent of niet.

- Behoud ik nog veel van men kracht en spiermassa NA het kuren? Als je voeding op orde is en je blijft trainen. Hou je je eerste kuur best wel veel winst over. Iedereen reageert er anders op.
 
Ik zou nooit meer dan 30 euro voor een vial betalen.
 
Laatst bewerkt:
- Wat zou dit ons kosten?
Zal voor jou beginnen met 500mg Testosteron only kuur 10 weken lang.
Dus reken ongeveer op 50 euro per 10ml vial. Dus zeg dat je 2 vials nodig hebt. Nolvadex 40 euro. Kom je op 140 euro uit. (Prijzen kunnen verschillen van wat ik nu noem.)

- Wanneer zou ik er best mee starten?
Als je je natuurlijke piek hebt bereikt.

- Is het een goed idee voor mijn vriendin?
Vrouwen heb ik geen verstand van, maar zal het niet aanraden. Heb er genoeg over gelezen.

- Komen er gezondheidsrisico’s bij kijken?
Ja/Nee, Testosteron only herstel je snel van. ligt er ook aan hoe je er mee om gaat. Gezond is het niet. Laat je bloedwaardes van te voren ook testen als je ermee begint en na de kuur ook je bloedwaardes testen zodat je een beeld kan schetsen of je hersteld bent of niet.

- Behoud ik nog veel van men kracht en spiermassa NA het kuren? Als je voeding op orde is en je blijft trainen. Hou je je eerste kuur best wel veel winst over. Iedereen reageert er anders op.
Bedankt voor de uitgebreide reactie! Nu kan ik me er al iets meer een beeld bij vormen.

Maar momenteel ga ik het zwz nog eventjes natuurlijk houden, aan men natuurlijke piek zit ik nog eventjes niet.

Maar wie weet voor later :rolleyes:
 
Bedankt voor de uitgebreide reactie! Nu kan ik me er al iets meer een beeld bij vormen.

Maar momenteel ga ik het zwz nog eventjes natuurlijk houden, aan men natuurlijke piek zit ik nog eventjes niet.

Maar wie weet voor later :rolleyes:

Geen probleem, veel succes met je doel :)
 
Back
Naar boven