- Waardering
- 1

http://www.voedingscentrum.nl/mirakel/pageViewer.jsp?id=3293
ik ben nu zwaarder dan goed voor me is
mijn uitslag:
het is nu 2013. je bent 33 en weegt 91 kilo. in 10 jaar ben je beslist te zwaar geworden. je voelt je beslsit niet altijd fit. kleding moet je minstens1 maat groter kopen en je bent snel buiten adem. trap lopen vermijd je zoveel mogelijk.
je knieen en voeten hebben t zwaar te verduren. de risico op diabetes is 40 keer hoger dan bij iemand met een gezond gewicht.
Vor je leeftijd heb je bovendien een sterk vergrote kans op ziekten als kanker en hart-en vaatziekten.
aankomen doe je niet van de een op de andere dag. een kilo per jaar lijkt weinig maar dat betekent wel dat je erover 10 jaar 10 kilo bij hebt gekregen.
probeer dus niet zwaarder te worden, dan blijf je fit en gezond. dit is makkelijker dan je denkt: iets minder eten en iets meer bewegen
Ze vragen dus niet hoeveel spiermassa ik heb, vet%, geen lifestyle, hoeveel t gewicht vorig jaar was ed,
t is gewoon enkel een simpel rekensommetje van 1 kilo per jaar en klaar is de test. leuk voor alle leken onder ons due willen afvallen..nog minder eten

voor alle ectos, wees niet getreurd. gij zult aankomen

erg slecht om zoiets op te laten doen door een voedingscentrum
Laatst bewerkt: