XXL Nutrition

Toemme hé (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Speedy G.

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 nov 2002
Berichten
999
Waardering
0
Kom gisteren terug van bij een vriendin, lap nen pipo tegen men bumper gereden. Natuurlijk niemand te bekennen en geen briefje.

Bumper gebarsten , onderlip gebarsten , verf af en langs binnen zal er ook nog wat stuk zijn aangezien de bumper 1 cm meer naar binnen zit.

Als ge niet kunt parkeren blijf dan uit het stad hé.

De mensen hebben echt geen respect meer voor andermans spullen, zal weer een duur grapje worden:mad:

Greetz

ps: may his soul burn in hell for this

:mad: :mad: :mad:
 
welkok in de huidige maatschappij.

echt klote idd,
 
En tis niet den eerste keer, bumper achteraan is ook al eens geraakt. En nen bluts in men flank ... allemaal als ik stond geparkeerd.

Ma idd thats life ...

Greetz
 
ja man, t mooiste zou zijn als je ze op heterdaad betrapt natuurlijk.. blijf tklote vooral omdat jij voor de kosten weer moet opdraiien natuulrijk

edit: waar staat de titel voor???
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by dandyman
edit: waar staat de titel voor???

hehehehe...

ben je soms een Nederlander Dandy?

:D
 
Volgende keer geen nieuwe auto meer kopen maar een tweedehandsje MET een paar deuken er in.

Toch, het is hard... heb je een fraai autootje en dan wordt er zo mee omgegaan.

Mijn dure maatfietsje is een paar jaar geleden ook flink gedeukt toen ie geparkeerd stond: in de trein. Ik ben een beetje een grijsrijder tav fietstransport, dwz koop voor me zelf een kaartje en wacht af of de conducteur me een fietskaartje laat betalen. Om dat laatste een beetje te bevorderen, verdwijn ik naar een belendende coupé.

De volgende dag merkte ik dat er juist onder de punt van de neus (vh zadel) een flinke deuk in de bovenbuis zit. Die zit er tot de dag van vandaag nog steeds in...
Als ik die onverlaat te pakken had gekregen! Het is me ook nog steeds een raadsel HOE daar een deuk in kon komen, 't is toch vrij stevig staal....
Een andere fiets van me, een gewone damesfiets is gewoon vernield door baldadige jongelui die achterop het zadel gingen zitten en het stuur naar zich toetrokken.. lag helemaal in de kreukels..

Espi
 
Laatst bewerkt:
Klote man. Kan je niks aan veranderen.
Paar maand terug, een hele kras langs m'n auto, over heel de zijkant. Leek mij eerder van een sleutel ofzo. Echt om te rotten :(
Vraag me echt af waarin mensen plezier hebben..

zucht
 
Originally posted by Vince
Klote man. Kan je niks aan veranderen.
Paar maand terug, een hele kras langs m'n auto, over heel de zijkant. Leek mij eerder van een sleutel ofzo. Echt om te rotten :(
Vraag me echt af waarin mensen plezier hebben..

zucht

Oftewel nog niet gevormde mensen, oftewel misvormde mensen.. Stel je je dan es voor dat je ze op heterdaad betrapt..
Dan denk ek dat je die sleutel in zn oogkassen ramt..

Er lopen idd ****ed-up people rond.. Maar ja, dan zeg ik altijd: "Ach Jerry, dan weet je al wat je niet bent."
 
Tis idd klote ... mja sommige mensen kunnen niet goed verdragen dat je iets moois hebt.

Jalousie ... toch 1 van de menselijke eigenschappen die we beter niet hadden gehad ...

Greetz
 
damn f00ked :(

sterkte
 
Trekhaak op je auto laten paatsen.... Scheelt wel en anderen hebben dan eerder schade dan jij. En ze zijn meestal ook wel iets voorzichtiger met inparkeren.
Als je toch bezig bent laat er dan ook 1 tje aan de voorkant opzetten (bull bars mogen niet meer in NL geloof ik maar misschien in Belgie nog wel, dan is dit natuurlijk ook een optie).
Misschien staat het een beetje raar zo een trekhaak aan de voorkant, maar je moet er wat voor over hebben, je auto heel te houden. Als je het helemaal goed wilt doen plaats je gewoon op iedere hoek van je auto zo een trekhaak. Dit kost wel wat, maar het zijn preventieve kosten. Op termijn zul je het er wel uithalen :D
 
Back
Naar boven