MuscleMeat

Toen had ik BF van 4.8%!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nicolazio

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 jun 2005
Berichten
92
Waardering
0
Yo mensen , deze foto was na 1 jaar trainen , ik ben LINKS op de foto , toen zat ik extreem droog en at ik NOOIT vet , nu ben ik veel meer beginnen eten , maar wat denken jullie van toen ? Te weinig vet om massa om te bouwen , niet ?
 
Eerder gewoon te weinig massa ;)
 
Ik zie geen foto...
 
Opbouwen doe je pas als je voeding in orde is.
Wees gezegend dat je dit forum hebt gevonden want ik zie er genoeg die jarenlang trainen en nooit gehoord hebben van eten.
Genoeg te vinden op dit forum om een freak te worden ;)
 
[Link niet meer beschikbaar]

Hier is de foto , sorry
 
nicolazio zei:
[Link niet meer beschikbaar]

Hier is de foto , sorry
Ik zag um net toevallig op home, maar had niet link met jouw gelegd. Maar gewoon echt een bulk schema opstellen, wat meer massa zou wel mogen.
 
4.7% is leuk, maar eerlijk gezegd denk ik dat je hier niet echt mee opschiet.
BB'ers willen groeien, en dat hoor jij zeker te doen, het is geen negatieve kritiek het is gewoon een vaststelling, succes en go for it gast.
 
nicolazio zei:
Yo mensen , deze foto was na 1 jaar trainen , ik ben LINKS op de foto , toen zat ik extreem droog en at ik NOOIT vet , nu ben ik veel meer beginnen eten , maar wat denken jullie van toen ? Te weinig vet om massa om te bouwen , niet ?

??? ??? ??? ???

Bij je foto maak je ons hele andere dingen duidelijk!!! :rolleyes:

nicolazio zei:
Ja sorry mensen :) toen at ik me echt kapot met frieten en dat soort eten zonder zever ik kwam geen gram bij !! nu eet ik constant kip,vis,eieren en meer van dat lekkers :) en zit nu toch al aan een 6-7% BF maar oké binnen een maandje post ik nieuwe pics , want die andere die u hierboven ziet zijn van jaartje geleden , nu is er al veel veranderd :)

Als je dan toch graag uit je nek lult...doe het dan consequent!! ;)
 
Train je je rug ook?
 
héhé GWert 55 nee zo was het man , na die foto ( was op vakantie) ben ik verhuist , andere gym gepakt enzo en daar zeiden ze dat ik eerst echt veel meer moest eten enzo , toen ben ik frieten enzo beginnen eten , maar dat schoot ook niets op , daarna meer 'goede' voeding dus ja , binnenkort post ik wel wat nieuwe , wist dat daar wel commentaar op ging komen omdat wat onduidelijk was :) maar zo was het man ! ciao
 
nicolazio zei:
héhé GWert 55 nee zo was het man , na die foto ( was op vakantie) ben ik verhuist , andere gym gepakt enzo en daar zeiden ze dat ik eerst echt veel meer moest eten enzo , toen ben ik frieten enzo beginnen eten , maar dat schoot ook niets op , daarna meer 'goede' voeding dus ja , binnenkort post ik wel wat nieuwe , wist dat daar wel commentaar op ging komen omdat wat onduidelijk was :) maar zo was het man ! ciao

Ok dan! Het is je vergeven! ;) :p
En nu goed bulken dan he? Met goede voeding! ;)

Groetjes,

qwert (niet GWert) :p
 
nicolazio zei:
Te weinig vet om massa om te bouwen , niet ?
Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt trouwens,
vet kan je niet omzetten in spier zoals dat wel eens gezegd wordt. Da's simpelweg onmogelijk. Spieren bouw je op dmv supercompensatie, en die supercompensatie kan enkel plaats vinden als je meer eet dan je nodig hebt.
Het enige negatieve eraan is, is dat je ongetwijfeld ook wat vet zal aanzetten, niet al je kcaloverschot wordt namelijk gebruikt om spieren op te bouwen.
Daarom is het belangrijk dat je zo proper mogelijk eet. Het klinkt logisch, maar het is ook logisch :).
 
Zou maar eens knap gaan eten. Je bent imo vooral een erg mager mannetje.
Kijk eens rond naar de verschillende voedingsschema's.
 
Idd te weinig vet om optimaal te groeien, probeer richting de 12% te gaan.
Dat is iig een vuistregel, gaan uiteraard niet voor iedereen op!
 
Homer17 zei:
Idd te weinig vet om optimaal te groeien, probeer richting de 12% te gaan.
Dat is iig een vuistregel, gaan uiteraard niet voor iedereen op!

als hij net zo ecto als mij is (wat ik mischien denk) dan is 12% een moeilijk doel om te halen.

maar dat wil niet zeggen dat je daar niet voor moet gaan! ff een basisregel: Als je niet in vet aankomt. ben je niet echt aan t bulken (kortom eet je te weinig van t goede soort voeding)

T zal net zoals bij mij een redelijk langzaam proces zijn (ik deed er een jaar over van 5,5 naar 10% te gaan) maar t is zeker te doen.
 
kurgan zei:
als hij net zo ecto als mij is (wat ik mischien denk) dan is 12% een moeilijk doel om te halen.
QUOTE]

Hehe 12% is zeker moeilijk maar dan andersom. :D
Wat is de wereld toch wreed verdeelt. ;)
 
Als je niet in vet aankomt. ben je niet echt aan t bulken (kortom eet je te weinig van t goede soort voeding)

Ben ik het niet mee eens; mijn bf is gedurende de tijd dat ik train redelijk constant gebleven en toch heb ik een kleine 20kg gewonnen...Jij zegt hiermee dat ik slecht heb gebulkt ??? !?
 
Adema zei:
Ben ik het niet mee eens; mijn bf is gedurende de tijd dat ik train redelijk constant gebleven en toch heb ik een kleine 20kg gewonnen...Jij zegt hiermee dat ik slecht heb gebulkt ??? !?

mijn logica was: als je aan t bulken bent moet je boven je onderhoud gaan zitten (of een stuk erboven) bij 99 % van de mensen lukt t niet om (echt) te bulken zonder enig verschil in vet% te krijgen.

anders zou je t volgens de letterlijke uitleg van bulken, geen bulken noemen omdat je dan niet (ver) boven je onderhoud bent gaan zitten. Als jij zo hebt gebulkt dat je massa hebt gewonnen zonder de bijbehorende vet%: :bow: meeste lukt dat niet
 
Laatst bewerkt:
Jij, gerenommeerd member van de dbb ecto's, zou moeten weten dat je als ecto in je beginnersjaar flink wat massa kunt pakken zonder een grammetje vet aan te zetten!
 
Adema zei:
Jij, gerenommeerd member van de dbb ecto's, zou moeten weten dat je als ecto in je beginnersjaar flink wat massa kunt pakken zonder een grammetje vet aan te zetten!
Je drukt je hier wel verkeerd uit Adema, je zet wel degelijk vet aan. Als jij bv. 20kg zwaarder wordt, maar je vet% blijft 7%, dan is van die 20kg ook 7% vet.

Maar on-topic: Heel erg droog maar geen massa, dus goed eten! Ik weet zelf ook hoe hard het is. Ben benieuwd naar je nieuwere pics. :)
 
Back
Naar boven