AndroidHealthClinic

Toen had ik BF van 4.8%!!!

Bezoekers in dit topic

Samu zei:
Je drukt je hier wel verkeerd uit Adema, je zet wel degelijk vet aan. Als jij bv. 20kg zwaarder wordt, maar je vet% blijft 7%, dan is van die 20kg ook 7% vet.

thnx for de help :thumb:
 
Och, natuurlijk, fout verwoord. Dat was iig wel wat ik bedoelde, thanks.
 
nicolazio zei:
Yo mensen , deze foto was na 1 jaar trainen , ik ben LINKS op de foto , toen zat ik extreem droog en at ik NOOIT vet , nu ben ik veel meer beginnen eten , maar wat denken jullie van toen ? Te weinig vet om massa om te bouwen , niet ?

Massa bouwen met vet. :rolleyes:
 
Ik als mede ecto kan 't beamen wat adema zegt... Als ecto kun je echt veel winnen in het eerste jaar. Maar daarna gaat het ook maar echt tergend langzaam. Knokken voor iedere kilo, vet of geen vet. Iedere kilo wordt moeilijk. En daar ecto's van nature ook slechte eters zijn valt dat niet mee om zoveel te vreten. Ecto's zetten moeilijk vet/spiermassa aan op den duur, wat daarvoor nodig is is véél vreten, en wat is nu juist zo moeilijk voor ecto's? Juist, het vreten.
 
benchMarc zei:
Ik als mede ecto kan 't beamen wat adema zegt... Als ecto kun je echt veel winnen in het eerste jaar. Maar daarna gaat het ook maar echt tergend langzaam. Knokken voor iedere kilo, vet of geen vet. Iedere kilo wordt moeilijk. En daar ecto's van nature ook slechte eters zijn valt dat niet mee om zoveel te vreten. Ecto's zetten moeilijk vet/spiermassa aan op den duur, wat daarvoor nodig is is véél vreten, en wat is nu juist zo moeilijk voor ecto's? Juist, het vreten.

Ik zit inmiddels ook in dat stadium :( Kom amper meer aan, terwijl ik soms tot wel 5500kcal eet...Als ik het me goed herinner bleef jij ook al op die verdammte 77kg steken?
 
niet iedereen zal het met dit advies eens zijn.. maar als je het mij vraagt loopt je metabolisme als een trein.. je moet gewoon VRETEN.. maakt imho weinig uit waar je die cals nu vandaan haalt.. of het nou complexe koolhydraten zijn of een bak vette patat.. zorg gewoon dat je je calorie inname hoog houdt en genoeg eiwitten binnenkrijgt en dan groei je zonder enige twijfel :D
 
[/Te weinig vet om massa om te bouwen , niet ?] bedoel ik mee , je moet toch een tamelijk vetpercentage hebben om massa te kuennen verder uit bouwen niet ?
 
Eten alsof je leven er van afhangt :nut:
 
nicolazio zei:
[/Te weinig vet om massa om te bouwen , niet ?] bedoel ik mee , je moet toch een tamelijk vetpercentage hebben om massa te kuennen verder uit bouwen niet ?

neej zo zit t niet, je moet simpelweg gezegd meer calorieen eten dan dat je verbruikt, dat betekent bij de meeste dat je dan een (al dan niet geringe) hoeveelheid vet aankomt.

je kan geen vet omzetten in spier laten we daar duidelijk over zijn!
 
Het is toch wel zo dat je bij 12% in een gunstigere positie bent om spieren te kweken dan wanneer je op 6% zit? Dat bedoelt Nicolazio ongetwijfeld.
 
ECLIPSE zei:
niet iedereen zal het met dit advies eens zijn.. maar als je het mij vraagt loopt je metabolisme als een trein.. je moet gewoon VRETEN.. maakt imho weinig uit waar je die cals nu vandaan haalt.. of het nou complexe koolhydraten zijn of een bak vette patat.. zorg gewoon dat je je calorie inname hoog houdt en genoeg eiwitten binnenkrijgt en dan groei je zonder enige twijfel :D

ik ben het volledig met je eens gozer...ik heb helemaal geen voedingsschema maar eet/drink wel veel melk, brinta, kwark, boterhammen etc. heb nog nooit berekend hoeveel kcal ik op een dag eet maar zullen er vaak niet meer zijn dan 3000. ik eet vaak frikandellen, hamburgers, viandellen en die zooi maar ik groei nog als een gek omdat daar ook aardig wat kcal in zit. en vaak eet ik het dagelijks, s avonds of meestal op school in de pauzes. bij mensen die niet snel vet aanzetten zoals ik is het volgens mij helemaal niet zo slecht als je dat veel eet, zolang je maar je kcal en eiwitten binnenkrijgt.

maarja, de meningen blijven natuurlijk altijd verdeeld.
 
huckfinn zei:
Het is toch wel zo dat je bij 12% in een gunstigere positie bent om spieren te kweken dan wanneer je op 6% zit? Dat bedoelt Nicolazio ongetwijfeld.

waarom?
Anders moet ik er toch echt maar eens een paar % bijvreten...
 
Volgens mij was het juist de setpoint waarop je het snelst zou groeien, bij de meeste mensen is die gemiddeld zo'n 12%, maar bij velen ook niet..
 
mooi een laag vetpercentage, maar hier is inderdaad een te weinig massa aanwezig. het toont eerder gepeesd dan gespierd, maar er is zeker een hele goeie basis aanwezig.
 
TonyYeyo zei:
ik ben het volledig met je eens gozer...ik heb helemaal geen voedingsschema maar eet/drink wel veel melk, brinta, kwark, boterhammen etc. heb nog nooit berekend hoeveel kcal ik op een dag eet maar zullen er vaak niet meer zijn dan 3000. ik eet vaak frikandellen, hamburgers, viandellen en die zooi maar ik groei nog als een gek omdat daar ook aardig wat kcal in zit. en vaak eet ik het dagelijks, s avonds of meestal op school in de pauzes. bij mensen die niet snel vet aanzetten zoals ik is het volgens mij helemaal niet zo slecht als je dat veel eet, zolang je maar je kcal en eiwitten binnenkrijgt.

maarja, de meningen blijven natuurlijk altijd verdeeld.

Idd ik ben ook benieuwd afgezien van het bf of het uitmaakt waar je je eiwitten en kh uiteindelijk vandaan haalt.
Ikzelf heb ook nog nooit wat uitgerekend, op dit forum zijn ze altijd dol op dingen uitrekenen en afwegen en mooie termen als refeed erbij te halen.
 
op termijn zal het misschien uitmaken.. en dan zal pure whey isolaat met wat water toch je voorkeur zijn boven dat glas volle melk met promax80 :P

maar in de beginfase als het nog echt om pure massa gaat maakt het imo weinig uit.. vooral als je zo jong bent en een razend metabolisme hebt.. ik heb grootste resultaten gehaald met boterhammen met pindakaas en banaan, vette pannekoeken met whey.. en chocolade wheyshakes met honing en pindakaas.. gebakken eieren met vette plakken kaas op geroosterd, of zelfs gebakken boterhammetjes :D gewoon blijven vreten.. zo snel zal je niet dik worden ;) heel veel succes
 
droog wel...maar aangezien je behoorlijk ecto bent..zul je ENORME hoeveelheden voer naar binnen moeten werken...met jouw vet% kun je onmogelijk boven de 10% komen na 5 maanden bulken lijkt me!dusss..VRETEN kreng!!!:P
 
je ziet er al gespierd uit ,nu wat meer eten en wat bijkomen en goed rusten en je zal nog beter worden ,
 
Back
Naar boven