Fitness Seller

Nieuws Toespraak koningin (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Schijnheilige hypocriete trut is het.
Vele mensen raken in de financiele problemen door toedoen van politici als in foute beslissingen, sommige gaan hier zelfs aan onderdoor, worden financieel kapot gemaakt.
En dan gaat mevrouw ons nog even vertellen hoe wij hier mee om moeten gaan.
Ik vind dit eigenlijk gewoon misselijkmakend, hoe zij hier de schijn op houd dat alles goed gaat en alles wel goed komt, terwijl wij de risico's op ons moeten nemen, en zij straks weer een fles champagne opentrekt ter waarde van ons maandloon.

Ze mag blij zijn dat we haar die troon niet uit schoppen.

Volgens mij zijn mijn uitspraken hier nog strafbaar ook :fu:

Toch even serieus hierop: door foute beslissingen van het rijk verkeren wij nu in een situatie van dalende koopkracht. Met als gevolg dat mensen op straat komen te staan (werk of huis). Anderzijds zouden we ook kunnen denken: we kunnen allemaal janken of accepteren dat we allemaal wat af moeten geven om de economie aan te laten sterken. Daarbij moet je ook niet vergeten dat die trut, want dat vind ik het, totaal 0 komma 0 zeggenschap heeft, dat wordt gedaan. Ze heeft niks nada invloed en zeggenschap. Ja uiteindelijk maar daar maakt ze geen gebruik van. En dat gezever over crisis. Wakker worden allemaal, crisis is voorbij, dit is het nieuwe Nederland. Altijd zo gegaan, kijk de historie er maar op na.

En je opmerkingen strafbaar: jazeker. Heb de RIVD reeds ingelicht, kan niet door de beugel

---------- Post toegevoegd Wed 26 Dec 2012 om 16:13 ----------

Of lekker allemaal oppotten of dat beetje wat we uit kunnen geven gewoon uitgeven. Doen we dat niet dan komen er winkeliers op straat te staan die gevoed moeten worden, uitkerinkje etc. Dat betalen we ook. Ik koop liever wat voor mezelf dan sparen om vervolgens aan leegzuigers uit te geven.
 
Ik heb die toespraak gezien.

Het valt nogal op dat ze het letterlijk van het beeld afleest. Totaal geen uitstraling.
Gaat gewoon helemaal nergens over, net als die speech, algemeen lulverhaaltje, dom gezwans noem ik het.
 
Wat een hoop collectivistische diarree, bijna net zo erg als die Belgische bejaarde. Ik snap echt niet dat er nog mensen relevantie hechten aan die toespraken.
 
velen vergeten blijkbaar dat het afschaffen van koningshuis weinig winst oplevert aangezien het ook vervangen moet worden door een president die bijna net zoveel kost. Een groot gedeelte van de kosten van het koningshuis wordt nog steeds uit eigen zak en vermogen betaald, daarnaast leveren zij nederlandse vertegenwoordiging af in het buitenland en weten jaarlijks naar schatting voor ruim 5 miljard euro aan opdrachten voor de nederlandse industrie binnen te halen. Afschaffen zal weinig tot geen nut hebben en zal alleen maar een cultuur vernietigen.

Ik ben een koningsgezind persoon, ik vind het prachtig om te zien dat zo'n klein landje als wij nog steeds een koningshuis hebben en dat we nog steeds veel prachtige tradities te danken hebben aan het koningshuis. Het behoort tot onze cultuur en geschiedenis en zeker in tijden dat NL zich zorgen maakt over islamisering en vervaging van normen en waarden zou er geeneens een discussie moeten zijn om dit af te schaffen.

dat terzijde moet ik zeggen dat Hare Majesteit er behoorlijk wat ouder uitziet dan vorig jaar. Ze begint inmiddels behoorlijk op leeftijd te raken en het ongeval met zijne koninklijke hoogheid prins Friso heeft ook een zware tol van haar geeist. Ik denk dat het ook niet lang meer zal duren voordat zij zal aftreden en zich zal terugtrekken in het paleis.
 
Mooie toespraak.
 
Wat een onzin. Zoveel welvaart heeft Europa niet gebracht. Ik zag laatst op een ander forum een prachtig grafiekje waarin duidelijk werd dat het voor Nederland amper iets heeft opgeleverd. Landen als Griekenland en Spanje hebben overigens wel volop geprofiteerd. Italië trouwens weer niet. Het is dus ook niet zo dat alle zuidelijke landen er beter van zijn geworden.

---------- Post added 26 December 2012 at 15:09 ----------



Het gelul over geloof spreekt je ook wel aan? En de welvaart die Europa ons heeft gebracht? :roflol:
Het is niet de eerste keer dat ze uit haar slof schiet rond de kerstperiode.

http://www.nu.nl/column-zaterdag/2151317/beatrix-kwetsende-vorstin.html
 
Het is toch ieder jaar weer dezelfde flater die speech van haar. Vorig jaar was het helemaal dikke ellende.
 
Grappig hoe iemand die behoort tot de rijksten der Nederlanders geen belasting betaald, maar wel mooi durft te praten over gelijkheid.

Wat een hypocriete k*thoer.
 
Betaald zij ook al geen belasting? wat?
 
Betaald zij ook al geen belasting? wat?

Jawel hoor, alleen heeft zij allerlei financiele adviseurs die wij voor haar betalen om zoveel mogelijk belasting te ontwijken.
 
Jawel hoor, alleen heeft zij allerlei financiele adviseurs die wij voor haar betalen om zoveel mogelijk belasting te ontwijken.

Negatief, geloof zo uit mijn hoofd dat ze bijv. Geen inkomsten en erfbelasting betaald.
Verder wil ze ook niet gekort worden ik haar 'salaris', dus het is een echte parasiet.
 
En Nederland klaagt en klaagt..........maar uiteindelijk pikken we gewoon alles.
Waarom staan ze in andere landen op de barricades en hier niet? Gewoon dokken.
Behalve Hare Majesteit de Koningin zélf natuurlijk.............

Ik kom uit een Koningsgezind nest. Maar zelf heb ik er nooit veel mee gehad, dit tot grote ergernis van mijn ouders die mijn houding maar respectloos vinden. Mijn moeder heeft een heilig ontzag voor de koningin. Ik heb dat nooit begrepen.
 
Ik ben een koningsgezind persoon, ik vind het prachtig om te zien dat zo'n klein landje als wij nog steeds een koningshuis hebben en dat we nog steeds veel prachtige tradities te danken hebben aan het koningshuis. Het behoort tot onze cultuur en geschiedenis en zeker in tijden dat NL zich zorgen maakt over islamisering en vervaging van normen en waarden zou er geeneens een discussie moeten zijn om dit af te schaffen.

Het koningshuis is juist mede debet aan de islamisering van de samenleving, doordat 'het' zich er niet tegen durft uit te spreken en gewoonweg pro zijn. In dat opzicht past het inderdaad bij onze cultuur en geschiedenis.

En ook daarom hoeft het niet behouden te worden....

Maar het is tijd voor een cultuurOMSLAG en daar blijven ze steken en dan ben je wat mij betreft niet realistisch en niet geloofwaardig zeker als je dan nog in een ivoren toren zit zoals ons koningshuis.
 
En dat terwijl we in 1568 al streden voor een republiek met eigen gezag, en dan zijn er nog mensen die menen dat het koningshuis bij onze cultuur hoort. Nederland is juist als republiek groot geworden!
 
‘Rijtuigen Oranjes kosten miljoenen'


AMSTERDAM - De auto's, paarden en rijtuigen van het koningshuis kosten jaarlijks twee tot tweeënhalf miljoen euro. In 2010 werd ruim 2,6 miljoen euro in rekening gebracht, een jaar later ruim 2,3 miljoen euro. De cijfers komen uit accountantsrapportages over de zogeheten functionele uitgaven van het koninklijk huis.

Volgens RTL Nieuws liggen de totale kosten van voor het rijtuigenpark fors hoger dan eerder aangegeven. Uit eerdere specificaties uit 2009 ging het om een bedrag van zo'n 1,7 miljoen euro, stelt de nieuwsrubriek.

Waar het geld precies aan wordt uitgegeven, is niet duidelijk. Dat geldt ook voor andere posten.

RTL Nieuws overweegt nu opnieuw naar de rechter te stappen.

"Het ziet ernaar uit dat er bij het ministerie van premier Rutte meer bekend is dan we tot dusver mochten weten", stelt adjunct-hoofdredacteur Pieter Klein. "Omdat het gaat om de besteding van belastinggeld, denken we dat we een sterke zaak hebben als we hiermee naar de rechter gaan."

http://www.nu.nl/binnenland/3005677/rijtuigen-oranjes-kosten-miljoenen.html


Mooi voorbeeld van de geld verkwistings fabriek die het koningshuis is.

Hier nog zo'n mooi staaltje 'fatsoen' en al dat soort onzin waar Beatrix altijd op hamert. Zelf zo on-transparant als de nacht en hebben ze zich daar al eens uitgesproken tegen Zorreguita ? Of maakt het 'fatsoen' ze ff niet uit nu het om de ouders van hun schoondochter gaat ?

En dan ons vertellen hoe we moeten leven met elkaar.
 
Beatrix. :roflol: Demente bejaarde.
 
velen vergeten blijkbaar dat het afschaffen van koningshuis weinig winst oplevert aangezien het ook vervangen moet worden door een president die bijna net zoveel kost. Een groot gedeelte van de kosten van het koningshuis wordt nog steeds uit eigen zak en vermogen betaald, daarnaast leveren zij nederlandse vertegenwoordiging af in het buitenland en weten jaarlijks naar schatting voor ruim 5 miljard euro aan opdrachten voor de nederlandse industrie binnen te halen. Afschaffen zal weinig tot geen nut hebben en zal alleen maar een cultuur vernietigen.

eensch

ze haalt schijnbaar veel opdrachten binnen. oud geld en oude contacten, zijn nog steeds allerdaagse bezigheden tussen de superrijken. dit kan niet betwist worden.

voor de rest:


Grappig hoe iemand die behoort tot de rijksten der Nederlanders geen belasting betaald, maar wel mooi durft te praten over gelijkheid.

Wat een hypocriete k*thoer.

helemaal mee eens apfelstrudel, maar de nuancering van de laatste zin kan wel iets tactvoller hahahaha. godnondejuh:D
 
Waar het geld precies aan wordt uitgegeven, is niet duidelijk. Dat geldt ook voor andere posten.

typisch voor die koningshuizen, geld die spoorloos verdwijnt. ik zou eigenlijk wel eens willen weten wie die mensen zijn die het hofprotocol leiden en/of wie van het belastingsgeld meegraait.
 
Back
Naar boven