Fitness Seller

Toetsenbord (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DBC01 zei:
Johnny ben je echt serieus zo taal-arm of heeft Centaur je hersens ingeslagen???

Anyway de dames zijn Roma.
En nee ze komen niet uit Romaland :roflol:

Ik word te vaak geslagen door Centaur :bawling:
Ik mocht het eerst niet zeggen, maar nu het er op aankomt moet het wel.
 
johnny 01 zei:
Ik word te vaak geslagen door Centaur :bawling:
Ik mocht het eerst niet zeggen, maar nu het er op aankomt moet het wel.

Ik dacht, ik reik je maar even een excuus aan voor je er zelf eentje gaat verzinnen :roflol:
 
DBC01 zei:
Over vroeg opstaan gesproken. Gelukkig dat we quoten, kunnen anderen zien hoe je spelt zonder boekje! :D

Dat boeit me niet hoor. Ik ben niet zo perfect als jouw DBC en gelukkig ook niet zo'n zeikerd als jouw.
 
johnny 01 zei:
Dat boeit me niet hoor. Ik ben niet zo perfect als jouw DBC en gelukkig ook niet zo'n zeikerd als jouw.

Nu val je uit je rol 01! Kom, wees es lief en raadt waar deze dames vandaan komen.
 
Zo te zien net klaar van het werk en ze willen nog een extra klant scoren. :D
 
johnny 01 zei:
Zo te zien net klaar van het werk en nog extra klant willen hebben. :D

OMFG....Ik bedoelde welk land....dat vroeg je zelf namelijk.
Koekje d'r bij of meteen slapen? :hello:
 
DBC01 zei:
OMFG....Ik bedoelde welk land....dat vroeg je zelf namelijk.
Koekje d'r bij of meteen slapen? :hello:

Je gaat nu vervelend worden, opa. Nu weet ik waarom jij zoveel posts heb.
 
johnny 01 zei:
Je gaat nu vervelend worden, opa. Nu weet ik waarom jij zoveel posts heb.

U zoveel posts hebt, beetje respect hè!

Maarre, leuke foto! Andere bouw dan je broer.

Edit: De meisjes zijn zigeunerinnen Johny01, weet je wel?

the-gypsies.jpg
 
DBC01 zei:
U zoveel posts hebt, beetje respect hè!

Maarre, leuke foto! Andere bouw dan je broer.

Edit: De meisjes zijn zigeunerinnen Johny01, weet je wel?

the-gypsies.jpg

Ja, ik weet wat je bedoeld. Maar wat is er mis met het lichaam van Centaur? Zijn we niet allemaal op 0 begonnen. Hij komt er ook wel, hij moet alleen iets harder ervoor werken.
 
Geen wóórd over de vormen van je broer lieverd, toch wat beter lezen

Back on topic: De dames waren wel vermaeckelijk :D
 
johnny 01 zei:
Ja, ik weet wat je bedoeld. Maar wat is er mis met het lichaam van Centaur? Zijn we niet allemaal op 0 begonnen. Hij komt er ook wel, hij moet alleen iets harder ervoor werken.


:roflol: Wie heeft er vijanden nodig als je zo'n broer hebt.
 
Heb je niet eens een telefoonnummer gevraagd ofzo? Je valt toch op die jonge dames of niet soms?
 
Kan ik niet maken joh, ik heb een vriendin. Tenzij de dame in kwestie een trio wil, dan is het okay. Maar ik zie Roma-meisjes nog niet zo snel triootjes doen en ik wil maar liever niet denken aan haar familie die bij mij voor de deur staat nadat ze erachter gekomen zijn dat hun dochter zich intiem heeft ingelaten met een oudere man en z'n vriendin...:roflol:
 
Valt me toch weer van je tegen. Je bent een grote vent met flink wat spieren en dan ben je bang voor een paar zigeuners. :D :suicide:
 
johnny 01 zei:
Valt me toch weer van je tegen. Je bent een grote vent met flink wat spieren en dan ben je bang voor een paar zigeuners. :D :suicide:

Zie de werkelijkheid zonder bril maar behoud je dromen John.
Je weet het nooit hè...
 
Hehe ik vroeg een keer aan een maat van mij (ook een roma) 'Je hebt wel lekkere zussen kan ik niet een keer met eentje uit'. Zijn antwoord 'nken is trouwen! En dat doe je toch niet dus poten af van mijn zussen :D' Ik heb het maar gelaten zoals het was :P:D.
 
eduardjanssen zei:
Hehe ik vroeg een keer aan een maat van mij (ook een roma) 'Je hebt wel lekkere zussen kan ik niet een keer met eentje uit'. Zijn antwoord 'nken is trouwen! En dat doe je toch niet dus poten af van mijn zussen :D' Ik heb het maar gelaten zoals het was :P:D.

Oh man ze kunnen er zo leuk uit zien.
Maar vals zijn ze ook. Ach soms moet je gewoon blijven fantaseren :)
 
DBC01 zei:
Oh man ze kunnen er zo leuk uit zien.
Maar vals zijn ze ook. Ach soms moet je gewoon blijven fantaseren :)

Als je ze hier 1 keer raar aankijkt, dan stormen ze gelijk op je af en bedreigen ze je gelijk met de dood. De kampen zien er ook niet al te fris uit moet ik zeggen, op sommige kampen na dan.
 
Hehe moet je maar niet kijken :D.

Ik kom weleens binnen en als die vader er niet is praat ik altijd gezellig met die wijven, beetje chancen enzo. Het punt is ze mogen zogenaamd niet uitdagend over straat maar mijn oog valt altijd op die grote tieten en die strakke kontjes.
 
eduardjanssen zei:
Het punt is ze mogen zogenaamd niet uitdagend over straat maar mijn oog valt altijd op die grote tieten en die strakke kontjes.

Vieskees, je lijkt Jopie wel :D
 
Back
Naar boven