MuscleMeat

Toetsenbord

Bezoekers in dit topic

En maar schelden als ze bij die grote meneer staan he ;)
 
Tja... wat doe je eraan?
 
Heb ooit wat gehad met een Roma meid... gelukkig kon ik goed overweg met haar familie! Wat een prachtige meid was dat joh... zo'n kont waar je een glas water op kan zetten zonder dat 'ie omvalt.

Die was echter niet zo dom om een verzekeringsplaatje te verwarren met een toetsenbord.
 
mischien kon je haar beter vragen of ze je ijsje wil likken
 
Wat doe je voor werk - daar je een pak aan hebt dat op een uniform lijkt ??? :D
 
Jizza zei:
Heb ooit wat gehad met een Roma meid... gelukkig kon ik goed overweg met haar familie! Wat een prachtige meid was dat joh... zo'n kont waar je een glas water op kan zetten zonder dat 'ie omvalt.

Weet je zeker dat het een Roma was? De jongens kunnen doen en laten wat ze willen maar de vrouwen.....
 
eduardjanssen zei:
Weet je zeker dat het een Roma was? De jongens kunnen doen en laten wat ze willen maar de vrouwen.....

1000% zeker kerel. Ik werk bijna dagelijks met die mensen. Net zoals met Marokkanen zijn er Roma die vrijer zijn en Roma die strenger zijn.

huckfinn zei:
Wat doe je voor werk - daar je een pak aan hebt dat op een uniform lijkt ??? :D

Ik bén geuniformeerd. Beveiliging. Het pak lijkt echter op een politiepak.
 
DBC01 zei:
1000% zeker kerel. Ik werk bijna dagelijks met die mensen. Net zoals met Marokkanen zijn er Roma die vrijer zijn en Roma die strenger zijn.

Inderdaad, de Roma familie waar ik het over heb wonen ook niet in rijdende huisjes :P
 
DBC heb je zon blauw jasje met een bontkragje.. waar trouwens SECURITY op staat?
 
Back
Naar boven