AndroidHealthClinic

tog wat hulp nodig (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bart020

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
19 apr 2009
Berichten
4
Waardering
0
ik heb al het een en ander gelezen maar tog is het me niet echt duidelijk.
ik wil deze week gaan beginnen met trainen en gelijk goed en hard.
Mijn idee was 4x per week zeg maar

maandag
woensdag
vrijdag
zaterdag
etc

en dan elke dag verschillende spiergroepen trainen natuurlijk.
is dit een goed idee of is dat gelijk erg veel of weinig als je echt resultaat wilt?

ook heb ik het een en ander gelezen over voeding veel eten geen snacks frisdrank bier etc.
dat snap ik nu wel maar vind het tog wel erg moelijk om een schema te maken om dat ik daar nog niet zeker genoeg over ben..

zou ik hier voor het beste op de sportschool om advies kunnen vragen?
Het idee was om elke maand een uurtje ofzo prive training te nemen zodat elke maand mijn schema kan worden aangepast en ik wat vragen kan stellen is dat een goed idee?

zeker nog wat onzeker maar wel met 100% er tegen aan:zweet:
 
je kan bijvoorbeeld een trainings schema bij je sportschool aanvragen,
en dan elke maand hem laten veranderen qua oefeningen.
prive training is onzin, je kunt op youtube vele oefeningen vinden en variaties
op oefeningen, en hetzelfde met google.
4x keer in de week kan wel inderdaad, zorg wel dat je genoeg rust krijgt en veel eet.
uiteraard gezonde producten en veel eiwitten.
je kunt in de sportschool natuurlijk vragen of ze je de oefeningen even willen leren zodat je ze van het begin af aan goed beheerst en uitvoert.
dus trainen eten slapen :).
 
die trainingsschema's die je krijgt van je sportschool is bij ons in iedere geval niks. die flansen maar wat in elkaar.
 
dan zijn ze onprofessioneel bezig.
 
dan zijn ze onprofessioneel bezig.

En dat klopt dan weer 9 v/d 10 keer. Helaas maar waar. Je kan echter wel samen met de instructeur alles doorlopen en zo dus wel alles naar je zin maken samen met iemand die er wat vanaf weet. Meestal is het meer dat ze dr geen tijd in willen steken meer dan dat ze het niet weten.
 
nou lekker dan.
dan is er toch wat mis in de organisatie van de sportschool.
als ze niet eens de moeite willen nemen om een persoonlijk goed schema
voor een klant te maken, ben je toch echt heel lui bezig!
maargoed, je kunt ook op het forum je huidige schema plaatsen en rondkijken voor
verbeteringen.
daarnaast zijn er volgens mij velen die je willen helpen hier bij het maken van een goed
schema! :)
 
Back
Naar boven