XXL Nutrition

Tokyo 2020

Bezoekers in dit topic

Was toen ook onderdeel van een aardig estafetteteam.

Op 22 augustus slaagde ze er samen met Élodie Ouédraogo, Hanna Mariën en Olivia Borlée in om de zilveren medaille te veroveren op de 4 x 100 m estafette in de Belgische recordtijd van 42,54, een verbetering van het een jaar eerder door hetzelfde team gevestigde record met 24 honderdste seconde. Het goud ging naar de Russische ploeg, Nigeria behaalde brons. Acht jaar na dato werd het staal van de Russische atlete Joelia Tsjermosjanskaja positief bevonden, wat tot een diskwalificatie van de Russische ploeg leidde. Zo behaalden de vier Belgische meisjes alsnog een gouden olympische medaille.

1627926923329.png
 
Humberto op rtl4, wat een verschrikkelijke vertoning. De vorige keer dat ik het zag was met de wielrenners en een hoempapa band.
Ook vanavond weer slechte interviews, de verkeerde vragen over onderwerpen die gerust privé mogen blijven. Wat een kut land is het toch ook. Zo ga je toch niet met je kampioenen om.
 
Was hij niet van die talkshows afgehaald omdat ie er helemaal niks van kon?
 
1627977782412.png
 
Nee.. dan de baanwielrenners uit GB. Waarom hebben die geen spiegeltje op hun stuur.
Of de Denen een fiets bel :D ...
...wat een crash op 70km/u.
 
Dani Alves heeft bijna weer een prijs te pakken. Onhaalbaar die gast zowat
 
Vraag me wel af waarom ik om 1u ’s nachts nog naar dat gespetter in het water zit te kijken
 
Back
Naar boven