AndroidHealthClinic

Tolerantie Caffeine resetten

Bezoekers in dit topic

DomiB

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
13 mrt 2018
Berichten
337
Waardering
279
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
Beste bodybuilders :flexbiceps:, ik ben vanaf gister op een cafeïneloos dieet gegaan om te "proberen" mijn tolerantie te resetten. Ik ga het 2 weken proberen, en gooi daarna weer een lekker scoopje PWO er in. Stimjunkies zoals Skatermarvin zouden het misschien ook moeten proberen, maar daar houd ik hem waarschijnlijk niet van af.
Ik mis het euforisch gevoel na het eerste keer nemen van een preworkout. Ik hoop het terug te krijgen na deze 2 weken :roflol:

Tot nu toe loopt alles prima eigenlijk. Ik nam rond de 300-400 mg cafeïne per dag ong.

Hebben jullie dit al eens geprobeerd en wat zijn jullie ervaringen?

edit: Gister een legday gehad zonder enige stims. Het was fucking heavy:duh:
 
Twee weken was voor mij te kort.
 
Met c is een jaar off nog niet voldoende om het te ervaren als de eerste keer. Denk dat twee weken off cafeïne ook niet veel zsl helpen.

Of slaat deze vergelijking kant nog wal?
 
Met c is een jaar off nog niet voldoende om het te ervaren als de eerste keer. Denk dat twee weken off cafeïne ook niet veel zsl helpen.

Of slaat deze vergelijking kant nog wal?

Ik zag veel "studies" op internet staan die refereerden naar deze 2 weken. Ik ga het gewoon proberen, en dan gaan we het meemaken. Ik ben van mening dat het wel gaat helpen.
 
Gewoon zwaardere preworkouts kopen, dan ga je weer als een raket!

Echter moet ik ook wel eerlijk zijn tegen mezelf. Ik heb IMO duidelijk nog geen resistentie opgebouwd..ik hoef bijvoorbeeld echt geen dubbele scoops preworkout te nemen en krijg echt wel een kleine caffeine kick van bijvoorbeeld een blik monster..

Maar goed..nu het eerlijke gedeelte, ik vertoon wel een beetje de symptomen van het teveel consumeren van caffeine; vaak moe, bankslapen, soms wat prikkelbaar en toch wel regelmatig een bepaalde mate van nervositeit..

Op de site van Bell coaching staat misschien wel wat goede info.

https://www.bell-coaching.com/voeding/cafeine/

Nee, ik ga niet mijn caffeine resetten!

Edit: Heb zelf overigens geen idee hoeveel caffeine ik binnen krijg..

Rustdagen: 3a4 koppen koffie, blik monster en 2 glazen cola zero o.i.d
Trainingsdagen: 3a4 koppen koffie, preworkout (0-500mg) en 2 glazen cola zero o.i.d
 
Gewoon zwaardere preworkouts kopen, dan ga je weer als een raket!

Echter moet ik ook wel eerlijk zijn tegen mezelf. Ik heb IMO duidelijk nog geen resistentie opgebouwd..ik hoef bijvoorbeeld echt geen dubbele scoops preworkout te nemen en krijg echt wel een kleine caffeine kick van bijvoorbeeld een blik monster..

Maar goed..nu het eerlijke gedeelte, ik vertoon wel een beetje de symptomen van het teveel consumeren van caffeine; vaak moe, bankslapen, soms wat prikkelbaar en toch wel regelmatig een bepaalde mate van nervositeit..

Op de site van Bell coaching staat misschien wel wat goede info.

https://www.bell-coaching.com/voeding/cafeine/

Nee, ik ga niet mijn caffeine resetten!

Edit: Heb zelf overigens geen idee hoeveel caffeine ik binnen krijg..

Rustdagen: 3a4 koppen koffie, blik monster en 2 glazen cola zero o.i.d
Trainingsdagen: 3a4 koppen koffie, preworkout (0-500mg) en 2 glazen cola zero o.i.d

Haha sterkere pre kan inderdaad, alleen train vaak in de avond. Ik weet niet als dat verstandig is voor het slapen. Dat is aardig wat cafeïne man :hedbang:
 
Definitief stoppen met cafeïne en consorten.

Denk ook dat het gewoon weer wennen is voor mn lichaam om te trainen zonder die pre meuk, eens kijken hoe het gaat na een weekje.
 
Haha sterkere pre kan inderdaad, alleen train vaak in de avond. Ik weet niet als dat verstandig is voor het slapen. Dat is aardig wat cafeïne man :hedbang:
Nope, das niet verstandig:o

Hoewel..slaap is overrated!!!:hedbang:
 
Behoorlijk. Van 600 tot een grammetje

Ah ja dat is inderdaad het dubbele van wat ik neem op een dag. We gaan het meemaken na die 2 weken haha, en als het niet werkt helaas pindakaas. Vind het wel leuk om met mn lichaam te experimenteren
 
HET IS GEWOON FUCKING LEKKER :trollface:
Dat ga ik niet ontkennen..maar weeyt je wat ook lekker is?

Het gevoel van fucking shredded zijn!:hedbang:
 
Back
Naar boven