MuscleMeat

Tom janssen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jackalxl

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
15 jaar lid
Lid geworden
3 dec 2005
Berichten
1.132
Waardering
4
Lengte
1m93
Massa
95kg
Vetpercentage
17%
Nice filmpje ! Verliest ie net van Steve McDonald in loadrace niet? Hoe oud is ie en hoeveel weegt ie als ik mag vragen?
 
nice man maar ik snap zijn schoenen keuze niet? dat zie je goed bij die joke race geloof ikd at het is? dat hij met die stang in zn nek en die koeien aan de zijkant gaat lopen.
 
hij is 26 of 27 jaar ... 120kg volgens mij
 
Erg mooi filmpje, sympathieke vent. Goede muziek! Dat je net zo sterk mag worde als Tommeke :D
 
nice man maar ik snap zijn schoenen keuze niet? dat zie je goed bij die joke race geloof ikd at het is? dat hij met die stang in zn nek en die koeien aan de zijkant gaat lopen.

Z'n keuze is juist goed.
Dit zijn schoenen met een vlakke zool waar niet teveel demping in zit.
Als je schoenen neemt met veel demping werkt dat door je hele wervel heen.
En krijgt je wervel nog meer gewicht te verduren door het op en neer gaan.
En hij loopt hier wel met 385kg op z'n schouders.
En zijn er meer die het niet kunnen als wel.....
 
dank je jarno :D

maar 1 dezer dagen komt er ook een filmpje van jou ;) ook van de gp van nederland
nog wensen wat muziek betreft :P
 
dank je jarno :D

maar 1 dezer dagen komt er ook een filmpje van jou ;) ook van de gp van nederland
nog wensen wat muziek betreft :P

Jawohl: RAMMSTEIN ;)
 
Z'n keuze is juist goed.
Dit zijn schoenen met een vlakke zool waar niet teveel demping in zit.
Als je schoenen neemt met veel demping werkt dat door je hele wervel heen.
En krijgt je wervel nog meer gewicht te verduren door het op en neer gaan.
En hij loopt hier wel met 385kg op z'n schouders.
En zijn er meer die het niet kunnen als wel.....

maar toch zag ik jou dit op andere schoenen doen?
ik zei niet dat ik het niet knap vind, ik heb niets dan respect hier voor! ooit wil ik dit ook bereiken. maar ik zag jouw schoenen en die leken mij fijner dan zijn schoenen, maar ik zal wel ergens fout zitten, ben geen kenner en jij wel ;)
 
Ik gebruik de schoenen die Tom aan heeft ook en zoals Jarno al aangaf zijn ze goed om met een zware yoke te lopen. Het zijn een soort van zaalvoetbal schoenen trouwens.
 
die schoenen geven trouwns heel weinig steun aan de enkels maar dat kan aan mij liggen
JP over 2 weken is er ook een filmpje van jou op youtube alleen dan van de sterkste man van NL jij ook misschien nog wensen wat muziek betreft ?
 
Hey Jp Frans Bauer lijkt me een geschikt plaatje.
Heb je even voor mij?;):D
 
Ik gebruik de schoenen die Tom aan heeft ook en zoals Jarno al aangaf zijn ze goed om met een zware yoke te lopen. Het zijn een soort van zaalvoetbal schoenen trouwens.

oke, wist ik niet. bedankt!
 
die schoenen geven trouwns heel weinig steun aan de enkels maar dat kan aan mij liggen
JP over 2 weken is er ook een filmpje van jou op youtube alleen dan van de sterkste man van NL jij ook misschien nog wensen wat muziek betreft ?


Super tof dat je een fimpje wil maken over mij maatje! Maar eigelijk is het daar toch een beetje te vroeg voor toch? Er is bijna nog geen beeldmateriaal van mij bedoel ik..

gr,
 
dank je jarno :D

maar 1 dezer dagen komt er ook een filmpje van jou ;) ook van de gp van nederland
nog wensen wat muziek betreft :P

Als het maar hard is.Testament hoor je niet vaak.
Misschien is dat een mooie keus.

alvast bedankt
 
okay komt in orde :)
nee jp er is nog geen beeldmateriaal maar volgende week en dan die week komt de sterkste man van NL op tv en k verwacht daar wel veel beeldmateriaal van jou ;)
 
Hey Jackalxle kan je er dan ook eentje maken van Fouad?
Zou werkelijk super zijn!
alvast bedankt kijk met spanning toe.
zijn by the way mooie video compilaties.
 
Back
Naar boven