AndroidHealthClinic

Tom Platz Flexing His Legs

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Voor de Platz fans Tom felxing reel huge qauds
[Link niet meer beschikbaar]
Tefens mijn eerste movie voor vandaag mieschien nog meer in aankomst voor vandaag anders morgen.
 
Echt grote goed gelijnde benen heeft die gast zeg.Worden we er stil van heeft hier niemand niks op te zeggen snap ik wel hij spreekt voor zich.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
eduardjanssen zei:
Het blijft wel erg stil he :D.
ja echt niet normaal ik dacht dan post ik hiet wat meer movie's maar hellaas zonder reactie's ik zet er wel wat pic's bij mischien dat dat reactie's uitlokt.
platz9.jpg

tplatz0002.jpg.w180h327.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Die gozer z'n benen waren niet van deze planeet
 
Tractortje zei:
jazeker dat zijn wel de beste benen ooit en zelfs nu zijn er nog geen betere benen mustaffa komt in de buurt maar ook hij heeft diepere lijne nodig wil die van platz winnen.
 
Heel motiverend filmpje,thx!
 
Platz had echt superbenen, alleen jammer dat de rest van zijn lichaam in het niet viel tov zijn benen.
 
andrew zei:
Platz had echt superbenen, alleen jammer dat de rest van zijn lichaam in het niet viel tov zijn benen.

Tja, dat was een beetje zijn probleem he. Maar desondanks waren zijn poten werkelijk ongelofelijk. Schitterend gewoon!!!! Mooi filmpje!!!
 
echt mooi zeg !! ... zwaar ziek die benen ! wanneer was dit filmpje gemaakt?
 
Het was een echte schande dat hij de Mister Olympia verloor in 81 tegen Franco Columbo. Columbo had gewoon niks van benen, ok hij had een accicent gehad maar dan nog, voor dat accident had hij ook nog geen Olympia benen. En ik vind nog altijd dat je geen wedstrijd kan winnen(en zeker geen Olympia) als je geen goeie benen hebt. En wat een contrast was dat dan niet als je daar tegen een hele hoop pracht atleten staat zoals Tom Platz, Chris Dickerson ,Roy Callender, Danny Padilla,...
Maar ja Franco was natuurlijk het maatje van Arnold hé. Ik heb het tijdschrift met het verslag thuis liggen en de foto's spreken voor zich.
Waren ze dan nog niet geleerd?????
Het jaar ervoor vond de grootste schande plaats dat er ooit geweest is in de hele mister olympia geschiedenis. De olympia van 1980 toen Arnold zijn comeback deed, het was een schande om met zo een fysiek op het podium te komen, toen de jury hem wou vergelijken met de andere atleten weigerde zelfs poses. wat normaal gezien tot een wedstrijduitsluiting moet leiden maar de jury reageerde niet. En Arnold wist maar al te goed waarom hij die poses niet deed, omdat hij totaal niet in shape was. Natuurlijk heb ik ook het verslag thuis liggen met de nodige foto's en Mike Mentzer was voor mij de terechte winnaar. Ook de rest was gewoon in een super fysiek, namen zoals: Chris Dickerson, Frank Zane, Boyer Coe, Roger Walker, Roy Callender, Dennis Tinerino, Tom Platz, Danny Padilla, Ed Corney, Tony Emmott, Roy Duval, Casey Viator, Samir Bannout en Ken Waller. Het was gewoon één uitgekochte boel, en die avond verloor het body building een hele boel mooie atleten, Frank Zane gooide zelfs zijn beker kapot op de parking na de wedstrijd,wie deze beelden nog nooit zag? Je kan op de site van Mike Mentzer een dubbel DVD bestellen van deze schande.
Kheb nu ook gelezen dat Arnold nu zelf ook de beelden gaat uitbrengen, dat hij maar doet, zo zal iedereen kunnen zien in welke slechte fysiek hij stond. Moesten er mensen mij tegen spreken over de olympia van 1980 of 1981, dan vraag ik mij af wat jullie van body building kennen...niks dus!

Greetz Nick
 
wow uitgebreide eerste post!:thumbs:
 
héhé thx, ik bekijk dit hier al een tijdje en soms vind ik het de moeite niet om te posten omdat je toch maar wat zever reacties krijgt, bedoel als je kijkt op mijn profiel, daar heb ik eens een foto gepost van Mike en Ray Mentzer, en denk dat ik maar 2 commentaren kreeg die er wat op trokken...heb er dan eens goed mijn gedacht bijgezet maar uiteindelijk...ik vind dit een heel goed forum, lees veel interressante zaken, mooie foto's en video's en er zijn hier veel mensen die allemaal zwaar bezig zijn met iets rond body building, powerlifting, gewichtheffen, fitness...allemaal respect! Maar er is ook veel zever dat hier soms wordt verteld, dingen die niks te maken hebben ivm body building, voeding, powerlifting, gewichtheffen, fitness,...en ik vind dat ernaast! En ok, je kan niet van iedereen gaan verwachten dat ze allemaal zo gepassioneerd zijn door body building of.. maar toch, denk wel dat velen begrijpen wat ik bedoel...het is toch een body building forum hé en geen puber forum!

Greetz Nick

Greetz Nick
 
Nick V zei:
héhé thx, ik bekijk dit hier al een tijdje en soms vind ik het de moeite niet om te posten omdat je toch maar wat zever reacties krijgt, bedoel als je kijkt op mijn profiel, daar heb ik eens een foto gepost van Mike en Ray Mentzer, en denk dat ik maar 2 commentaren kreeg die er wat op trokken...heb er dan eens goed mijn gedacht bijgezet maar uiteindelijk...ik vind dit een heel goed forum, lees veel interressante zaken, mooie foto's en video's en er zijn hier veel mensen die allemaal zwaar bezig zijn met iets rond body building, powerlifting, gewichtheffen, fitness...allemaal respect! Maar er is ook veel zever dat hier soms wordt verteld, dingen die niks te maken hebben ivm body building, voeding, powerlifting, gewichtheffen, fitness,...en ik vind dat ernaast! En ok, je kan niet van iedereen gaan verwachten dat ze allemaal zo gepassioneerd zijn door body building of.. maar toch, denk wel dat velen begrijpen wat ik bedoel...het is toch een body building forum hé en geen puber forum!

Greetz Nick

Greetz Nick

Dat verhaal over de rigged olympia is interessant. Ik ga er eens wat meer over lezen! Maar het zal wel een heel saai forum worden als je verwacht dat mensen naast de hele dag op hun eten letten, knoerhard raggen in de gym en het afwijzen van alcohol niet op dit forum mogen dollen. Of ga je beweren dat het geile hanenhok gesloten moet worden? :D

P.S. Goeie eerste post btw!
 
Back
Naar boven