Fitness Seller

Tom Platz (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Benen!!!

[Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar]
 
#1

platzlegs2.jpg
 
#2

platzhams.jpg
 
wat ik al in een eerder topic aangaf vind uik dat hij echt geweldige benen heeft maar dat t jammer is dat de rest van zn lichaam daardoor zo "kleiner" overkomt. ik vind t totaalplaatje niet echt om naar huis te schrijven. en nee, niet respectloos bedoeld maar ik vind t jammer dat zijn benen zo de aandacht afleiden van de rest van zn lichaam (vooral de eenelaatse foto vind ik er niet uitzien)

mooie foto, die derde.

men, die zwartwit fotos, gruwelijke benen, vooral de hams (positief bedoeld)en dat voor iemand van de oude garde

edit: merk dat ik te vroeg was met posten..nu zie je die achterlijke Jules tussen de benen van Tom staan:D
 
Laatst bewerkt:
meer...

platz10.jpg
WYRMNZzp6J_76an3daZOLeG6Y3DSpJ14.jpeg
[Abeelding niet meer beschikbaar]

platz8.jpg
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]

WHOOOOOOOOOOOT!!! Dat HOOFD!!!!:eek: freaky!
 
Jezus wat een benen!!!!!!!!
 
Het zat hem bij Tom vooral in de hams. Die waren gigantisch ontwikkeld en hij had er veel aanleg voor.
Wat ik indrukwekkend aan hem vond was dat hij leg extentions deed met een heel zwaar gewicht, zich vastlegde met een ketting om te kunnen blijven zitten en dan er zowat 50 reps of meer uithaalde.
Squats deed Platz trouwens met de hielen bij elkaar en de knieen naar buiten. Dit zou wel eens gedeeltelijk zijn indrukwekkende hamstring ontwikkeling kunnen verklaren
 
Tering zeg, WAT een hamstrings. Die man zal niet eens meer normaal meer kunnen lopen.
Maar ongelooflijk, wat een massa! Niet mooi, wel indrukwekkend...
Nou mannen, zo overdreven hoeft niet van mij, maar die spillepootjes van de meesten hier? Tenminste, dat vermoed ik omdat ik bijna nooit foto's van benen te zien krijg op dit forum! :p

Espi

PS: laat dit een aansporing zijn om voortaan ook de benen te tonen bij een foto-presentatie alhier, dan kunnen we zien of mijn provocerende woorden kloppen...
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Esperantisto

Nou mannen, zo overdreven hoeft niet van mij, maar die spillepootjes van de meesten hier? :p


Om nog maar te zwijgen over de kleine paaltjes van sommige fakers hier... vermoed ik toch :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
vooral die van jou :D
 
mijn benen zijn ook groter dan de rest ;)
alleen niet zo overdreven :p
 
Ja denk el dat hij moeite heeft met lopen, kan toch niet anders...

Het totale plaatje is niet mooi, net even te...
 
Daaaaamnnnn, wat een stel benen joh!

Ennuh Espi, ik heb r een been-shot bij staan :) (niet dat die indrukwekkend is :))
 
OMG die squat foto.... hoe bedoel je FULL SQUAT, ze gaan bijna op de grond zitten man.....
 
Zijn bijnaam is natuurlijk niet voor niks : Quadzilla. Iemand trouwens stats wat zijn bovenbeenomvang was ?
 
Wow :hair:
Dit is echt niet normaal meer, ik vraag me af of hij er veel van merkt in het dagelijks leven.
 
Originally posted by FraGGo
Wow :hair:
Dit is echt niet normaal meer, ik vraag me af of hij er veel van merkt in het dagelijks leven.

Van merkte bedoel je! Platz is nu zakenman en is een heel stuk lichter. Enkele jaren geleden ging hij uit het maatpak op de fibo, en zie er nog heel goed uit, maar d'er is wel wat af.
 
volgens mij is die zart wit foto uitgerekt gezien zijn hoofd daar....maar wat een benen ja
 
Back
Naar boven