Fitness Seller

Tom steekt vuurwerk af. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Meh... Hij is precies wel vlug happy, zijn jaar gemaakt door een vuurpijl. Die strontverwende aandachthoertjes van tegenwoordig staan nog te kermen en een arrogante bek te trekken als de kleur van auto die ze krijgen rood ipv roos is.

Liever zoon kleine als een br33z4h. Niet zo leuk als je kind tevreden maken...


Als mijn zoon of dochter neigt een Breezerslet of superdude te worden, krijgt ie stokslagen
 
Volgens mij ook fake hoor. Ieder bijdehand kind met een beetje humor kan een mongool nadoen.
 
Als dit niet gespeeld is, bench ik 300kg.

Het is dus gespeeld.
 
De pure verbazing en verrukking die Tom ervaart is idd prachtig en eerlijk.

Beter een ons geluk dan een pond verstand!

We kijken naar Tom en denken 'god wat een maf kind', maar ondertussen is het Tom die een plezierige en totaal onschuldige ervaring heeft. Wij ergeren ons en beoordelen hem. In onze relatieve wijsheid t.o.v. Tom is ons relatieve geluk véél kleiner. Misschien hooguit het gevoel dat we blij zijn niet zo te zijn. Maar op welke grond is dat een juist veronderstelling? We streven allemaal geluk na, moeten er hemel en aarde voor verzetten om het te vinden (en dan nog is het de vraag of we het hebben) en hier is Tom: totaal in de wolken met z'n stukje vuurwerk.

Wat dat betreft zouden we wat vaker naar onze lieve mensen met bijvoorbeeld het down syndroom moeten luisteren die spontaan op straat gaan zingen of zo. Stiekem ben ik toch wel een beetje jaloers op die mensen, de enige reden dat ik dergelijke zaken niet doe is 'schaamte' voor wat een ander er mogelijk van denkt en zegt. Terwijl uit (volle borst) zingen in feite wel een donders mooi iets is (als ik dronken ben iig wel) :D

Soort van 'zinloze' blijdschap om het 'zinloos' geweld wat tegenwicht te bieden. (Het bijv. naamw. 'zinloos' is in beide gevallen nogal in tegenspraak met het onderwerp, maar om diametraal tegenover elkaar staande redenen.)

Misschien wel de onderbewuste reden dat ik straatmuzikanten altijd wat geld geef. :)




hier ben ik het mee eens, maar ik zou toch uit pure liefde tom een strijker willen geven en zeggen dat het een sterretje is.
 
Back
Naar boven