AndroidHealthClinic

Tom Waes ( TOMTESTERON) gaat bodybuilden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Respect voor deze gast!
 
Kende m niet, maar als je die hardloopwedstrijd in de woestijn gedaan hebt en al die andere dingen bezit je iig het nodige doorzettingsvermogen. Leuk!
 
dat hij bodybuilder ging spelen was al langer bekend en ook meer malen hier gepost in het boeing topic.

ben zeker wel benieuwd naar zijn stunt, maar aan verscheiden artikels te lezen vond hij BB'en het ergste wat hij ooit al gedaan had en heeft hij toch wel respect voor mensen die deze levensstijl kunnen volhouden.

vanavond gaat hij met een boeing vliegen en in dit seizoen gaat hij ook skischans springen.

hij is ook bekend van vele andere stunts zoals een van de gevaarlijkste rally's rijden en nog een paar dingen die amokmaker opsomde.

Lijkt me sterk...
 
Ja is precies dat die gast in het midden zijn zwans eruit hangt

Of je hebt een bril nodig of je bent zelf aan het trollen want het is gewoon de rechterhand van de gozer die achter hem staat wat een vertekent beeld geeft.
 
Echt spectaculair vond ik de foto nou ook niet echt :p

Had wel iets meer verwacht, maar weet dan ook niet hoelang hij erover heeft getraind.
 
Of je hebt een bril nodig of je bent zelf aan het trollen want het is gewoon de rechterhand van de gozer die achter hem staat wat een vertekent beeld geeft.

Haha tuurlijk zag dat wel hoor. Maar zo is dit net een van zo een mind**** foto's ;)
 
Is die foto het resultaat na 8 maanden?
 
Ik kan het niet vinden zo snel, maar hij heeft ook schansspringen gedaan. Hij kon niet remmen:) de luiken moesten open. hahahaha, was zo grappig:):), Hij was in de wereld draaid door.

---------- Post toegevoegd Sat 17 Mar 2012 om 17:23 ----------

gevonden ongeveer bij 3.20
http://www.youtube.com/watch?v=Lc0HNc9F40E
 
Ik kan het niet vinden zo snel, maar hij heeft ook schansspringen gedaan. Hij kon niet remmen:) de luiken moesten open. hahahaha, was zo grappig:):), Hij was in de wereld draaid door.

Serieus?
 
Ohhh, taalfouten zijn bij mij onderdeel heel makkelijk te vinden. Ehhh problem.
Zoekt en gij zult vinden:)
 
oh ja hier mocht je niet meer om vragen :D
 
Laatst bewerkt:
Eehhh, je komt lekker toch niet verder dan dit forum;) en ik heb je mening zeker niet nodig. ppphhhhmmm
 
Back
Naar boven