MuscleMeat

Tom Waes ( TOMTESTERON) gaat bodybuilden

Bezoekers in dit topic

Ik ben ook benieuwd!!

alvast een preview (Tom is de linkse):

P1240543.JPG
 
Ik ben ook benieuwd!!

alvast een preview (Tom is de linkse):

Vraag me ook af of dit echt is, weet iemand trouwens of dat kampioenschap al heeft plaatsgevonden? volg die wedstrijden niet echt
 
Ik dacht dat het iets te maken had me de Flex cup. Een voorronde voor de Belgische deelnemers (of zoiets in de aard toch)
 
super hahahaha
 
Tomtesteteron ?
 
Gewone en ordinaire naam Tom.
 
Iedereen kent tog dos cervezas :p. Dat had hij voor het eerste seizoen tomtesterom gemaakt denk ik. Was best wel een grote hit in Belgie xD. Zijn 2de nr een is geen was niet zon grote hit :p.
 
Dit is toch die klapkop die in een boeing heeft gevlogen? geleerd in 2 weken of zo ?!
 
Is een beetje een held als je kijkt wat hij al allemaal heeft gepresteerd. Woestijnmarathon (meerdere dagen), zo'n sleerace ergens in Scandinavië, van Engeland tot Calais zwemmen (wel gefaald), enz.
Dat liedje - dos cervezas - is eigenlijk gemaakt om te laten zie hoe poepsimpel het is om zo'n debiele schlager te maken. En hij heeft daar zijn punt helemaal mee gemaakt.

---------- Post toegevoegd Sun 19 Feb 2012 om 10:37 ----------

Dit is toch die klapkop die in een boeing heeft gevlogen? geleerd in 2 weken of zo ?!

Zo ongeveer ja, vanavond die aflevering op de Belgische TV. Op één (dat kunnen de Nederlanders misschien ook zien?)
 
dat hij bodybuilder ging spelen was al langer bekend en ook meer malen hier gepost in het boeing topic.

ben zeker wel benieuwd naar zijn stunt, maar aan verscheiden artikels te lezen vond hij BB'en het ergste wat hij ooit al gedaan had en heeft hij toch wel respect voor mensen die deze levensstijl kunnen volhouden.

vanavond gaat hij met een boeing vliegen en in dit seizoen gaat hij ook skischans springen.

hij is ook bekend van vele andere stunts zoals een van de gevaarlijkste rally's rijden en nog een paar dingen die amokmaker opsomde.
 
Man kijk uit naar het nieuw seizoen dat vanavond begint :D Tommeke Tommeke Tommeke wa doede nu Tommekeuh!
 
Voor een seizoen heeft hij ook de Marathon des Sables UIT-gelopen. Imo een zéér knappe prestatie in een erg korte tijd van voorbereiding.
 
Back
Naar boven