AndroidHealthClinic

Tomato Beans

Bezoekers in dit topic

anak

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
26 mei 2005
Berichten
276
Waardering
0
(Sorry voor de reclame) Ik heb iets gevonden wat ik heel graag eet en wat lekker makkelijk binnengaat. Ook 's avonds. Nu is alleen de vraag of er voldoende eiwitten in zitten. Naar mijn mening ziet het er allemaal goed uit.

Betreft: Tomato Beans van Heinz (Rijk aan vezels)

Een blik is 415g en dat gaat heel makkelijk binnen hoor.

Voedingswaarden per 100g:

Energie: 73kcal
Eiwitten: 4,6g
Koolhydraten: 13,1g (waarvan suikers 5g)
Vetten 0,2g (waarvan verzadigd 0g)
Voedingsvezels: 3,6g
Zout: 0,4g
 
Het calorietotaal vind ikzelf niet echt om over naar huis te schrijven. En de eiwitten zou ik toch ergens anders vandaan halen dan alleen deze bonen. want zeg nou zelf, in bijvoorbeeld tonijn zitten er velen malen meer aan eiwitten in.

Als je echt aan deze bonen wilt houden zou ik het combineren met een goede eiwitbron. ;)
 
Bonen zijn best een goede bron van eiwitten, maar dan wel als aanvulling. Ik zou ze niet als enige eiwitbron gebruiken. Ik doe het zelf ook wel eens, maar neem er dan wel een kipfiletje en wat rijst bij. Dan heb je een complete maaltijd met verschillende soorten eiwitten.
 
Als ik echt geen zin heb in tonijn dan eet ik wel de bonen in de plaats. Het is eigenlijk een alternatief om eens even wat anders te kunnen eten meer ik bekijk het niet als een volledige maaltijd hoor.
 
Ik eet bij mijn maaltijden bonen en erwten!
Ik eet nu drie keer per dag vis ( 1x met rijst erbij ) en heb er steevast bonen en erwten bij!
 
Back
Naar boven