Fitness Seller

Tommi Thorvildsen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big Steve

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 feb 2003
Berichten
3.963
Waardering
5
[Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar]

Wat vinden jullie van Tommi? Ik vindt hem één van de betere IFBB Pro's maar hij Scoort altijd
best laag tijdens wedstrijden. Ik vindt het een hele sympathieke jongen, vorige jaar tijdens de
Grandprix had ik de gelegenheid om met hem te praten maar deze kerel is gewoon top.
 
ik heb de indruk dat hij het altijd verkloot in de pre-contest fase....
 
Hij heeft een lekkere vriendin!! heeft iemand zijn vriendin gezien ???
 
Bovenkant van z'n borst is wel een stuk minder.
 
Is een vriendelijke gast. Had een paar keer kontakt met hem toen hij nog in belgie woonde. Tommi was toen onder contract bij performance in lummen. Maar hij ging er vandoor naar de states terwijl hij nog twee jaar onder contract staat.
 
Ziet er idd goed uit die Tommi. schijnt idd een symphatieke kerel te zijn. zonde dat hij t altijd op de een of andere manier niet zo ver schopt asl hij kan
 
Hij lijkt op de eigenaar van onze sportschool! Que gezicht dan he, Tommi zal wel een tikkie groter zijn denk ik. Maar hij ziet er meestal wel top uit vind ik.
 
Ziet er goed uit toch....
 
Ziet r goed uit, ben't wel met Axe eens over zijn borst, beetje plat aan de bovenkant!
 
Hij kan er goed uitzien. Hij heeft een goed fysiek, maar zoals spike al zei hij verkloot het vaak, dan houdt die op de dag van de wedstrijd vocht vast, is niet hard en scherp genoeg. voor de rest een massieve builder. heb hem nooit gesproken, wel paar keer gezien, oogde erg vriendelijk.
 
Jammer van die blessure in de rechterborst...
 
Vindt zijn vrije poseerronde wel gaaf! Dan doet ie de moonwalk en een salto achterover. Ben benieuwd wie hem dat na doet?
 
Voor die blessure heeft hij electro therapie ondergaan om het dichter bij elkaar te brengen.

Idd is hij niet meer in shape die hij jaar geleden wel had. Heeft veel problemen gehad o.a het overlijden van zijn vader.

Hij kwam toen hij in breda wekelijks bij ons in de winkel. Ook heeft hij keer gastoptreden gegeven. Zijn vriendin is zeer hot en erg vriendelijk. Net als hij zelf trouwens. Zijn droom komt uit en hij is pas achter in de 20.

Hij scoort niet goed laatste tijd maar is nog steeds in de top 25 van de wereld.... Daar is hij ook erg trots op.

Dat hij weg ging na states is logisch voor een weider contract.
 
Tjah logisch?..... Als hij al een contract heeft is het een klootzak, weider ofniet. Zag laatst foto's van wedstrijd (arnold volgens mij) en toch wel een stuk minder dan de top10.....

Maar als hij idd een k*tjaar achter de rug heeft en pas achterin de 20 is, moet er vast nog wel wat gaan gebeuren.....
 
Alsjeblieft zeg doe niet net of hij niets presteerd. Hij staat toch nog bij de 25 beste bodybuilders ter WERELD.

Weider contract is voor alle pros bijna het belangrijkste wat ze kunnen halen.
 
-haha, ik zeg ook niet dat hij niets presteerd. Ik zei heel wat anders, wil het nog wel herhalen;'Zag laatst foto's van wedstrijd (arnold volgens mij) en toch wel een stuk minder dan de top10.....'

-En een weider contract kan wel het allerbelangrijkste zijn wat er is, maar ik las dat de beste man al een contract had.


Maar 'k snap wel wat je bedoelt zwier. En daarbij, ik zie liever zijn lichaam dan dat van een Coleman....maar das mijn mening.

groeten
 
Aha ok... Idd gaat het laatste tijd niet zo goed meer waarschijnlijk staat hij niet op de olympia dit jaar...
 
Meestal vind ik er echt niets aan die profs. Maar dit is een naam die ik ga onthouden :) De eerste prof die ook een leuke kop heeft.
 
Ik was net eens wat oude topics aan het doorlezen en toen las ik hierboven over die salto die hij maakt.

En toevallig heb ik daar net een plaatje van gezien.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hij komt ook vet hoog!

Omdat misschien niet iedereen dit interessant vind, hier ook nog een andere (mooie) foto van zijn achterkant! [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven