XXL Nutrition

Tomorrowland 2013 ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

FUKKKKKK YEAH!!!!!!!! 4 VIP kaarten incl camping geregeld. Dit word knallennnnn!!!!!
 
Lang verhaal kort te maken, advertentie op marktplaats geplaats met tickets gezocht, hierop heeft 1 iemand gereageerd. Die persoon, hem zn buurman werkt bij ID&T en heeft zo 12 kaarten kunnen regelen. Hij had er 4 op hem zn naam staan en verkoopt die. Ik net met hem gebeld over hoe we het doen met de bandjes ophalen etc.. Heeft hij met ID&T gemaild, of het mogelijk was op de tickets op mijn naam te zetten. Na lang aandringen hebben ze het gedaan en komen de bandjes op mijn thuis adres aan. Ik heb op dit moment een bedrag aan hem aanbetaald, en heb zn FB, thuis adres, Kopie van zn ID, Naam van zn bedrijf,en rekening nummer. Er komen nieuwe E-tickets naar mij toe gestuurd op mijn naam per email.

Alle email's wat hij heeft van ID&T zijn een kopie naar mij toe gestuurd ter bewijs dat hij ook echt heeft ge-emaild.
Ik hoef nu alleen maar op de emails van ID&T te wachten met mijn e-tickets(bewijs) en krijg mijn bandjes in juni naar mij toe gestuurd.

Die buurman van hem werkt bij ID&T en had zo wat kunnen regelen.
We hadden wel veel moeten aandringen maar het is gelukt :D
 
Lang verhaal kort te maken, advertentie op marktplaats geplaats met tickets gezocht, hierop heeft 1 iemand gereageerd. Die persoon, hem zn buurman werkt bij ID&T en heeft zo 12 kaarten kunnen regelen. Hij had er 4 op hem zn naam staan en verkoopt die. Ik net met hem gebeld over hoe we het doen met de bandjes ophalen etc.. Heeft hij met ID&T gemaild, of het mogelijk was op de tickets op mijn naam te zetten. Na lang aandringen hebben ze het gedaan en komen de bandjes op mijn thuis adres aan. Ik heb op dit moment een bedrag aan hem aanbetaald, en heb zn FB, thuis adres, Kopie van zn ID, Naam van zn bedrijf,en rekening nummer. Er komen nieuwe E-tickets naar mij toe gestuurd op mijn naam per email.

Alle email's wat hij heeft van ID&T zijn een kopie naar mij toe gestuurd ter bewijs dat hij ook echt heeft ge-emaild.
Ik hoef nu alleen maar op de emails van ID&T te wachten met mijn e-tickets(bewijs) en krijg mijn bandjes in juni naar mij toe gestuurd.

Die buurman van hem werkt bij ID&T en had zo wat kunnen regelen.
We hadden wel veel moeten aandringen maar het is gelukt :D

Regel mij ook eens 5 kaarten incl. dreamville passes :D
 
inb4 geld afgeript door pro scammer
 
heb ook mijn tickets :D zaterdag nog eens proberen voor een paar vrienden maar die zullen wss pech hebben :(
 
Heb ook 4 combi tickets en een andere kameraad heeft er ook 2 kunnen regelen.
degene die eerst reageerde van onze vrienden groep hebben nu tickets, de rest moet het nu zaterdag nog maar eens proberen!
 
Tomorrowland 2005:

2je8bk7.jpg


Tomorrowland 2012:

rmmo07.jpg



Als er iemand vooruitgang boekt zijn hun het wel :p
 
Hoe zit dit precies, je krijgt etickets en later bandjes toegestuurd?

Ik ben sowieso van plan tickets te kopen, maar weet niet 100% zeker of ik er heen ga. Wil ze wel zonder al te veel heisa kunnen doorverkopen eventueel
 
Hoe zit dit precies, je krijgt etickets en later bandjes toegestuurd?

Ik ben sowieso van plan tickets te kopen, maar weet niet 100% zeker of ik er heen ga. Wil ze wel zonder al te veel heisa kunnen doorverkopen eventueel

Jip, je krijgt soort van ''e-tickets'' als bevestiging dat je tickets hebt, Je bandje krijg je thuis opgestuurd in juni, Nu hoeven we (hopelijk) niet in de wachtrij te gaan staan voor je festivalbandjes. Je moet je bandje thuis om doen en je tickets meenemen. En voila je bent binnen.
 
Jip, je krijgt soort van ''e-tickets'' als bevestiging dat je tickets hebt, Je bandje krijg je thuis opgestuurd in juni, Nu hoeven we (hopelijk) niet in de wachtrij te gaan staan voor je festivalbandjes. Je moet je bandje thuis om doen en je tickets meenemen. En voila je bent binnen.
En als je die etickets doorverkoopt? Krijgt de ander ze dan thuisgestuurd, of moet je die bandjes later ook weer gaan doorsturen
 
En als je die etickets doorverkoopt? Krijgt de ander ze dan thuisgestuurd, of moet je die bandjes later ook weer gaan doorsturen

Jup, bandjes moet je bij die gene ophalen of doorsturen. Ik weet natuurlijk niet of ze iedereen op ID gaan controlen bij de ingang, is een risco wat je loopt. Maargoed, zullen ze iedereen gaan controleren? Hoeveel man gaan er op de camping?
 
Ik wil 1 dag gaan wss samen met een maat, twijfel alleen nog welke dag. Elke dag zijn er wel dingen die ik sowieso wil zien . Jammer dat de gehele line up nog niet bekend is.
 
Ik zie op de website dat je kaartje via tomorrowland kunt doorverkopen vanaf mei (omruilkassa) dus dat is nice! Nu lees ik ook dat je kaartjes moet registreren op naam en vraag me af of je dubbele namen kunt gebruiken (ik denk het wel). Stel wij gaan met 8 man dan kopen 4 mensen in totaal 16 kaartjes en mocht iedereen ze ook werkelijk krijgen dan hebben we er dus voor iedereen 2, dan vanaf mei weer verkopen en dan is iedereen blij.
 
Voor het eerst controle op ID kaart zie ik op die site.. Dat gaan ze beter wel goed regelen dan want ik voorzie echt een mega blunder met uberlange wacht tijden voor de ingang.
 
je kunt je ticket verkopen aan iedereen die je wil, zolang je maar de juist namen op de bandjes zet is er geen probleem dus je hebt tijd tot mid/eind juni om te beslissen aan wie je ze verkoopt
 
je kunt je ticket verkopen aan iedereen die je wil, zolang je maar de juist namen op de bandjes zet is er geen probleem dus je hebt tijd tot mid/eind juni om te beslissen aan wie je ze verkoopt

Kun je achteraf nog de juiste namen op de bandjes zetten ofzo dan?
 
Wat achterlijk geregeld allemaal.

Zijn toch zat mensen die last minute niet meer kunnen vanwege ziekte of wat dan ook. Dan kun je je ticket dus gewoon niet meer doorverkopen?
 
Wat achterlijk geregeld allemaal.

Zijn toch zat mensen die last minute niet meer kunnen vanwege ziekte of wat dan ook. Dan kun je je ticket dus gewoon niet meer doorverkopen?

Ik geloof er ook geen **** van dat ze 60k mensen per dag op ID gaan controleren. Vorig jaar was het al een hel om die tickets bij het terrein om te wisselen voor bandjes, meer dan een uur in de rij gestaan. En toen mocht je gewoon alle tickets van je groep tegelijk inleveren.

Maar, als jij tickets hebt en je gaat niet meer, geef mij even een seintje. Ik woon dichtbij :D
 
Back
Naar boven