XXL Nutrition

Tomorrowland 2013 ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ag **** het, ik blijf nu mooi wachten tot 5 uur en doe niks. Ik zie wel of het plaatje zich ''ververst''. Wat doen jullie?

om 5u moet je op dat rode kruisje rechtsbovenaan duwen en dan een uur wachten :D

meer kans op een ticket voor mij :D
 
Bij Decibel (ook Paylogic) kon je echt pas vanaf de minuut zelf de que in. Teller gaf ook aan wat je nummer was. Ik blijf in de que en m'n vriendin refresht om 17.00 :P

Aight, dat doe ik ook. 2e tablet dieuw ik om 5 uur op F5. Succes boys, zullen we wel nodig hebben :cool:
 
Ik blijf gewoon wachten, als er helemaal niks gebeurd ga ik wel proberen te herladen op 1 van m'n pc's. Overal op internet staat ook dat je niet moet F5'en, en geloof z1000 wel omdat dit eerder al gewerkt heeft.
 
ja succes iedereen!

als ik geen ticket heb, knal ik iedereen neer die op facebook post dat hij/zij ticket heeft...
(not srs/ semi srs)
 
Is een dikke troll van z1000 om zelf wel een ticket te scoren :p
 
ja succes iedereen!

als ik geen ticket heb, knal ik iedereen neer die op facebook post dat hij/zij ticket heeft...
(not srs/ semi srs)
:roflol:

Is een dikke troll van z1000 om zelf wel een ticket te scoren :p

Denk het niet, zal wel een viezer nakker zijn dan.
Ga me zomaar eens een kop thee pakken. Want deze wachtrij kan nog lang gaan duren.

Wil de woorden:

Hele wereld,
Tickets
Gaat niet lukken
wachtrij

Niet meer horen

K*t TML :P
 
Momenteel bekijken: 13 gebruiker(s) (11 leden en 2 gasten) dit topic
GPRO, gqx, kroketje, Lennart010, unkn0wn, BenscoNL, fitness beginer, Piim, YOGI, Ironeather

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hoppaaaa 4 full madness +dreamville tickets in de pocket!
 
Vergeet niet jullie pinpassen en bank benodigheden erbij te houden!!!!!!
 
Ja maar hoe weet je dat er nu al een wachtrij is nu dan? Dan hadden ze wel kunnen zeggen om 16.00 gaat de wachtrij open.
 
Niet aanstellen, ik wacht gewoon af tot 5 uur en kijk wat er gebeurt.
 
iets voor de tijd inloggen helpt wel iets ik kreeg vorige week te zien dat de verkoop nog niet was begonnen was 1 minuut te vroeg daarna bleef ik een half uur in de wachtrij staan totdat ik refreshte op een computer had ik toen een wachttijd van 15 minuten en bij de andere was ik ineens op de bestelpagina en toen begon het geouwehoer met veel moeite een aantal in kunnen geven toen niet kunnen betalen weer terug weer met veel moeite aantal in kunnen geven en toen kon ik ineens betalen .......ik wens jullie veel succes dadelijk
 
Dus wachtrij systeem, niet f5-en gewoon wachten

dat bedoel ik dus ;)

annyway, ik care er niet om. druk allemaal maar op F5 ik ga toch niet :o

special thanks to vriendengroep, die 2 dagen op voorhand weten of ze uiteindelijk willen gaan of niet :mad:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat is dus pas de wachtrij. Als je nu het scherpje hebt van:

Ticket sale has not started yet

The worldwide ticket sale for Tomorrowland has not started yet.

The sale starts at 16-02-2013 17:00 CET.


Dan moet je dus nog echt wel ff refreshen :P
 
Back
Naar boven