AndroidHealthClinic

Tomorrowland 2013 ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja, je zal denk ik wel een beetje raar aangekeken worden als 40+er, hoewel je met jouw fysiek minder snel doorgaat als freak.

Mijn stiefvader van +40 was er ook bij vorig jaar..



maar dat is dan ook wel een belachelijk figuur
 
in op zaterdag met Massivebe
Zie er naar uit
 
haha die steve aoki is echt de grootste pannenkoek ever, op balaton sound was hij ook

heeft zijn afspeellijst aangezet, is daarna 1.5 uur alleen maar aan het dansen geweest op het podium en taarten + bootjes in het publiek gegooid :roflol:
 
Haha epic, heb dat niet gezien. Na Tomorrowland komen hopelijk al die bazenlivesets op internet en valt er ook weer veel te luisteren :D

nu is ie ook weer lekker; http://live.tomorrowland.com/
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
haha die steve aoki is echt de grootste pannenkoek ever, op balaton sound was hij ook

heeft zijn afspeellijst aangezet, is daarna 1.5 uur alleen maar aan het dansen geweest op het podium en taarten + bootjes in het publiek gegooid :roflol:

Aoki is echt een grap van een DJ.
 
Aoki is echt een grap van een DJ.

Tegenwoordig moet je toch enkel maar kunnen producen?! (En dan nog zo commercieël mogelijk).
Soit, de jeugd vindt het leuk, who am I ...
 
zelf niet daar want vind het veels te druk daar.. maar zit hier met wat vrienden, drankje erbij en de stream op, armin van buren op dit moment met een dik setje.. also good :p
 
Tomorrowland was zo ontzettend vet, best day of my life :D
De show van Avicii was ge-wel-dig. Enige minpuntje was dat Armin van Buuren trance draaide, en dat er toen rivieren door m'n schoenen heen stroomde. Het ging de laatste 2 uur namelijk keihard regenen :roflol:. Allemaal mensen springen in de diepe plassen, en gewoon doorgaan. Ik wil er volgend jaar zeker weten weer bij zijn, en dan hopelijk 3 dagen. Ik hoop dat de mensen die 3 dagen gaan twee paar schoenen mee hebben, want die van mij kunnen de prullenbak in.
 
Tomorrowland was zo ontzettend vet, best day of my life :D
De show van Avicii was ge-wel-dig. Enige minpuntje was dat Armin van Buuren trance draaide, en dat er toen rivieren door m'n schoenen heen stroomde. Het ging de laatste 2 uur namelijk keihard regenen :roflol:. Allemaal mensen springen in de diepe plassen, en gewoon doorgaan. Ik wil er volgend jaar zeker weten weer bij zijn, en dan hopelijk 3 dagen. Ik hoop dat de mensen die 3 dagen gaan twee paar schoenen mee hebben, want die van mij kunnen de prullenbak in.

Wat had je gedacht dat hij ging draaien dan? :roflol:
 
Wat had je gedacht dat hij ging draaien dan? :roflol:
Hehe trance is idd zijn stijl, maar ik had stiekem gehoord dat het wat meer richting de house zou zijn, want dat was op Balaton wel het geval.
 
Ja, want er staan nog niet genoeg house DJ's op de main.
 
Hehe trance is idd zijn stijl, maar ik had stiekem gehoord dat het wat meer richting de house zou zijn, want dat was op Balaton wel het geval.

Dat is als hopen dat gerard joling gaat rappen
 
Ja, want er staan nog niet genoeg house DJ's op de main.
House vind ik leuker. Moet zeggen dat het publiek naar mijn gevoel harder ging bij Avicii dan bij Armin.

Dat is als hopen dat gerard joling gaat rappen
Onzin, zijn laatste hit is toch echt progressive house. Ik heb Joling nog niet horen rappen. Misschien heb ik mezelf verkeerd verwoord. Ik hoopte dat het wat meer house-achtig was dan bijna alleen maar trance. Bij Balaton een aantal weken geleden was dat het geval, dus vandaar.
 
Armin kan idd wel vrij verschillend draaien. Ene set draait hij volle bak 138bpm, en een andere keer een veel meer house georienteerde set.
 
hoeveel geld kost tomorrowland duur voor drie daggen?
 
Iemand nog bij de Q-stage geweest? Was het wat?
 
Ben zaterdag geweest, 1st time en was echt een van de beste ervaringen van mijn leven:). Iedereen volop los, super goede sfeer en supermooie show (licht/lasers, vuurwerk etc.)

Hoogtepunten van mij waren toch wel tommy trash, avicii en axwell. Bij armin van buuren viel het helaas in het water. Na een tijdje maar van de main afgegegaan omdat het enorm koud werd doordat ik compleet doorweekt was. Ook nog is flink op m'n bek gegaan op die heuvel, was een grote glijbaan/ Opzich wel lachen dat iedereen doorging en sommige letterlijk gingen zwemmen in de plassen.:D Stuk voor stuk geweldige gasten trouwens die er rondlopen, heb het gevoel er wel 20 vrienden bij te hebben. Toen nog ff bij Eric Prydz gekeken (ook super sick trouwens), daarna terrein verlaten.

Volgend jaar hopelijk 3 dagen, 1 dag was eigenlijk te kort gezien het grote aanbod.
 
Back
Naar boven