MuscleMeat

Tom's Powerlog - All kinds of gains (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je gym ziet er echt gaaf uit zeg. Dat is stiekem toch wel een droom hoor :rolleyes:! Respect dat je er voor bent gegaan en zonder hulp het zo hebt weten uit te bouwen.
 
Mooie gym hoor! Voor welke beginnerswedstrijd heb je je ingeschreven en waar?
Wil er zelf namelijk in Juni misschien ook een doen.
 
Mooie gym hoor! Voor welke beginnerswedstrijd heb je je ingeschreven en waar?
Wil er zelf namelijk in Juni misschien ook een doen.

Thanks! beginnerswedstrijd bij sportcentrum topfit in Geldrop. 25 juni. Aardig gekke deadlift trouwens die 6x 220kg. Doe maar niet mee in de -83 kg klasse :p;)
 
Thanks! beginnerswedstrijd bij sportcentrum topfit in Geldrop. 25 juni. Aardig gekke deadlift trouwens die 6x 220kg. Doe maar niet mee in de -83 kg klasse :p;)
Ik zou denk ik het beste zijn in de 83- klasse, maar geen zin om daar naartoe te cutten dus als ik mee doe gaat het -93 worden :P
en dan inderdaad die in Geldrop of een week ervoor in Amsterdam denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Allebei veel succes met de wedstrijden!
 
Vandaag testdag. Weinig bijzonderheden laatste weken, sheiko 29 afgerond plus 1 week extra.

Squat
8x60
5x80
3x100
2x110
1x125
1x147.5
1x155 evenaren oude pr
1x162.5 PR
Pr is gefilmd maar zo te zien net niet diep genoeg. Balen zal hem uploaden. Krijg hrt niet voorelkaar alleen. Alle apps zijn daarvoor uitgeschakeld o.i.d

Bench
Opwarmen
2x 105
1x115
1x120
1x125 zwaarr maar ging goed
1x130 fail. Fuck. Bleef echt 2 tellen hangen na het loskomen van de borst maar het zat er niet in.
Wellicht te veel sets met 105 115 120 125 130. Voelde ook geen sterke spanning/pomp in schouders.

Deadlift
Opwarmen
2x150
1x170
1x180 al zwaarrr
1x190 is mijn pr maar kwam niet los vd grond nu. Wtf. Echt geen kracht meer na ruim een uur en zware squats en bench. Hoopte op een 200kg vandaag maar helaas. Voorlopig nog ff door trainen. Zal wel normaal zijn in deze volgorde had nog nooit zo getest.
Flink verschil met training en start met deadlift voor mij in ieder geval.
 
Oke, elke training in mijn logs bijhouden is niks voor mij gebleken. Wil wel mijn progressie hier wat bijhouden en voor info etc is het top. Filmpjes etc. zet ik op mijn instagram:
www.instagram.com/tom__vdg Tom__vdg
Hoe krijg ik ze hier gepost?


Mijn eerste meet op 24 juni 2017 heb ik 170 - 130 - 190 behaald in de -83kg. Volgende meet SBD CUP ! :D

Inmiddels op een 180kg squat
Bench nog steeds 130kg
Deadlift heb ik een keer 200kg behaald maar is me 2 keren erna niet meer gelukt en blijf ik steken op 190kg... grrr

Dit is dus gelijk mijn vraag... mijn squat is in 5 maanden van 150kg naar 180kg gegaan en voelt top en ook alsof er geleidelijk aan steeds meer inzit.
Mijn Deadlift daarentegen was anderhalfjaar geleden al 180kg en nu op een hele goede dag dus 1 keer 200kg in een training behaald. Is het simpelweg meer deadlifts toevoegen? Het probleem is echt van de grond krijgen..
ik squatte altijd 2 a 3 p week, 3xpw benchpress en 1x pw deadlifts
Ik volg de sheiko app met nu de small load preperation cyclus en daarna de compettiton cyclus (4x pw trainen). dus deadlift tot knie, blockpulls ook allemaal.

Gemiddeld zie je toch dat de meeste die 180 kg squatten toch zo 210 220kg kunnen deadliften vandaar mijn toch lichtelijke frustratie. Hoor graag wat info en evt ervaringsdeskundige.

Ik wil er niet aan dat ik mijn lengte 1.86m met 85.5kg als excuus moet gaan gebruiken..
 
Back
Naar boven