XXL Nutrition

Tomtesterom

Bezoekers in dit topic

Woopwoopwoop

Cool Novice
Lid geworden
8 aug 2014
Berichten
87
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
80kg
Vetpercentage
6%
Hey maatjes,

Net deze nog eens gekeken, de Belgen onder ons zullen hem wel al gezien hebben ;) Vind hem echt interessant. Gaat over een bekende Belg die allemaal dingen uitprobeert. Tijdens deze aflevering gaat Tom 8 maanden lang onder begeleiding bodybuilden om dan mee te doen aan het Belgisch kampioenschap. Hij gaat volledig met Supps, meals en training. Als je het wilt bekijken:

[Link niet meer beschikbaar]

Veel kijkplezier ;)
 
Heb hem al 3x bekeken, moet wel tof zijn om onder zo'n goede begeleiding te staan :p. Ook wel gek hoeveel geld hij werkelijk uitgeeft aan supps:eek:
 
Hey maatjes, Net deze nog eens gekeken, de Belgen onder ons zullen hem wel al gezien hebben ;) Vind hem echt interessant. Gaat over een bekende Belg die allemaal dingen uitprobeert. Tijdens deze aflevering gaat Tom 8 maanden lang onder begeleiding bodybuilden om dan mee te doen aan het Belgisch kampioenschap. Hij gaat volledig met Supps, meals en training. Als je het wilt bekijken: http://www.youtube.com/watch?v=6eGp_9xtViM Veel kijkplezier ;)
hij was ook in voorbereiding voor verschillende dingen dus bergbeklimmen etc.
en als Bill dat dieet echt heeft gegeven is hij gewoon een idioot zelfde met iemand die nog nooit een gym heeft gezien elke dag te laten trainen

---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

Heb hem al 3x bekeken, moet wel tof zijn om onder zo'n goede begeleiding te staan :p. Ook wel gek hoeveel geld hij werkelijk uitgeeft aan supps:eek:
sups die helemaal niet nodig waren ^^
 
hij was ook in voorbereiding voor verschillende dingen dus bergbeklimmen etc.
en als Bill dat dieet echt heeft gegeven is hij gewoon een idioot zelfde met iemand die nog nooit een gym heeft gezien elke dag te laten trainen

---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------


sups die helemaal niet nodig waren ^^

Wat is er daar dan idioot aan, volgens mij weet die Bill heel goed wat hij moet doen. :p
 
Wat is er daar dan idioot aan, volgens mij weet die Bill heel goed wat hij moet doen. :p
ik ken hem irl hij is gewoon een grote leugenaar die claimt dat geen een van zijn atleten aas gebruikt
iemand 8 maanden laten cutten voor een wedstrijd en dan nog eens een hoop supps aansmeren waar hij waarschijnlijk een % op krijgt
 
ik ken hem irl hij is gewoon een grote leugenaar die claimt dat geen een van zijn atleten aas gebruikt
iemand 8 maanden laten cutten voor een wedstrijd en dan nog eens een hoop supps aansmeren waar hij waarschijnlijk een % op krijgt

Oh haha tjah. En bedoel je dat tom dan ook aan de aas zat? Omdat ik ook verschillende reacties zie hierover maar geloof er niet teveel van.

---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:22 ----------

Wat ook net terug zie, van 19% bf naar 10,5%bf in 6 weken :p
 
Oh haha tjah. En bedoel je dat tom dan ook aan de aas zat? Omdat ik ook verschillende reacties zie hierover maar geloof er niet teveel van.
tom niet nee welke debiel dat denkt ,ze hebben gewoon weer een slecht beeld gemaakt van bodybuilding imo door hem al die nutteloze pilletjes te laten nemen hoeveel slikte hij er per dag? stuk of 60? denk niet dat Bill tom zo serieus nam dus ook niet hetzelfde met hem deed als andere atleten

ze zien pilletjes en roepen direct aas komop heb je tom gezien?respect dat hij het allemaal samen deed maar niet slim.
 
tom niet nee welke debiel dat denkt ,ze hebben gewoon weer een slecht beeld gemaakt van bodybuilding imo door hem al die nutteloze pilletjes te laten nemen hoeveel slikte hij er per dag? stuk of 60? denk niet dat Bill tom zo serieus nam dus ook niet hetzelfde met hem deed als andere atleten

ze zien pilletjes en roepen direct aas komop heb je tom gezien?respect dat hij het allemaal samen deed maar niet slim.

Haha dat zou kunnen :p. En inderdaad zijn ontbijt zat er van alles tussen, zelfs fat releaser ofzoiets terwijl hij moest bulken.
 
Haha dat zou kunnen :p. En inderdaad zijn ontbijt zat er van alles tussen, zelfs fat releaser ofzoiets terwijl hij moest bulken.
met hem zo extreem te laten cutten op het einde heeft hij het beetje spiermassa dat hij had verloren
 
5000 euro voor 8 maand supplementen?? Holy shit
 
Vond dat hij extreem slechte resultaten had geboekt. Zeker aangezien hij direct het goede dieet, de goeie training, supps etc had.
 
Vond dat hij extreem slechte resultaten had geboekt. Zeker aangezien hij direct het goede dieet, de goeie training, supps etc had.
Voor een beginner had hij het foute dieet en de foute manier van
Trainen en nog een hoop useless sups
 
Bedankt om te delen.
Ik vond het echt niet indrukwekkend wat hij bereikt heeft in 8 maanden.
Natuurlijk moet zijn leeftijd ook wel in consideratie genomen worden, maar heeft hij daarvoor zijn hele leven moeten omgooien, elke dag trainen en 5000€ aan supps nemen?
Wat is het nut zelfs van 6 shakes per dag?

En als bij zijn eerste meeting met de coach al gepraat werd over AAS en moest beslist worden om het natty te doen, dan weet je toch al wat voor een coach het is. Die kan niemand wijsmaken dat hij zijn atleten natty traint.

Niets tegen bodybuilding, maar ik had hem liever aan het powerlifting gezien en na 8 maanden een meet. Als hij daarbij een goede coach had en op een normale/realistische manier trainde/ zijn leven veranderde; dan zou hij mensen werkelijk hebben kunnen aanzetten tot het heffen van dat eerste gewicht (zei het voor bodybuilding, powerlifting, gewichtheffen of gewoon vet verbranden). Nu heeft hij fewoon een slecht imago gegeven aan een sporttak waarvan hij slechts een kleine niche heeft getoont.
 
ik ken hem irl hij is gewoon een grote leugenaar die claimt dat geen een van zijn atleten aas gebruikt
iemand 8 maanden laten cutten voor een wedstrijd en dan nog eens een hoop supps aansmeren waar hij waarschijnlijk een % op krijgt

Inderdaad. Zo schijnheilig als het maar kan wat gebruik van AS betreft.
 
coaches van tegenwoordig zijn scheikundigen, geen trainers
 
Dan vind ik dat die gast van 3Onderzoekt aflevering sporten en spuiten binnen 10 weken 8 keer meer heeft bereikt dan Tom in 8 maanden lol

jpj521.png



hier de aflevering:

http://www.npo.nl/3onderzoekt/29-10-2014/VPWON_1226188
 
5000 euro voor 8 maand supplementen?? Holy shit


kon hij beter aan de AAS en hgh. :roflol:
ff serieus die Bill is idd een charlatan van jewelste, zwaar overschat als PT. Moet je ze daar allemaal eens horen puffen en zuchten in zijn gym.
 
de meeste dbb transformaties zijn beter dan die van
Tom
 
Back
Naar boven