MuscleMeat

TomTom kaarten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Rock

Monstrous Giant
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
26 mei 2004
Berichten
13.291
Waardering
234
Lengte
1m94
Massa
118kg
Ik ben aan het overwegen om een TomTom te kopen. Het wordt waarschijnlijk een TomTom Via 125 Europe. Weet iemand of daar kaartjes voor te downloaden zijn en of die werkend te krijgen zijn op deze TomTom? En dan bedoel ik niet de originele van de TomTom site.

Alvast bedankt :)
 
Kan je niet direct antwoord geven maar wat je wel nog zou kunnen overwegen is TomTom op je smartphone, scheelt de kosten van aparte gps en handig om te voet ook nog je weg te vinden. Met de houders die te krijgen zijn voor de wagen is het net als een normale gps. Jailbreak een iphone en je hebt het ook nog gratis als je dat wilt.
 
Kan je niet direct antwoord geven maar wat je wel nog zou kunnen overwegen is TomTom op je smartphone, scheelt de kosten van aparte gps en handig om te voet ook nog je weg te vinden. Met de houders die te krijgen zijn voor de wagen is het net als een normale gps. Jailbreak een iphone en je hebt het ook nog gratis als je dat wilt.

Is indd een goeie, als je een Iphone in combo met T-mobile hebt krijg je een gratis navigazione erbij. Bij kpn betaal je 3,50 per maand (oplichters).
 
Ik heb een redelijk trage smartphone (HTC Wildfire), ik denk niet dat TomTom daar goed op gaat draaien. Ook is het scherm van een Wildfire redelijk klein.

Ik ben mijn mogelijkheden nog een beetje aan het verkennen, maar het hangt wel een beetje af van de kaarten. Ik ken iemand met een oudere TomTom XL, en daar kan hij gewoon kaarten op installeren met een bepaalde methode. Ik vraag me dus af of dat met nieuwere modellen nog steeds mogelijk is.
 
Ik heb het antwoord al elders gevonden. De nieuwe modellen ondersteunen geen illegale kaarten. Bedankt voor het meedenken in ieder geval.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven