AndroidHealthClinic

Toney Freeman wint Europa Super Show (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dave Hawk

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
17 feb 2005
Berichten
5.674
Waardering
26
Voor degenen die de live uitzending van de Europa Super Show op Bodybuilding.com gemist hebben gisteren, hier ff de uitslagen;) .

Gaaaaaaf om het live te kunnen volgen met commentaar van Bob Chicherillo, ook maakte Shhab Eldin zijn pro debuut dus reden genoeg om er eens lekker voor te gaan zitten. Er viel voor de pro's een dikke $ 22.000 te verdienen + 3 Mr.O plaatsen:cool:.

Een aardig Deelnemersveld met o.a. Dennis Wolf, Toney Freeman, Darrem Charles, King Kamali, Art Atwood, George Farah, silvia Samuel, Idrise Ward El, Quency Taylor, Johnny O' Jackson en natuurlijk Shehab Eldin.

Verrassende winnaar maar in super shape Toney Freeman (eerste pro winst van hem).
1.Toney Freeman $ 10.000,-.
2. Quincy Taylor $ 5000,-.
3. Johnny O' Jackson $ 3000,-. + publieksprijs $ 1000,-.
4. Darrem Charles $ 2000,-.
5. Art Atwood $ 1000,-.

Wat tegenvallende prestaties dus voor King Kamali, Dennis Wolf en Marcus Haley al haalden zij wel de top 10. Shehab Eldin Eindigde tussen de 15e en 20e plaats. Vond hem in een aardige shape maar kwam tekort op zijn benen om de concurrentie aan te gaan met b.v. een Kamali en Samuel. Maar een geslaagd debuut voor Eldin en toch een prima prestatie:thumbs: .

Blijf het top vinden dat je een hoop pro wedstrijden via internet tegenwoordig kunt volgen. Ook voor Bodybuilding.com schijnt het een succes te zijn want er keken zo'n 7000 mensen via internet mee:cool: .
 
Dan moet ik die site toch eens in de gaten houden
 
Voor degenen die de live uitzending van de Europa Super Show op Bodybuilding.com gemist hebben gisteren, hier ff de uitslagen;) .

Gaaaaaaf om het live te kunnen volgen met commentaar van Bob Chicherillo, ook maakte Shhab Eldin zijn pro debuut dus reden genoeg om er eens lekker voor te gaan zitten. Er viel voor de pro's een dikke $ 22.000 te verdienen + 3 Mr.O plaatsen:cool:.

Een aardig Deelnemersveld met o.a. Dennis Wolf, Toney Freeman, Darrem Charles, King Kamali, Art Atwood, George Farah, silvia Samuel, Idrise Ward El, Quency Taylor, Johnny O' Jackson en natuurlijk Shehab Eldin.

Verrassende winnaar maar in super shape Toney Freeman (eerste pro winst van hem).
1.Toney Freeman $ 10.000,-.
2. Quincy Taylor $ 5000,-.
3. Johnny O' Jackson $ 3000,-. + publieksprijs $ 1000,-.
4. Darrem Charles $ 2000,-.
5. Art Atwood $ 1000,-.

Wat tegenvallende prestaties dus voor King Kamali, Dennis Wolf en Marcus Haley al haalden zij wel de top 10. Shehab Eldin Eindigde tussen de 15e en 20e plaats. Vond hem in een aardige shape maar kwam tekort op zijn benen om de concurrentie aan te gaan met b.v. een Kamali en Samuel. Maar een geslaagd debuut voor Eldin en toch een prima prestatie:thumbs: .

Blijf het top vinden dat je een hoop pro wedstrijden via internet tegenwoordig kunt volgen. Ook voor Bodybuilding.com schijnt het een succes te zijn want er keken zo'n 7000 mensen via internet mee:cool: .


Nooit gehoort van Toney freeman iemand foto,s van zijn shape op die wedstrijd?
 
Wolf achter Atwood? Hoe is dat mogelijk? ???
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hier een paar foto's van the champ!!

www.graphicmuscle.com
 
Mijn mening: Dennis Wolf verdiende te winnen, hij had alles massa, symmetrie en conditioning. Nu wordt hij nog "over-looked" door de jury maar dat zal niet blijven duren.

Verslag van de wedstrijd (flexonline.com):

TONEY FREEMAN TAKES HIS 1ST PRO TITLE IN TEXAS

After three years in the pro ranks in which he never placed higher than 5th, Toney Freeman has vaulted to the top of the pro ranks with a stunning win at the 2006 IFBB Europa Supershow this evening.

At 6'2" and 289 pounds Toney scored one for the big guys, who previously this year had not fared as well as their more diminutive counterparts. His combination of size and shape, highlighted by excellent conditioning, was enough to over come 304-pound Quincy Taylor, a hometown favorite and the heaviest guy in the show.

Quincy's second place finish was one higher than last year's at this event and should signal that he too has arrived as one of the sport's elite.

Johnnie Jackson finished in third with one of the densest and most powerful physiques in the contest. Although he was somewhat disappointed with his placing, Johnnie vows to come in even crisper next week in Montreal. Johnnie was voted bodybuilding.com's "People's Champ" via online polling and received a check for $1000 from Bob Cicherillo and Dan Solomon as his reward.

Coming in fourth was Darrem Charles. You have to go back to 2003 to find a show other than the Olympia or Arnold Classic in which Darrem did not place at least second. Darrem was uncharacteristically smooth from the back but rest assured, he will tighten up by next week when he too competes in Montreal.

Art Atwood took the fifth spot, looking freaky big and extremely dry. He was both elated and disappointed with his placing: elated for returning to first callout status after a couple of years mired near tenth place, disappointed that he didn't qualify for the Olympia. Look for Art to harden up in the weeks ahead as well.

Rounding out the top six was Bob Cicherillo's dark horse, Silvio Samuel. The Spaniard got rid of the Dream Tan that muddied his physique during prejudging and showed a tight, pleasing muscularity that was hard to ignore at night.

Bodybuilding.com also presented a "Best Performer" award for the athlete who received the greatest response for his posing routine. King Kamali managed to best the rest with his trademark moves.

Kudos go out to Ed and Betty Pariso for putting on an excellent weekend of events, all executed smoothly and professionally.

2006 IFBB EUROPA SUPERSHOW
Final Results

1. Toney Freeman* USA 24
2. Quincy Taylor* USA 46
3. Johnnie Jackson* USA 62
4. Darrem Charles Trinidad 64
5. Art Atwood USA 98

6. Silvio Samuel Nigeria 132
7. Dennis Wolf Germany 74
8. Marcus Haley USA 80
9. George Farah USA 88
10. Joel Stubbs Bahamas 96

11. King Kamali USA 114
12. Rodney St. Cloud USA 122
13. Idrise Ward-El USA 130
14. Lyndon Belgrave Barbardos 136
15. Frank Roberson USA 140
16. David Fisher USA 156

17. Shehab Eldin Netherlands 160
17. Roland Huff USA 160
17. Tricky Jackson USA 160
17. George Tumon USA 160
17. Nathan Wonsley USA 160
17. JoJo Ntiforo USA 160

Foto's van de top 7:

Toney Freeman:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Quincy Taylor:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Johnnie Jackson:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Darrem Charles:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Art Atwood:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Silvio Samuel:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dennis Wolf:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
thanks voor de foto,s. snap niet hoe dennis achter art artwood kan plaatsen ???
 
Toney Freeman oogt wel wat soft, vooral op de rug.

Dennis Wolf zag er goed uit en had wellicht een hogere plaats verdiend.

Johnnie Jackson vind ik er goed uitzien, goed om te zien.

Art Atwood zit maar een beetje vreemd in elkaar vind ik op een of andere manier.
 
artwood heeft een heel breed middel en precies synthol in z'n lats :D

vind die darrem charles er ook maar slecht uitzien...heeft z'n beste tijd gehad denk ik...
 
darrem was wat soft op zn rug..verder zag hij er goed uit!!
 
heb het live gevolgd en ik weet niet hoe iemand kan zeggen dat shehab het goed gedaan heeft???

hij is "geflopt" hij hoorde daar gewoon niet tussen te staan.

commentaar was op BB.com

no legs en need a good training in the gym... :o
heeft nog een paar jaar nodig om te bouwen(als hij dat al wilt...)

grtz
 
Toney Freeman oogt wel wat soft, vooral op de rug.

Dennis Wolf zag er goed uit en had wellicht een hogere plaats verdiend.

Johnnie Jackson vind ik er goed uitzien, goed om te zien.

Art Atwood zit maar een beetje vreemd in elkaar vind ik op een of andere manier.


helemaal mee eens die buik lijkt wel gefotoshopped. En het komt heel vreemd over allemaal (Art Atwood)
 
Er stond laatst ook iets over die Toney Freeman in de amerikaanse flex, dat hij onder gewaardeerd werd, is dat ook een beetje rechtgezet. Het is echt een reus, en 6"2 groot
 
Geslaagd pro debuut van Shehab?? Hij was er nog niet klaar voor, komt nog veel te kort op de rest.
 
Dennis Wolf ziet er goed uit vind ik, Toney Freeman kende ik niet maar ziet er goed uit. Dennis heeft naar mijn idee de toekomst.
 
Shit nu heb ik het pro-debuut van mijn mede limburger gemist :P.
 
belachelijke uitslag. Dennis Wolf had echt hoger moeten komen
 
freeman zeker in supershape verdiende winnaar en goed van taylor,artwood veel beter dan z'n vorige prestaties met smaller waist maar nog zeer blocky look en dennis moest veel hoger plaatsen,ook JOJ in supershape and thick as hell
 
Toney!! Quincy!! The big boys are coming!
Iedereen altijd maar zeggen... nee lukt ze niet ze zijn te lang.
Wel dus!!
Maar een ding... die Shehib kabab! whahahahahaha!!!
Hij was degene die zich op zijn site de Future mr Olympia noemde! :D
Nou ja, hij is nu wakker!!
Dennis Wolf is genaaid!!

out...
 
Maar een ding... die Shehib kabab! whahahahahaha!!!
Hij was degene die zich op zijn site de Future mr Olympia noemde! :D
Nou ja, hij is nu wakker!!


out...

Natuurlijk was het bullshit over olympia, maar zo'n simple gast als jij mag wel meer respect tonen.
 
Back
Naar boven