MuscleMeat

Tongpiercing, wat te verwachten?

Bezoekers in dit topic

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
20 jul 2005
Berichten
12.404
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
Ik wil eigenlijk al de hele tijd een tongpiercing, maar ik vraag me af of dat voor mannen al niet gay wordt gevonden. Daarbij vraag ik me af wat ik ervan moet verwachten, aangezien ik eigenlijk niet zo van pijn aan mijn tongetje hou.

Iemand?
 
vollop gay man! en daarnaast ook flink niet van deze tijd.

maar das mijn mening.
 
ik heb mn tongpiercing nu zo,n 5 jaar en vond het niet zo pijnlijk,aleen de eerste paar dagen is het klote met eten en je tong is zo'n 2weke wa dikker,je krijg er eerst een wa langer staafje in en als het dan genezen is na 2/3 weken krijg je een korter staafje, en mja ik vind het niet gay,maar er zullen nu vast heel wa reacties komen van mensen die het wel gay vinden.
 
Gay!
Ben je er bovendien niet wat te oud voor?
 
Vind het ook niks voor kerels hoor. Voor vrouwen tot 25 oke, daarboven ook niet meer.

Wat heb je er aan man? Ik vind het ook zo ranzig eruit zien.
 
En waarom is dat gay dan?
 
Tongpiercing bij een man is sexy!!! Gewoon doen!! :)
 
vraag ik me ook af, dus iedereen vind mij gay :P
 
Ik vind het niet persé gay, maar wat heb je er aan ? Ik heb er geen problemen mee dat dit gedaan wordt. 'It's your body, it's your choiche, it's your own life, piercings has expressions for a different voice " ;)
 
Gay, not done (tong is een spier, en niet gemaakt om gaten in te maken;)), en OLD...zoooo '90;)
 
Leggen jullie allemaal eens uit wat er gay aan is dan ipv als een stel schapen mekaar na te blaten :P
 
Idd wel iets van ruim 10 jaar terug. Net zoals navel piercings/tepelpiercings en wenkbrauwpiercings.

Vind trouwens dat een homo het ook niet moet doen. Sieraden zijn vrouwen, niet voor kerels.
 
En waarom is dat gay dan?

Wat een vraag, omdat het typisch een vrouwen (meisjes) iets is, mits je ook wel eens met een jurk aanloopt!
 
Die 'rage' is al lang over man.
 
1. Je vraagt je af of het gay is.
2. Je houdt niet van pijn aan je tongetje.
Als ik jou was, zou ik het dan niet doen. Daarbij komt nog, dat je na een paar jaar je tanden helemaal aan gort hebt gebutst en je waarschijnlijk als een of andere randmongool de hele tijd met je tongpiercing zit te spelen.
Voor het uiterlijk hoef je het ook niet te doen, want het ziet er niet uit. Als je het voor het zogenaamde coïtusuele genot doet, kun je net zo goed bij mij een cursus bffen doen, want dan heb je zo'n tongpiercing al helemaal niet nodig.;)
 
Leggen jullie allemaal eens uit wat er gay aan is dan ipv als een stel schapen mekaar na te blaten :P

Wat valt er aan uit te leggen, meisjes met tongpiercing gaan nog net (al zal ik er geen relatie mee beginnen/ maar ook weer niet daarvoor alleen laten:p),tongpiercing word zoiezo geasocieerd met ppen, en een gast met een tocgpiercing ziet er gewoon gay uit (in 99% van de gevallen);)
 
Wat een vraag, omdat het typisch een vrouwen (meisjes) iets is, mits je ook wel eens met een jurk aanloopt!

Mag dat ook al niet dan?
 
Als je dat moet vragen zou ik het al niet doen. Echt wat boeit het wat anderen van je vinden?
 
Ach, des te harder jullie gay roepen, des te meer heb ik de behoefte het te doen...loop namelijk niet graag als een schaap achter iedereen aan.
 
Back
Naar boven