MuscleMeat

Tongpiercing, wat te verwachten? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als je dat moet vragen zou ik het al niet doen. Echt wat boeit het wat anderen van je vinden?

Ging mij meer om de vraag wat ik kan verwachten bij het zetten ervan....toen rees ineens de vraag of zoiets als gay wordt gezien...maar dat was meer een vraag voor de dames :P
 
Wat is er gay aan teenslippers?
Wat is er gay een diamanten(plastic) oorbellen bij mannen?
Wat is er gay aan een tepelpiercing bij een man?
Wat is er gay aan een modieus kapsel?
Wat is er gay aan een tongpiercing?
Wat is er gay een je haar blonderen?

Allemaal belachelijke modeverschijnselen. Voornaamste reden dat mensen eraan meedoen is 'om in de smaak te vallen', wat deze verschijnselen juist meer en meer ridiculiseren. Hier wil je toch niet aan meedoen of had je 6 jaar geleden je haar ook met waterstofspul laten bleken om zogenaamd gek en apart te zijn.
 
Ach, des te harder jullie gay roepen, des te meer heb ik de behoefte het te doen...loop namelijk niet graag als een schaap achter iedereen aan.


en zo is het, als je het wil gewoon doen.
 
Ach, des te harder jullie gay roepen, des te meer heb ik de behoefte het te doen...loop namelijk niet graag als een schaap achter iedereen aan.

Toch vind ik dat zoiets te typeren valt als kuddegedrag. Achter een modeverschijnsel aanlopen, ook al ben je er een x aantal jaar te laat mee.
 
Wat ik voornamelijk niet wil is meelopen met de huidige hype...dus als zoiets nu als uit de tijd wordt ervaren, dan doe ik het juist hehe

Deze gast loopt ook nog met air max rond
 
een dikke tong en misschien wat dagen moeilijk eten.

voor de rest valt het wel mee heb ik gehoord :)
 
Ging mij meer om de vraag wat ik kan verwachten bij het zetten ervan....toen rees ineens de vraag of zoiets als gay wordt gezien...maar dat was meer een vraag voor de dames :P

Als je het zelf wil, gewoon doen natuurlijk. Maar als je eerst moet vragen of het gay is, dan krijg je er achteraf spijt van.
 
GAY !!! zo en nu eentje laten zetten :p

Hm het is iets persoonlijks, als jij denkt er lekkerder bij te voelen dat het bij je past moet je het doen. Net als met tatoeages, ik persoonlijk hou er niet van en hoef het niet op mn lichaam, maar als anderen die behoefte wel hebben, moeten ze het gewoon doen.

Maar uit je topictitel klinkt het alsof je de beslissing eigenlijk al genomen hebt maar of je niet weet of het veel pijn gaat doen. Wat ik gehoord heb is dat dat reuze mee valt, maar dat het wel paar dagen behoorlijk vreemd aanvoeld.
Alsof er zeg maar een kies is getrokken maar dan andersom zeg maar.
 
en wat dan nog dat andere het gay vinde, als jezelf weet da je hetero bent is het toch goed:)
 
Als je het zelf wil, gewoon doen natuurlijk. Maar als je eerst moet vragen of het gay is, dan krijg je er achteraf spijt van.

Dan rukken we hem er toch gewoon weer eruit? Of lassen ze hem aan mijn tong vast?
 
Wat ik voornamelijk niet wil is meelopen met de huidige hype...dus als zoiets nu als uit de tijd wordt ervaren, dan doe ik het juist hehe

Deze gast loopt ook nog met air max rond

Dan moet je ook beginnen roken, want het is IN om niet te roken;):p
Trouwens, air max is zeker nog wel van deze tijd (2pac nevva dies;))...
En tong piercing ZIET ER GEWOON GAY UIT!!!
niet wat al de rest er van vind, ik heb er ook nog wel aan gedacht, alsik 15 jaar was ofzo:o:p, maar dat past toch niet bij een volwassen man die er toch een beetje op let hoe hij eruit ziet;)

Maar als je het ECHT wilt doen, gewoon doen:thumbs:
Ookal vind IK het gay:p
 
Dan rukken we hem er toch gewoon weer eruit? Of lassen ze hem aan mijn tong vast?

Solderen geloof ik, maar daar gaat het niet om. De geleden mentale schade is namelijk onherstelbaar.
 
:roflol:
 
Dan moet je ook beginnen roken, want het is IN om niet te roken;):p
Trouwens, air max is zeker nog wel van deze tijd (2pac nevva dies;))...
En tong piercing ZIET ER GEWOON GAY UIT!!!
niet wat al de rest er van vind, ik heb er ook nog wel aan gedacht, alsik 15 jaar was ofzo:o:p, maar dat past toch niet bij een volwassen man die er toch een beetje op let hoe hij eruit ziet;)

Maar als je het ECHT wilt doen, gewoon doen:thumbs:
Ookal vind IK het gay:p

Allereerst was 2pac nog een baby toen ik in Airmax liep, dus **** hem.
Daarbij wil ik de piercing gebruiken bij het bffen...en niet om de gehele dag met mijn tong buitenboord te lopen om iedereen te laten zien dat ik er eentje heb.
 
waar ik werk werk ik nu al een jaar en mn collegas weten nog eens nie dat ik tongpiercing heb.
 
air max zijn trouwens gewoon relaxte schoenen, omdat ze ongeevenaard lekker lopen!
 
Wat is er gay aan teenslippers?
Wat is er gay een diamanten(plastic) oorbellen bij mannen?
Wat is er gay aan een tepelpiercing bij een man?
Wat is er gay aan een modieus kapsel?
Wat is er gay aan een tongpiercing?
Wat is er gay een je haar blonderen?

Allemaal belachelijke modeverschijnselen. Voornaamste reden dat mensen eraan meedoen is 'om in de smaak te vallen', wat deze verschijnselen juist meer en meer ridiculiseren. Hier wil je toch niet aan meedoen of had je 6 jaar geleden je haar ook met waterstofspul laten bleken om zogenaamd gek en apart te zijn.

helemaal gelijk, maar aan de andere kant. iedereen doet min of meer aan een of andere mode mee. doe je dat niet dan zie je er eigenlijk (voor anderen!) er helemaal niet uit. mensen zijn nou eenmaal kudde dieren en ben je anders als de rest dan val je af, behalve als je zelf een nieuw modeverschijnsel creeert dat wel in de smaak valt. dan ben je de man! tegenwoordig loopt ook iedereen met witte sportschoenen terwijl dat vroeger in de winter not done was.

voor yzord, wat loop je voor riscio? het enige is dat je 50 euro kwijt raakt maar als het niet bevalt haal je hem er gewoon weer uit. Wacht daar wel nog een week mee want de 1e week bevalt zo'n ding al helemaal niet!
 
Ik vind het niks, maar het gaat om dat je het zelf. vindt. Ik heb zelf een tribaltattoo laten zetten. Dat vinden veel mensen ook niks. Lekker boeiend het gaat om jezelf en je hebt niks van de mening van andere te maken. Zo simpel is het.
 
Ik vind het vollop gay, maar altijd nog beter dan een navelpiercing bij een vent. Maar so what? Als jij het mooi vind, gewoon doen.
 
Afschuwelijk zo'n tongpiercing!
* het ziet er niet uit (erg verwijfd);
* het zoent niet lekker (ongeveer zo charmant als tongen met een knikker in de mond van de ander);
* voor het bffen hoef je het ook niet te doen (alsof iemand met een haaknaald lang je klit zit te harken).

Maar goed, dat is mijn mening/ervaring.
 
Back
Naar boven