Fitness Seller

tonijn...hoe maak ik dat lekker?

Bezoekers in dit topic

Met een paar plakjes komkommer of tomaat, augurk fijngesneden erdoorheen, mengen met huttenkase.............mogelijkheden genoeg.

tonijn is echt vet ranzig!

het stink verschrikkelijk en smaakt net zoals het ruikt,

geen tonijn voor mij! geef mij maar een lekker bak kibbeling :D

ik eet tonijn vaak gemengd met 2 gekookte eieren.Je kunt er dan nog mayo, ketchup oid er door heen doen. is heel lekker en je krijgt het zo weg, als je n beetje honger hebt.

Ik krijg het ook niet weg... met geen mogelijkheid ook niet gemengt met iets.. Het blijft echt kattevoer...

Echt knap van diegene die het wegkrijgen...

Vindt het wel lekker met zilveruitjes.

tonijn is lekker :) zeker tonijn in olijfolie moet ik met niets mengen
Misschien eens een ander merk proberen?

De één krijgt het binnen, de ander walgt ervan, beetje zoeken waarmee je het binnen krijgt en lukt dat niet...kwark binnenwerken hé ;)

RebelX zei:
Misschien eens een ander merk proberen?

Is idd een mega-groot verschil tss de merken!!

Ja ander merk of eens op oliebasis/waterbasis nemen (smaken verschillen)

Purple zei:
Ik krijg het ook niet weg... met geen mogelijkheid ook niet gemengt met iets.. Het blijft echt kattevoer...

Echt knap van diegene die het wegkrijgen...

applausje voor mijzelf dan maar:)

merk zelf ook verschil in merk, heb nu princess tonijnmoot met handige opener ipv met blikopener te hannessen. en teriyaki van atkins blijft een aanrader. doe nu ook btw griekse salade erbij...heerlijk:)

miauw miauw[Abeelding niet meer beschikbaar]

precies veel mensen die tonijn niet lekker vinden :)
tonijn is de kip van de zee! :p

er zit idd veel verschil in merk zoals dandyman zegt

hier in belgië hebben we gele vin tonijn en die smaakt echt super :thumb:

Tonijn is lekker. beetje curry doet inderdaad al heel erg veel wonderen. Maar ik eet het gewoon zo uit blik, net zo lekker ;) Krijg er geen genoeg van.

Ligt aan me humeur, als ik blij ben eet ik tonijn gewoon met pleziet uit blik en al ben ik niet blij dan doe ik er eerst veel ketchup op :)

Meestal rauw, ik denk toch zowat de hele dag aan eten dus wat ik consumeer maakt in principe niet uit, als me kaken maar op en neer gaan. :p

je moet er ff aan wennen, in t begin moest ik ook steeds kokhalzen, maar nu vind ik t zo lekker dat ik er gewoon naar uitkijk om t weer te eten :D

Boyunderstood zei:
Tonijn is lekker. beetje curry doet inderdaad al heel erg veel wonderen. Maar ik eet het gewoon zo uit blik, net zo lekker ;) Krijg er geen genoeg van.

yep ,
Eet het ook zo uit blik.Vind het best lekker smaken
Tip:klein uitje frituren dan door de tonijn heen gooien wat citroen sap bij en zout,en dan ff doorbakken.Je kan ook voor een dag of twee koken.Anders zit je steeds te prutsen met die kleine blikjes. :D

Tonijnspread maken:

2 blikjes in de blender
uitje erbij
tomaatje
8 eieren hardgekookt (2 dooiers)
beetje ketchup

Dan: RRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Dan is het erg goed te eten.

Groeten,

JW

Als je het niet lekker vind (zoals de meeste mensen tenzij je er een vette tonijnsalade van maakt) waarom zou je het dan eten ?
Ook een mooi advies van Tom Prince : als je iets niet graag doet ga je het waarschijnlijk ook niet blijven doen, en het blijven doen is wat je uiteindelijk groot en breed zal maken dus als je het echt ni lust eet het dan niet !!

Terug
Naar boven