Fitness Seller

Tonijn...I can't take no more!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

capricik

Advanced Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
15 dec 2002
Berichten
964
Waardering
1
Ok ik zal mn hart ff uitluchten. IK HAAT TONIJN EN BLIKJES KABELJOUW!! Als ik een blik tonijn open van den aldi ruikt het naar ouwe sokken gvd. En als ik er eens op probeer te kouwen lijkt het alsof ik op m'n T-shirt kouw.

Ik krijg het niet door m'n keel GVD! De kleine stukjes tonijn blijven tussen m'n tanden, onder m'n tong, en als ik het probeer te slikken voelt het alsof ik ga stikken!! :barf:

Toen ik net begon met trainen en diëeten was tonijn nog ok maar nu heb ik er echt genoeg van, tot de rest van mn leven. Vanaf nu GEEN vis meer, that's right. Vanaf nu alleen kippenborsten en prot shakes.

Nog iemand hier die problemen met tonijn heeft ? (of zal ik het zo vragen; nog iemand hier die géén problemen heeft met tonijn? :D)
 
kvind het lekker, ik eet zo twee blikken leeg.

probeer eens een ander merk.
 
ik heb er ook geen moeite mee maar hoelang eet jij dit al, hoevaak per dag en op welke manier?
enne geen vis meer, en zalm?
 
Niemand heeft je ooit verteld dat bodybuilding makkelijk was :D


Maar ik ken het wel, eet het elke avond met moeite weg. Maar je moet er iets voor over hebben he. Het blijft een goedkope magere eiwitbron.
 
1. Hoe maak je het klaar

2. Welk merk/prijs goedkope bocht is zoiezo af te raden...
 
Originally posted by admin

2. Welk merk/prijs goedkope bocht is zoiezo af te raden...


Ok, normaal gesproken is je kennis over voeding uiterst degelijk, maar deze keer moet ik je wel tegenspreken. De tonijn van de aldi is enorm goedkoop en lekker en er zit alles in wat je nodig hebt!
 
Originally posted by Oom Oli



Ok, normaal gesproken is je kennis over voeding uiterst degelijk, maar deze keer moet ik je wel tegenspreken. De tonijn van de aldi is enorm goedkoop en lekker en er zit alles in wat je nodig hebt!

idd, ik haal m'n tonijn ook bij ALDI.

van het merk ZAPI, erg lekker en niet duur.
 
Originally posted by capricik
Ok ik zal mn hart ff uitluchten. IK HAAT TONIJN EN BLIKJES KABELJOUW!! Als ik een blik tonijn open van den aldi ruikt het naar ouwe sokken gvd. En als ik er eens op probeer te kouwen lijkt het alsof ik op m'n T-shirt kouw.

Ik krijg het niet door m'n keel GVD! De kleine stukjes tonijn blijven tussen m'n tanden, onder m'n tong, en als ik het probeer te slikken voelt het alsof ik ga stikken!! :barf:

Toen ik net begon met trainen en diëeten was tonijn nog ok maar nu heb ik er echt genoeg van, tot de rest van mn leven. Vanaf nu GEEN vis meer, that's right. Vanaf nu alleen kippenborsten en prot shakes.

Nog iemand hier die problemen met tonijn heeft ? (of zal ik het zo vragen; nog iemand hier die géén problemen heeft met tonijn? :D)
begin er ook de schijt aan te krijgen en ben begonnen met de koolvis!
 
Originally posted by admin
1. Hoe maak je het klaar


idd probeer het eens met een beetje ketchup en stukjes augurk. . .
 
hmm. eet het al twee jaar 1 tot 3 blikjes per dag, zonder saus of zo; nog steeds heerlijk :Thumb:
 
Originally posted by KaLe


idd probeer het eens met een beetje ketchup en stukjes augurk. . .

heb het zelfs geprobeerd met mayonaise, gekookte ei in stukjes mengen met de mayo en dan kappen in de tonijn met wat peper en zout... Als ik ongeveer 3 eetlepels mayo gebruik smaak ik de tonijn niet meer en dan valt het mee, maar als ik op dieet zit mag ik niet zoveel mayo gebruiken... Ik zal over moeten gaan naar een andere bron van proteine want elke maaltijd een shake is ook niet leuk...
 
Originally posted by capricik


heb het zelfs geprobeerd met mayonaise, gekookte ei in stukjes mengen met de mayo en dan kappen in de tonijn met wat peper en zout... Als ik ongeveer 3 eetlepels mayo gebruik smaak ik de tonijn niet meer en dan valt het mee, maar als ik op dieet zit mag ik niet zoveel mayo gebruiken... Ik zal over moeten gaan naar een andere bron van proteine want elke maaltijd een shake is ook niet leuk...
sambal of extrascherpe mosterd?
 
En mengen met ei, zoals ik doe? Champignons bakken, tonijn (in water erbij gooien, water laten onttrekken) en losgeklopt ei er doorheen mikken... Oppeppen met sambal of klein beetje loempiasaus

Wel zonder brood eten natuurlijk.
 
Originally posted by Esperantisto
En mengen met ei, zoals ik doe? Champignons bakken, tonijn (in water erbij gooien, water laten onttrekken) en losgeklopt ei er doorheen mikken... Oppeppen met sambal of klein beetje loempiasaus

Wel zonder brood eten natuurlijk.

Dus de tonijn van de blik gewoon erin kappen met water en al ?
 
ik had precies etzelfde, die ranzige tonijn...
ik vreet het nooit meer, wat een zooi.
ik at de tonijn van John West. en maakte het verder niet klaar, droog uit het blik.
 
Originally posted by capricik


Dus de tonijn van de blik gewoon erin kappen met water en al ?

Als ik er champignons (en ui) bij heb zitten wel ja.. anders wat uit laten lekken.

Espi
 
Originally posted by Oom Oli



Ok, normaal gesproken is je kennis over voeding uiterst degelijk, maar deze keer moet ik je wel tegenspreken. De tonijn van de aldi is enorm goedkoop en lekker en er zit alles in wat je nodig hebt!
Normaal gesproken is goedkoop niet altijd bocht, maar bij tonijn is mijn eigen ondervinding dat dit wel zo is.
 
Originally posted by admin

Normaal gesproken is goedkoop niet altijd bocht, maar bij tonijn is mijn eigen ondervinding dat dit wel zo is.

Hier wil ik jou weer corrigeren; duurkoop is ook niet altijd goed (John West)

De middenmoot is nog het lekkerste (Princess en Deep Blue)


De ergste die ik heb geproefd ware donkerblauwe blikjes van "stateman'
 
tis ook niet echt meer mijn favoriete voedsel... eet et dus ook gewoon niet meer :)
 
Ik eet het altijd op toast, lekker met een beetje ketchup en stukjes augurk. Op mijn bulkdag maak ik soms pizza en doe hier meestal ook 1 blikje op.

Ik heb nu blikjes gekocht van Statesman maar ik merk duidelijk verschil, echt lekker is deze niet.
Ik heb ook een paar blikjes kreeft ingeslagen, ik heb dit vanmorgen gemengt met tonijn en twee gekookte eieren. Best wel lekker beetje ketchup erbij en klaar.

Ik wil ook koolvis een keer proberen, ik heb dat nog nooit gegeten en heb geen idee hoe dat smaakt, wat ik soms wel koop is gerookte makreel.
 
Back
Naar boven