Fitness Seller

Tonijn...I can't take no more!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Scighera


Hier wil ik jou weer corrigeren; duurkoop is ook niet altijd goed (John West)

De middenmoot is nog het lekkerste (Princess en Deep Blue)


De ergste die ik heb geproefd ware donkerblauwe blikjes van "stateman'
Je betaald soms idd voor de naam terwijl dit verder geen garantie is voor kwaliteit.

Maar ik ken die merken niet omdat we in Belgie andere hebben, de merken waarmee ik ervaring heb daarbij merkte ik duidelijk de betere kwaliteit bij de duurdere merken.

Je moet maar eens een blikje opentrekken van een lage en hoge prijsklasse en dan de 2 stukken vis vergelijken. Je zal zien dat er duidelijke verschillen zijn zowel qua uitzicht als smaak.

Overigens weet je ook niet hoe slecht iets is, als je nooit iets beters hebt gegeten :)
 
Tonijn,lekker door de rijst of door de kwark.Smaak is zo relatief,verstand op nul en slikken maar.Probeer anders eens stokvis-80gr prot... per 100gr alleen zo verrekte duur maar wel lekker mits goed klaargemaakt.
 
Originally posted by martok
Tonijn,lekker door de rijst of door de kwark.Smaak is zo relatief,verstand op nul en slikken maar..

dit had ik tot min verbazing al eerder gelezen. ga t dalijk proberen denk ik. alhowel t me echt verschrikkelijk lijkt
 
Originally posted by admin

Je betaald soms idd voor de naam terwijl dit verder geen garantie is voor kwaliteit.

Maar ik ken die merken niet omdat we in Belgie andere hebben, de merken waarmee ik ervaring heb daarbij merkte ik duidelijk de betere kwaliteit bij de duurdere merken.

Je moet maar eens een blikje opentrekken van een lage en hoge prijsklasse en dan de 2 stukken vis vergelijken. Je zal zien dat er duidelijke verschillen zijn zowel qua uitzicht als smaak.

Overigens weet je ook niet hoe slecht iets is, als je nooit iets beters hebt gegeten :)

ik ben met princess begonnen; (0.99-1.29 per blikje) en ben nu aan het overstappen naar Deep Blu (0.69 per blikje); ze zien er beiden goed uit, smaken goed, stinken niet en zijn ztevig van vorm.

John West heef teen bittere na smaak en is vaak minder stevig.
Statemen was meer tonijn-gehakt en stonk verschrikkelijk, was ook niet los te eten vond ik.

Je betaald wel snel voor het merk, terwijl het zeker niet beter moet zijn (lidl friesch kruidrepenkoek (0.49 per 425g) vs wiegelklapper (1.39 per 425g). smaak van de Lidl is zelfs beter, en niet zo plakkerig
 
Zeg eens eerlijk,toen je voor de eerste keer kwark at vond je dat toch ook vies???huttenkase ook niet te vreten.maar na verloop van tijd wen je aan de smaak en valt het allemaal best mee.
 
Dan ga je toch over op de diepvries koolvis, goedkoop en rijk aan eiwitten !!!


Kruiden naar keuze erop strooien (kerrie, cajun, mexicaans, vis enz.) beetje citroensap erover 7 minuten nuken in de magnetron et voila een smakelijk alternatief voor tonijn !
 
Originally posted by man_of_magic
Dan ga je toch over op de diepvries koolvis, goedkoop en rijk aan eiwitten !!!


Kruiden naar keuze erop strooien (kerrie, cajun, mexicaans, vis enz.) beetje citroensap erover 7 minuten nuken in de magnetron et voila een smakelijk alternatief voor tonijn !

Ik zie dat je ook uit Amsterdan komt, waar haal je dat?
 
Originally posted by Big Steve


Ik zie dat je ook uit Amsterdan komt, waar haal je dat?

Dirk van den Broek uit de diepvries kasten ! Is lekker goedkoop daar ik geloof dat Aldi en Lildl ook voordelig koolvis in het vriesvak hebben liggen. Zijn meestal pakjes van 400 gr.

Zit ongeveer 16 gr eiwitten/100 gr. in. 2 blokjes van 100 gr. en je hebt weer snel 32 gram eiwitten naar binnen erg snel ook als je voor het slapen gaan wat goedkoop eiwitten naar binnen wil werken !
 
Ik heb ook een keer koolvis gemaakt, ik had het gebakken op de grill, voormij nooit meer, wat smaakt dit vis, ik ga het zeker nog een keer proberen via de magnetron, kijk of dit beter smaakt.
Wat ik wel als alternatief eet, is diepvries zalm van de aldi, deze smaakt op de grill echt heel erg lekker en daarbij is het nog redelijk betaalbaar.
Verder eet ik tonijn van de c1000, heerlijk met een beetje balsamico azijn en peper, hmmm, eet soms twee blikjes per dag.
 
Originally posted by martok
Zeg eens eerlijk,toen je voor de eerste keer kwark at vond je dat toch ook vies???huttenkase ook niet te vreten.maar na verloop van tijd wen je aan de smaak en valt het allemaal best mee.

idd, huttenkase eet ik nu ook lekker weg terijl ik er vorger echt van moest kokhalzen. smeer t nu ook vaak op mn brood met kalkoenfilet. goed te doen voor extra eiwitten, t is dan wel niet veel maar alle beetjes helpen.

voor tonijn geld t zelfde, gewoon eten en niet zeuren:D

ga die koolvis en diepvrieszalm ook eens proberen
 
klopt. 4x100gram koolvis (17g eiwit, 1g vet per 100gram) kost je 1.25 tot 1.32 per pak(400gr) twee minuten in de magnetron en smullen maar. (desnoods wat citroensap en ketchup erbij)
 
Als je dan toch bij het vriesvak staat haal dan ook eens tonijn (ik geloof dat ze het tonijnsteak noemen). Dat is echt heel lekker. Wel duurder dan de blikjes maar zeker het proberen waard.
 
Tonijn is de top!
Lekker met mayo erop
jammie
 
je HOEFT tonijn niet te eten...
je kan t vervangen door:

kwark
yoghurt
eitjes
kaas
andere vissoorten die je wel lust
 
Back
Naar boven